שיחה:אגודת חסידי חב"ד בישראל: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד
שורה 436: שורה 436:
::::::לאחר שוך חמת הזעם אני ינסה לעשות קצת סדר: השאלה הגדולה העומדת מאחורי המשפט היא מרכזית ואחת: האם המשיחיסטים זכאים לייצוג במוסדות חב"ד (את צד זה מייצגים רבני חב"ד בראשות מכון הלכה חב"ד עם המייצג הרב יורקוביץ') או שמא אסור לתת להם ייצוג בשום מוסד ניהולי חב"די (דעה זו מייצג בגאון  הרב גלוכובסקי, ונציגי אהרונוב. לבית דין (המורכב משלל החברים בו) אין עמדה מוצהרת בעניין.) ובדעה זו גופא נידונה השאלה (נקבעה העובדה?) שהחברים שיבחרו על-ידי הבית-דין צריכים כולם להיות מאנשי אהרונוב וכפופים למרותו, דבר חסר תקדים בתולדות העסקנות החב"דית בארץ! לדבר זה התנגדו והתקוממו במוצהר שלושה מרבי הבית דין בעוד אחרים לא הביעו עמדה ברורה בנושא כאשר רק הרב גלוכובסקי הביע עמדה נחרצת בעד - דרך מזכירות בית הדין.  ומפה העניינים החלו להתגלגל... [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 19:05, 24 במאי 2024 (IDT)
::::::לאחר שוך חמת הזעם אני ינסה לעשות קצת סדר: השאלה הגדולה העומדת מאחורי המשפט היא מרכזית ואחת: האם המשיחיסטים זכאים לייצוג במוסדות חב"ד (את צד זה מייצגים רבני חב"ד בראשות מכון הלכה חב"ד עם המייצג הרב יורקוביץ') או שמא אסור לתת להם ייצוג בשום מוסד ניהולי חב"די (דעה זו מייצג בגאון  הרב גלוכובסקי, ונציגי אהרונוב. לבית דין (המורכב משלל החברים בו) אין עמדה מוצהרת בעניין.) ובדעה זו גופא נידונה השאלה (נקבעה העובדה?) שהחברים שיבחרו על-ידי הבית-דין צריכים כולם להיות מאנשי אהרונוב וכפופים למרותו, דבר חסר תקדים בתולדות העסקנות החב"דית בארץ! לדבר זה התנגדו והתקוממו במוצהר שלושה מרבי הבית דין בעוד אחרים לא הביעו עמדה ברורה בנושא כאשר רק הרב גלוכובסקי הביע עמדה נחרצת בעד - דרך מזכירות בית הדין.  ומפה העניינים החלו להתגלגל... [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 19:05, 24 במאי 2024 (IDT)
:::::::ראשית אבקש מחילה, סליחה וכפרה באם ח"ו וח"ו פגעתי בכבודך / כבוד יהודים חסידים אחרים, אני מתנצל על החריפות שעלתה ממקלדתי וכו', וה' יכפר. שנית, ברצוני להבהיר שלא באתי לייצג כאן אף אחד, אני לא מרגיש בפורום, באתי להביע את דעתי האישית כחב"דניק מהשורה (ולכן כל הטענות של עיי"ע פנסאים-צ"ה (שאגב שם הדיון הי' שונה לגמרי - האם סמל צ"ה הוא סמל פרטי או ציבורי, וזה לא נוגע כלל ל'אנטים - משיחיסטים'), 770 וכיו"ב פשוט לא קשורים, אתה לא יודע את עמדתי בנושאים הללו, ואני משתדל לקחת עמדה צלולה ואובייקטיבית בכל-מקום לפי ענינו (אין לי ארסנל של 770-קה"ת-מל"ח-מחנ"י-אגו"ח העולמית-אגו"ח ארה"ק-צ"ה-בי"ד רבני חב"ד-שיחת השבוע-יחי אדוננו-חיים נצחיים-חיים גשמיים-פרסום זהותו-כתיבת שליט"א וכו' וכו', ואין להאריך). אין לי צורך להצדיק את כתיבתי, אולם דומני שכתבתי בעדינות, ברגישות, ללא שמות ורק עם רמזים למי שמכיר ויודע כבר, לא השמצתי מישהו, ורק רמזתי שבכל ענין יש צד שני למטבע. [אגב, מה שכתבתי על נקמות משפחתיות - אל תשכח שיש שלשה צדדים בסיפור, נוסף לזה שעינינו תחזינה בכותב שמעלי, וד"ל וק"ל]. כמו"כ אני לא התכוונתי לכלול את כל הקבוצה הנקראת 'משיחיסטים' תחת קורת גג אחת, כל בר דעת מבין שהכללת אלפי אנשים כבעלי דעות ומעשים שווים היא מטופשת (דברתי על קבוצה ספציפית, קטנה ושולית, שגם רה"י דצפת ותלמידיו -לדוגמא - מתנערים ממנה), ובדיוק מאותה סיבה תמוהה בעיני ההכללה שאתה עושה בין כל הקבוצה הנקראת 'אנטים' כאילו כולם בעלי השקפה דומה, מדברים במשפט בגזענות ופוגענות וכו' (ואגב, הראי' הגדולה היא אותו אחד שכעת עשה אחדות גדולה כאן משנאת המן...). בקשר לכל מה שכתבת - אני מעריך מאד את השתדלותך לכתוב באופן עניני, אבל נראה לי שלא כ"כ עמדת במשימה, כל מי שיקרא את הדיון מתחלתו ועד סופו בעיון יבין שאין קשר בין טענותיך לדברי, לא השבת אפילו על טענה אחת שלי בצורה ענינית, ואני לא אחזור ע"ע פעם נוספת כי אין ענין - מי שיקרא יתפוס בעצמו - רק בקשה להבא: אל תחזור שוב על אותן טענות - שלש פעמים שכתבת כאן (ועוד כמ"פ בערכים אחרים ובדפי שיחה ועריכות ששוחזרו וכו') הן מספיקות. א גוט'ן ל"ג בעומר (הבנתי שהכתיבה אינה כותבת דיחוי, והראי' שנעשתה בזמן כניסת השבת (אולי אתה אצל הרבי?), ודנתי גם לעצמי), נפגש מחר בתהלוכה "יחד כל ילדי ישראל"!
:::::::ראשית אבקש מחילה, סליחה וכפרה באם ח"ו וח"ו פגעתי בכבודך / כבוד יהודים חסידים אחרים, אני מתנצל על החריפות שעלתה ממקלדתי וכו', וה' יכפר. שנית, ברצוני להבהיר שלא באתי לייצג כאן אף אחד, אני לא מרגיש בפורום, באתי להביע את דעתי האישית כחב"דניק מהשורה (ולכן כל הטענות של עיי"ע פנסאים-צ"ה (שאגב שם הדיון הי' שונה לגמרי - האם סמל צ"ה הוא סמל פרטי או ציבורי, וזה לא נוגע כלל ל'אנטים - משיחיסטים'), 770 וכיו"ב פשוט לא קשורים, אתה לא יודע את עמדתי בנושאים הללו, ואני משתדל לקחת עמדה צלולה ואובייקטיבית בכל-מקום לפי ענינו (אין לי ארסנל של 770-קה"ת-מל"ח-מחנ"י-אגו"ח העולמית-אגו"ח ארה"ק-צ"ה-בי"ד רבני חב"ד-שיחת השבוע-יחי אדוננו-חיים נצחיים-חיים גשמיים-פרסום זהותו-כתיבת שליט"א וכו' וכו', ואין להאריך). אין לי צורך להצדיק את כתיבתי, אולם דומני שכתבתי בעדינות, ברגישות, ללא שמות ורק עם רמזים למי שמכיר ויודע כבר, לא השמצתי מישהו, ורק רמזתי שבכל ענין יש צד שני למטבע. [אגב, מה שכתבתי על נקמות משפחתיות - אל תשכח שיש שלשה צדדים בסיפור, נוסף לזה שעינינו תחזינה בכותב שמעלי, וד"ל וק"ל]. כמו"כ אני לא התכוונתי לכלול את כל הקבוצה הנקראת 'משיחיסטים' תחת קורת גג אחת, כל בר דעת מבין שהכללת אלפי אנשים כבעלי דעות ומעשים שווים היא מטופשת (דברתי על קבוצה ספציפית, קטנה ושולית, שגם רה"י דצפת ותלמידיו -לדוגמא - מתנערים ממנה), ובדיוק מאותה סיבה תמוהה בעיני ההכללה שאתה עושה בין כל הקבוצה הנקראת 'אנטים' כאילו כולם בעלי השקפה דומה, מדברים במשפט בגזענות ופוגענות וכו' (ואגב, הראי' הגדולה היא אותו אחד שכעת עשה אחדות גדולה כאן משנאת המן...). בקשר לכל מה שכתבת - אני מעריך מאד את השתדלותך לכתוב באופן עניני, אבל נראה לי שלא כ"כ עמדת במשימה, כל מי שיקרא את הדיון מתחלתו ועד סופו בעיון יבין שאין קשר בין טענותיך לדברי, לא השבת אפילו על טענה אחת שלי בצורה ענינית, ואני לא אחזור ע"ע פעם נוספת כי אין ענין - מי שיקרא יתפוס בעצמו - רק בקשה להבא: אל תחזור שוב על אותן טענות - שלש פעמים שכתבת כאן (ועוד כמ"פ בערכים אחרים ובדפי שיחה ועריכות ששוחזרו וכו') הן מספיקות. א גוט'ן ל"ג בעומר (הבנתי שהכתיבה אינה כותבת דיחוי, והראי' שנעשתה בזמן כניסת השבת (אולי אתה אצל הרבי?), ודנתי גם לעצמי), נפגש מחר בתהלוכה "יחד כל ילדי ישראל"!
::::::::אנונימי יקר אולי תירשם לחב"דפדיה? ככה נוכל לתקשר איתי יותר טוב. וגם לך זה יהיה יותר טוב. לכל שאלה פנה אליי בדף שיחתי. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|חב"ד בדרך לגאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|שיחה]] ~ [[גאולה|די לשאננות, קדימה התגלות!]]  02:13, 26 במאי 2024 (IDT)


== תמונת הסמל ==
== תמונת הסמל ==

תפריט ניווט