תחנת הרכבת כפר חב"ד: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 14: שורה 14:
בשנים הראשונות שלאחר הקמת כפר חב"ד לא היה במקום רציף ואף נקודת העצירה שהייתה בו בעבר לא הייתה פעילה. ר' [[שלמה מיידנצ'יק]] שהיה נהג קטר היה נוהג לעצור את הרכבת בכל פעם שהיה חולף בכפר חב"ד למרות שלא היה במוקם רציף והיה מעלה ומוריד נוסעים, כשראו זאת הממונים עליו הם מיהרו להקים במקום רציף רשמי ולאחר מכן חנכו תחנה.  
בשנים הראשונות שלאחר הקמת כפר חב"ד לא היה במקום רציף ואף נקודת העצירה שהייתה בו בעבר לא הייתה פעילה. ר' [[שלמה מיידנצ'יק]] שהיה נהג קטר היה נוהג לעצור את הרכבת בכל פעם שהיה חולף בכפר חב"ד למרות שלא היה במוקם רציף והיה מעלה ומוריד נוסעים, כשראו זאת הממונים עליו הם מיהרו להקים במקום רציף רשמי ולאחר מכן חנכו תחנה.  


בנוסף דאג גם ר' [[פינייע אלטהויז]] דאג באמצעות מר [[זלמן שזר]] ואחרים, להקים את תחנת הרכבת ב[[כפר חב"ד]]{{מקור}}.
בנוסף דאג גם ר' [[פינייע אלטהויז]] דאג באמצעות מר [[זלמן שזר]] ואחרים, להקים את תחנת הרכבת ב[[כפר חב"ד]]{{הערה|שם=שם}}.


במשך עשרות שנים נחשבה תחנת הרכבת בכפר חב"ד לתחנת הרכבת הארוכה ביותר בישראל.
במשך עשרות שנים נחשבה תחנת הרכבת בכפר חב"ד לתחנת הרכבת הארוכה ביותר בישראל.
12,906

עריכות

תפריט ניווט