עופר מיודובניק: הבדלים בין גרסאות בדף
קפיצה לניווט
קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
תמים של הרבי (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד עריכה מתקדמת מהנייד |
אין תקציר עריכה תגיות: שוחזרה עריכה חזותית |
||
שורה 8: | שורה 8: | ||
|תפקידים נוספים= רב בסמינר [[בית חנה צפת]] ויו"ר הנהלת ארגון [[התאחדות החסידים לקבלת פני משיח]] | |תפקידים נוספים= רב בסמינר [[בית חנה צפת]] ויו"ר הנהלת ארגון [[התאחדות החסידים לקבלת פני משיח]] | ||
}} | }} | ||
הוא דוגל בשיטה המשיחית | |||
==תולדות חיים== | ==תולדות חיים== | ||
שורה 22: | שורה 23: | ||
לאחר מכן למד בישיבת [[תומכי תמימים מגדל העמק]], ועם סיום שנת השליחות, בשלהי שנת [[תש"מ]], נסע ללמוד ב[[ישיבת תומכי תמימים המרכזית]] ב-[[770]], בחצרו של [[הרבי]], שם למד במשך כחצי שנה. לאחר מכן חזר לארץ. הרבי עצמו היה מעורב בכך שישחררו אותו מהצבא והוא יוכל ללמוד בישיבה{{הערה|מפי הרב חיים יצק אייזיק לנדא - בראיון לעלון [[כי קרוב]] [https://drive.google.com/file/d/1FUYulP5nz5KAgw3bOxENFbIdIPWb3bSm/view?usp=sharing גל' 28] ע' 6}}. | לאחר מכן למד בישיבת [[תומכי תמימים מגדל העמק]], ועם סיום שנת השליחות, בשלהי שנת [[תש"מ]], נסע ללמוד ב[[ישיבת תומכי תמימים המרכזית]] ב-[[770]], בחצרו של [[הרבי]], שם למד במשך כחצי שנה. לאחר מכן חזר לארץ. הרבי עצמו היה מעורב בכך שישחררו אותו מהצבא והוא יוכל ללמוד בישיבה{{הערה|מפי הרב חיים יצק אייזיק לנדא - בראיון לעלון [[כי קרוב]] [https://drive.google.com/file/d/1FUYulP5nz5KAgw3bOxENFbIdIPWb3bSm/view?usp=sharing גל' 28] ע' 6}}. | ||
[[נישואין|נשא]] את מרת חיה דבורה בתו | [[נישואין|נשא]] את מרת חיה דבורה בתו רב [[שלמה מיידנצ'יק]], וקבע את מגוריו ב[[צפת]]. | ||
לאחר סגירתה של הישיבה | ===פעילות חינוכיתעם הקמתה של ישיבת [[תומכי תמימים צפת (תש"נ - תשנ"ח)|תומכי תמימים צפת]] בשנת [[תשמ"ט]] על ידי הרב [[אריה לייב קפלן]], התבקש לעמוד בראשות הישיבה כשידידו הרב [[אייזיק לנדא]] ישמש כ[[משפיע]], אמנם בפועל הוחלפו התפקידים והשמועה {{מקור}} מספרת שהדבר היה בהוראת הרבי.=== | ||
לאחר סגירתה של הישיבה קטנהתבקש לעבור לישיבה גדולה בעיר, והוא החל לכהן כ[[משפיע]] לתלמידי שיעור א'. ובמשך תקופה שימש כר"מ לתלמידי ש"ג. | |||
שיטתו החינוכית הייחודית המתמקדת במתן יחס חם לתלמידים, גרמה לפרסום שמו בכל רחבי הארץ, ורבים מתלמידיו ממשיכים לשמור עמו על קשר קרוב גם לאחר שעוזבים את הישיבה, ומתייעצים עמו. רבים מחסידי חב"ד נוהרים להשתתף ב[[התוועדות|התוועדויותיו]] שנודעו בסגנון הייחודי שלהם ובפרט בניגונים המנוגנים בהם ברוב רגש חסידי. | שיטתו החינוכית הייחודית המתמקדת במתן יחס חם לתלמידים, גרמה לפרסום שמו בכל רחבי הארץ, ורבים מתלמידיו ממשיכים לשמור עמו על קשר קרוב גם לאחר שעוזבים את הישיבה, ומתייעצים עמו. רבים מחסידי חב"ד נוהרים להשתתף ב[[התוועדות|התוועדויותיו]] שנודעו בסגנון הייחודי שלהם ובפרט בניגונים המנוגנים בהם ברוב רגש חסידי. |