שמואל מנחם מענדל בוטמן: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 34: שורה 34:


====יו"ר מטה העולמי להבאת המשיח====
====יו"ר מטה העולמי להבאת המשיח====
ה[[מטה העולמי להבאת המשיח]] בראשות הרב בוטמן הוקם בשנת [[תנש"א]], כמטה עולמי שירכז את הפעולות להבאת המשיח בעולם. משכנו של המטה נקבע לקראון הייטס וחלק מרכזי בפעולותיו ואסיפותיו של המטה התקיימו ב770 - מרכז חב"ד העולמי.   
[[המטה העולמי להבאת המשיח]] בראשות הרב בוטמן הוקם בשנת [[תנש"א]], כמטה עולמי שירכז את הפעולות להבאת המשיח בעולם. משכנו של המטה נקבע לקראון הייטס וחלק מרכזי בפעולותיו ואסיפותיו של המטה התקיימו ב770 - מרכז חב"ד העולמי.   


ב[[ג' אייר]] [[תנש"א]], בעקבות [[השיחה הידועה]] של [[כ"ח בניסן]], התאספו מספר משפיעים שלוחים ועסקנים מ[[אנ"ש]] והחליטו להקים מטה (להבאת) משיח. כיושב ראש המטה נבחר הרב [[שמואל מנחם מענדל בוטמן]]. כחברי המטה נבחרו: הרב [[משה סלונים]], הרב [[נחום יצחק פינסון]] תכניות המטה שורטטו והוחלט על עריכת אסיפה דחופה ב-770 למחרת בקשר לפעולות המטה - אסיפה שהוגדרה בהמשך כ'אסיפת היסוד'. כל זה נכתב בדו"ח לרבי בחתימת הרב [[גרשון מענדל גרליק]], הרב [[דוד נחשון]] והרב [[שמואל מנחם מענדל בוטמאן]] כשבדו"ח נכתב על הרבי התואר "כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח" ובמרכז העמוד השני של הדו"ח הופיע הכיתוב: "ויחי המלך כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח לעולם ועד". על הדו"ח ענה הרבי: "כל המצורף בזה נלקח להציון"{{הערה| על פי צילום הדו"ח - [http://teshura.com/teshurapdf/תשורה%20נחשון%20a5%20בליד.pdf תשורה נחשון תש"פ] עמ' 30}}.
ב[[ג' אייר]] [[תנש"א]], בעקבות [[השיחה הידועה]] של [[כ"ח בניסן]], התאספו מספר משפיעים שלוחים ועסקנים מ[[אנ"ש]] והחליטו להקים מטה (להבאת) משיח. כיושב ראש המטה נבחר הרב שמואל מנחם מענדל בוטמן. כחברי המטה נבחרו: הרב [[משה סלונים]], הרב [[נחום יצחק פינסון]] תכניות המטה שורטטו והוחלט על עריכת אסיפה דחופה ב-770 למחרת בקשר לפעולות המטה - אסיפה שהוגדרה בהמשך כ'אסיפת היסוד'. כל זה נכתב בדו"ח לרבי בחתימת הרב [[גרשון מענדל גרליק]], הרב [[דוד נחשון]] והרב [[שמואל מנחם מענדל בוטמאן]] כשבדו"ח נכתב על הרבי התואר "כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח" ובמרכז העמוד השני של הדו"ח הופיע הכיתוב: "ויחי המלך כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח לעולם ועד". על הדו"ח ענה הרבי: "כל המצורף בזה נלקח להציון"{{הערה| על פי צילום הדו"ח - [http://teshura.com/teshurapdf/תשורה%20נחשון%20a5%20בליד.pdf תשורה נחשון תש"פ] עמ' 30}}.


פעיל ומסייע משמעותי לפעילות המטה שימש בנו של היו"ר, הרב זאב וולף (וועלועל) בוטמן.  
פעיל ומסייע משמעותי לפעילות המטה שימש בנו של היו"ר, הרב זאב וולף (וועלועל) בוטמן.  
1,191

עריכות

תפריט ניווט