שיחה:פאה נכרית: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 64: שורה 64:
:להלכה לפי רוב ככל הראשונים אין חיוב לכסות הראש בבית ובחצר, וכן פשט הגמרא בכתובות דף ע"ב, ולכן זהו דבר התלוי במנהג המקום, וכל איש שורר בביתו, מאוד קשה לדעת מה המנהג בזה בכל בית פנימה. [[משתמש:חבדבד|חבדבד]] - [[שיחת משתמש:חבדבד|שיחה]], 12:56, כ"ב באייר, ה'תשפ"ד 12:56, 30 במאי 2024 (IDT){{ש}}
:להלכה לפי רוב ככל הראשונים אין חיוב לכסות הראש בבית ובחצר, וכן פשט הגמרא בכתובות דף ע"ב, ולכן זהו דבר התלוי במנהג המקום, וכל איש שורר בביתו, מאוד קשה לדעת מה המנהג בזה בכל בית פנימה. [[משתמש:חבדבד|חבדבד]] - [[שיחת משתמש:חבדבד|שיחה]], 12:56, כ"ב באייר, ה'תשפ"ד 12:56, 30 במאי 2024 (IDT){{ש}}
{{ש}}
{{ש}}
הרבי דבר המון פעמים (י"ב תמוז תשכ"ג ס"י. התוועדויות תשמ"ב ע' 2190. ועוד) אודות קמחית "שלא ראו קורות ביתה שערות ראשה" ואשר ע"כ זכתה לבנים כהנים גדולים! והרי תיכף ומיד יהי' אבן מקיר תזעק. א"כ השאלה היא רק האם נוהגים לכסות אם מטפחת או פאה.
הרבי דבר המון פעמים (י"ב תמוז תשכ"ג ס"י. התוועדויות תשמ"ב ע' 2190. ועוד) אודות קמחית "שלא ראו קורות ביתה שערות ראשה" ואשר ע"כ זכתה לבנים כהנים גדולים! והרי תיכף ומיד יהי' [[אבן מקיר תזעק]]. א"כ השאלה היא רק האם נוהגים לכסות עם מטפחת או פאה.
[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 00:57, ט"ז באב, ה'תשפ"ד 00:57, 20 באוגוסט 2024 (IDT)
[[משתמש:ז.ר.|ז.ר.]] - [[שיחת משתמש:ז.ר.|שיחה]], 00:57, ט"ז באב, ה'תשפ"ד 00:57, 20 באוגוסט 2024 (IDT)


485

עריכות

תפריט ניווט