שיחה:אגודת חסידי חב"ד בישראל: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
 
(18 גרסאות ביניים של 11 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 427: שורה 427:
::::::צודק שזה היינו הך, אבל הניסוח יותר עדין. יש הבדל אם אני אומר על תלמיד מסויים שאין לו כשרונות שכליים חזקים, או שאני אומר שהוא טיפש... אם לא ברור מה התנאים שיבשילו, לא ברור למה הזדרזו לשנות בעריכם השונים דוגמת [[תמיר קסטיאל]]? [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 20:28, כ"ז בניסן, ה'תשפ"ד 20:28, 5 במאי 2024 (IDT)
::::::צודק שזה היינו הך, אבל הניסוח יותר עדין. יש הבדל אם אני אומר על תלמיד מסויים שאין לו כשרונות שכליים חזקים, או שאני אומר שהוא טיפש... אם לא ברור מה התנאים שיבשילו, לא ברור למה הזדרזו לשנות בעריכם השונים דוגמת [[תמיר קסטיאל]]? [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 20:28, כ"ז בניסן, ה'תשפ"ד 20:28, 5 במאי 2024 (IDT)
::::::::{{א|להתראות|צודק}} לגמריי, אני שיחזרתי את השינויים מהסיבה הנ"ל והתפלאתי לראות שהשינוי חזר על עצמו. [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 21:14, 5 במאי 2024 (IDT)
::::::::{{א|להתראות|צודק}} לגמריי, אני שיחזרתי את השינויים מהסיבה הנ"ל והתפלאתי לראות שהשינוי חזר על עצמו. [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 21:14, 5 במאי 2024 (IDT)
:::::::::איזה ניסוח {{א|להתראות|אתה}} מציע? [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 21:19, 5 במאי 2024 (IDT)
::::::::::הניסוח כעת ממש מוטה וילדותי. יש את עו"ד אורי קידר שהוא "נציג הרב אהרונוב" מול הרב יורוקביץ שהוא "נציג רבני חב"ד" (ורק במקרה עומדים מאחורי קידר, עכ"פ בחתימתם, חברי בי"ד רבני חב"ד שהם גם רבני קהילות חב"ד בנחל'ה, רחובות, קריית גת, מגדל העמק, ועוד..). מאד מעלה את רמתה של חב"דפדיה ואמיונתה--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 04:49, ב' באייר, ה'תשפ"ד 04:49, 10 במאי 2024 (IDT)
כאורח אני תמה ביותר על ההטיה הקוטבית של האתר המכנה את עצמו "חב"די" לצד אחד בלבד, תוך התבטאות פסולה נגד כמה וכמה אנשים שמינה הרבי עצמו (שגם אם יש בהם בעיות שונות - מן הראוי לכבד כל-אחד, בפרט שאין אדם יודע מה בלבו של חברו, ובפרט כאשר מדובר באנשים שהרבי בחר בהם לטווח ארוך), כמובן שזה מוריד בעשרות מונים את אמינותו של האתר, כאשר יש כאן העלמת מידע מכוונת ונקיטת צד מפורשת, שנעשית ע"י בני משפחה של אנשים המעורבים בנושא וכיו"ב. אין ברצוני להכנס לויכוח על אישים וחוגים וזה לא הפורום ולא המטרה - אך ברור לכולנו שניסוח כמו עכשיו אינו מרצונו של הרבי ולא גורם לו נח"ר, וכידוע הוראותיו הק' של הרבי למוסדות המכנים את-עצמם בשם "חב"ד" להזהר בכל זה. {{אלמוני}}
:האם אתה מתכוון לרב ישראל מיידנצ'יק שהתמנה בהוראת הרבי למנהל 770 שאהרונוב נישל אותו מתפקידו כי הוא לא הסכים להכיר בכך שהוא "השליט"?  או אולי אתה מתכוון להוראת המפורשות של הרבי בנוגע להתנהלות בית דין רבני חב"ד שאותה מפר בריש גליי הרב גלוכובסקי - וזה לא משהו שאני אומר, זה משהו שרבני הבין הדין עצמו מהדדים ומספרים לכל מי שרק מוכן לשמוע אותם - ואנחנו, מוכנים לשמוע אותם. הערך מנוסח ממש בעדינות, תוך מתן ייצוג הולם לדעת הרוב השקט של רבני חב"ד והליכה לאור הוראת הרבנים (כדוגמת רוב רבני הבית דין שדעתם נמחקת מעל כל במה אפשרית בעידודו של "השליט" סגן המזכיר הכל יכול) וכן על-פי מכתבי הרב יורקוביץ' תוך צנזור והתחשבות רבה בדעתם של אחרים, שאם לא כן הערך לה היה נראה כפי שהוא נראה. נכון למי שרואה רק את הנתונים היבשים ודעתו נוטה לצד "מסוים" בחב"ד הערך נראה מוטה, אך כאשר המישהו הזה יידע את התמונה הכוללת הוא יבין שהערך מנוסח בצורה סלחנית, אולי מדיי. ואכן יש העלמות פרטים כדוגמת מכתב הרב יורקוביץ' בנוגע להתנהלותו של הרב גלוכובסקי, הפרוטוקולים של המשפט ודברי השנאה והבלע של נציגו של הרב גלוכובסקי נגד חלק גדול מחסידי חב"ד דברים שהושמעו לאורך כל הדיונים וזכו לגינויים אפילו מצד השופטת, חילול השם במכתבי הרב דרוקמן בה ביקש (תוך מתן איומים מפורשים על רבנים) ששלוחים ייתמכו באהרונוב תוך רמזים עבים מה יקרה אם לא... והאמן לי יקירי שהיד עוד נטויה. [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 11:01, 24 במאי 2024 (IDT)
::לכך בדיוק התכוונתי, אני לא רואה מטרה מקודשת להכנס כעת לויכוח פוליטי ללא תוחלת בקשר לאגו"ח ואנשי' או לרבני הבי"ד, אני מתלונן ע"כ שכבודו (ששם משפחתו והזיקה לנושא זה ידועה היטב לכולם) כותב בנושא בסגנון: (א) אישי. (ב). מתלהם. (ג) בלתי עניני. (ד) לא אנציקלופדי. וכו' וכו'. תוך כדי התעלמות מוחלטת שיש יותר ממנין אנשים בחב"ד שחושב אחרת ממנו, וסביר להניח שאם תתקשר לשוחח עם סגן מזכיר הבי"ד (או לבניו) יהי' לו מה לענות לך היטב, וכמובן שהניסיון לספר כאילו משמיטים כאן מסמך שכתב פלוני ואלמוני הוא מטופש כי באותה מידה יש לצד השני מסמכים כאלו! אגב, גם ניסיון הסיפור כאילו יש בבי"ד החלטות יחיד הוא שקרי - גם אם נכון שאין הסכמה רחבה של כל חברי הבי"ד, מ"מ ארבעה (קרי: רוב) חברי הבי"ד הם בצד מסויים באירוע. ועכ"פ הנקודה העיקרית בכל הנ"ל היא שיש מספר אנשים שנכנסו לסיפור הזה כי בטוחים שחב"ד היא מגרש פוליטי לנקמות משפחתיות על מה שעשו לאבא שלי או לסבא שלי, האנשים האלה שכחו מכך שיש לנו רבי, נשיא ומנהיג שנמצא כאן ורואה הכל, הם חושבים (בל' רז"פ:) ש"צמצום כפשוטו" רח"ל, והם לא קולטים שיש דין ויש דיין, מוסדות של הרבי אינם מגרש כדורגל לשחקנים מוכשרים, הם נועדו בשביל להרבות כבוד שמים בעולם, להפיץ את המעיינות חוצה, וכל הביצה הפוליטית הזאת בודאי ובודאי לא תועיל שעוד יהודי יתקרב לרבי, בטח ההתייחסות הזאת באתר המכנה א"ע חב"די וטוען שמטרתו היא הפצת המעיינות - בכנות אף אחד לא חושב שהכתיבה ע"כ תקרב עוד יהודי, אף אחד לא מאמין שזה עושה נח"ר לרבי, אחד מעשרת המבצעים של הרבי הוא מבצע אהבת ישראל - הפי' בזה הוא פשוט לאהוב את השני ולא לשנוא, לא משנה מה הוא עשה, וכמבואר בארוכה בערך זה באתר זה(!) סוף דבר: אני לא מאמין שתשנה משהו בדרכך ובמעשיך, כי מישהו שמאמין שיש היתר כלשהו להרביץ בביהכנ"ס וביהמ"ד ובית של מעשים טובים (כן! רק טובים!!!) של כ"ק אדמו"ר נשיא דורנו, זה מישהו שלא מאמין בכלל בנצחיות חייו של הרבי, הוא לא מאמין בכל המושג של נשיא הדור, הוא לא מאמין במשיח וכמובן גם לא בהקב"ה, וממילא אין סיכוי שיקלוט ללבו דבר אחד מתוך כל מה שכתבתי כאן. בכל-זאת היות ואני יודע שמסתובבים כאן כמה ניקים יותר שפויים באזור - אני כותב זאת להם, וכן למנהל ר' {{א|שיע.ק}} שידעו שגם לטובת האתר זה מיותר, כי זה מוריד את אמינותו של האתר בעיני רבים, וגם ניסוח פשוט אינו אנציקלופדי, לא קריא וכו' (שזה משהו טכני שגם אם לא משנים כלום בתוכן הוא טעון שיפור), ועיקר הסיבה שאני כותב היא מכאב על יהודים שרח"ל מקרבים את הביטוי "שלשים שנה" להיות נכון, מרחקים את חזרתו של הרבי אלינו תומ"י ממש, ולהשמיע קול צלול וברור אותו משתיקים מרוב חסידי חב"ד שאינם יודעים על סיפורי פוליטיקה אלא פשוט רוצים לראות את הרבי כאן ועכשיו! בברכת יתמו חטאים ולא חוטאים!!!
:::אני מוכרח להוסיף ענין נוסף: התוצאה הישירה שכמובן הולכת להיות מכל המשחק הזה באגו"ח היא - כך ברור לכולם שיהי' מחר, ויש מחר שהוא לאחר זמן... - מלחמה בבי"ד רבני חב"ד (בעצם זה כבר התחיל עכשיו רק באופן בלתי רשמי), אני מוכרח להבהיר כאן משהו: הרבי כינה אותם 'בית דין' (לא 'ועד' כועד רבני ליובאוויטש וכיו"ב), ואולי א' הביאורים בזה הוא ע"פ ההלכה שבי"ד הם אפי' "שוגגים, מוטעים, מזידין (!!!)" וכידוע הסיפור עם רבי יהושע בר"ה ספ"ב, הרבי ידע היטב על ההעלם והסתר של ה-29 שנה הקרובות, ובדיוק לכן הרבי קבע מראש ("דער רבי האט אלץ באווארנט"!!!) מי יקבע את הענינים בחב"ד דארה"ק, ע"י עשרות מענות ומכתבים שבכל ענין שבחב"ד בארה"ק הבי"ד פוסק, הרבי הוא שמינה את הרב ירוסלבסקי וכינה אותו "בא-כח" בארה"ק (לא כאלו המנסים לקרוא כן לעסקן אחר, ואכ"מ), הרבי מינה את הרב גלוכובסקי ולא בטעות בחלוקת דולרים בתשנ"ב הרבי קרא לו שוב ונתן לו דולר נוסף ואמר "אתה הרי מנהיג של ועד הרבנים שם" (עי' בערכו), הרבי ידע היטב את מי הוא ממנה, מה המשמעות לזה, ומה יהיו ההשלכות לכך בתשפ"ד, כל מי שינסה לטעון אחרת, לא משנה אם הוא רב שרצה להצטרף לבי"ד ולא התקבל שמאז יש לו טינה אליהם, וגם לא משנה אם יהיו אלו כל רבני חב"ד - אין לו שום זכות לזה, הרבי הוא הקובע והרבי קבע מי יקבע בשבילו, ומי שיש לו בעיות יכול להתפוצץ ולחפש לו רבי אחר שיעשה לו חיים טובים! נקודה נוספת: ברוח הזמן העכשווית ימי ספירת העומר - אין צורך להאריך בענין האחדות, אבל מוכרחני להבהיר: יום ראשון הקרוב הוא ל"ג בעומר, הרבי אמור לצאת לפאראד, בתשל"ג ל"ג בעומר חל ביום ראשון והרבי לא יצא לפאראד בגלל מריבה של שני עסקנים בקראון הייטס (ועיי"ע תשכ"ג כיו"ב), כל מי שהי' שם באותה שבת של ערב ל"ג בעומר לא שוכח את הדברים החריפים שנאמרו שם, והבה נעשה חשבון נפש ביחד: ביום ראשון הקרוב כולנו רוצים לראות את הרבי בפאראד בעזרת ביהמ"ק, האם הרבי יצא או לא???
::::אוווו יצא המרצע מן השק, "שפויים" "טרוריסטים" "מרביצי מכות בשביל". ואחרי זה תדבר איתי על אחדות.... יד שמאל תוקפת והופכת את הדיון למאוד אישי, תוקפת רבנים (הרב יורקביץ' הוא נציג עשרות רבנים כדוגמת כלל רבני [[מכון הלכה חב"ד]] וחלק מחברי הבית דין רבני חב"ד ואל תתכחש לזה, ואל תזלזל בהם!) כל זאת תוכך כדי שיד ימין מורידה דמעות תנין על ה"אחדות" שכל-כך יקרה לרבי ושכמובן איך לא - המשחיטסים הקיצוניים אשמים בכך שאין אותה, ועל מינויים שהרבי מינה - אך כמובן רק אלה שבצד הנכון (עיין ערך צבאות השם מול הפנסאים, ניהול 770 בארץ ובבל). אז אחרי שכתבתי את חובת התוכחה אני ישתדל (למרות שאתה מנסה לגרור אותי בכח) לכתוב בצורה עניינית ולא להיסחף לזירה האישית שאתה מנסה לסחוף אותי. אז לפני שאני יתחיל אני רק יכתוב לך שפה זה לא פורום כאן כותבים עובדות, יש לך השגות על המשפט? השגות על הרבנים? יש פורומים, יש וואטסאפים (אותם מקומות בהם המשיחסטים מושמצים ומגדופים בידי אותם אלה שכל-כך "חשוב להם האחדות" וכל-כך חשוב להם "דעת הרבי") אז לכן אני יכתוב פה עובדות: נציג רבני חב"ד במשפט על אגו"ח הוא הרב יורקוביץ' שמייצג בעמדתו את כלל הגורמים הרלוונטים הנקראים משיחטסים (האלה מחרחרי הריב, האלה שזורקים בייצים וסלטים ב770, האלה שמרביצים בשביל, האלה שיש להם זנב וקרניים - בידיוק אלה) שמאז השלטות אהרונוב על אגו"ח אין להם ייצוג והם מחורפים ומושמצים מעל גבי בימות ציבוריות, השמצות שלא חסכו מציבור חסידי יקר ומגודף הנ"ל גם במשפט עצמו! ולכן לאחר שהבית דין לא מתפקד כראוי לפי הוראות הרבי הוחלט על-פי דעת רבנים (לא עסקנים, לא נכדים של, לא בנים של, ולא חמורים של) לפנות לערכאות למה? מה קרה? הסיבות הנ"ל אינם מקומם כאן, פה כנ"ל מייצגים עובדות. ולעיון [https://chabadpedia.co.il/images/b/b1/%D7%91%D7%99%D7%AA_%D7%94%D7%93%D7%99%D7%9F.pdf הנה מסמך מעניין שכדאי לקרוא, בו הבית דין כותב את עמדתו ובנספחים מוצג עמדתו של הרב יורקוביץ' כלפי אמינתו של הבית דין כיום ותקודו המוטה במוצר]. עוד עובדה היא שבמשפט הוצגו דברים קשים ומעליבים ופוגעניים כלפי חסידים של הרבי, בכל מהלך המשפט הסיברו כלל נציגי אהרונוב למה אסור למשחיסטים יהיה ייצוג כלשהו בשום ארגון חב"די איזה אשר יהיה, הם לא הסתירו את זה הם נופפו בכך בגאון מעל גבי מסמכים, ואף בנאומים. עובדה. עוד עובדה היא כפי שנתן לראות במסמך שהבאתי לפני שהרב גלוכובסקי כותב מתכבים ללא התייעצות עם חברי בית הדין אלא דרך "מזכירות בית הדין" ללא ידיעת הרבנים החברים בו שהביאו את תמיהתם הגדולה הן באיספת הבי"ד והן בפני רבנים אך - להם אסור להגיב ולדבר, הם הרי לא "מינויים של הרבי". ולכן חשוב להדגיש '''למען אמינות האתר''' שהרב גלוכובסקי כותב בשם עצמו ולא בשם הבית-דין. המשך דיון מענה. אהה כמובן - האחדות חשובה לרבי! אהרונוב לשלטון! [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 18:02, 24 במאי 2024 (IDT)
::::::לאחר שוך חמת הזעם אני ינסה לעשות קצת סדר: השאלה הגדולה העומדת מאחורי המשפט היא מרכזית ואחת: האם המשיחיסטים זכאים לייצוג במוסדות חב"ד (את צד זה מייצגים רבני חב"ד בראשות מכון הלכה חב"ד עם המייצג הרב יורקוביץ') או שמא אסור לתת להם ייצוג בשום מוסד ניהולי חב"די (דעה זו מייצג בגאון  הרב גלוכובסקי, ונציגי אהרונוב. לבית דין (המורכב משלל החברים בו) אין עמדה מוצהרת בעניין.) ובדעה זו גופא נידונה השאלה (נקבעה העובדה?) שהחברים שיבחרו על-ידי הבית-דין צריכים כולם להיות מאנשי אהרונוב וכפופים למרותו, דבר חסר תקדים בתולדות העסקנות החב"דית בארץ! לדבר זה התנגדו והתקוממו במוצהר שלושה מרבי הבית דין בעוד אחרים לא הביעו עמדה ברורה בנושא כאשר רק הרב גלוכובסקי הביע עמדה נחרצת בעד - דרך מזכירות בית הדין.  ומפה העניינים החלו להתגלגל... [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 19:05, 24 במאי 2024 (IDT)
:::::::ראשית אבקש מחילה, סליחה וכפרה באם ח"ו וח"ו פגעתי בכבודך / כבוד יהודים חסידים אחרים, אני מתנצל על החריפות שעלתה ממקלדתי וכו', וה' יכפר. שנית, ברצוני להבהיר שלא באתי לייצג כאן אף אחד, אני לא מרגיש בפורום, באתי להביע את דעתי האישית כחב"דניק מהשורה (ולכן כל הטענות של עיי"ע פנסאים-צ"ה (שאגב שם הדיון הי' שונה לגמרי - האם סמל צ"ה הוא סמל פרטי או ציבורי, וזה לא נוגע כלל ל'אנטים - משיחיסטים'), 770 וכיו"ב פשוט לא קשורים, אתה לא יודע את עמדתי בנושאים הללו, ואני משתדל לקחת עמדה צלולה ואובייקטיבית בכל-מקום לפי ענינו (אין לי ארסנל של 770-קה"ת-מל"ח-מחנ"י-אגו"ח העולמית-אגו"ח ארה"ק-צ"ה-בי"ד רבני חב"ד-שיחת השבוע-יחי אדוננו-חיים נצחיים-חיים גשמיים-פרסום זהותו-כתיבת שליט"א וכו' וכו', ואין להאריך). אין לי צורך להצדיק את כתיבתי, אולם דומני שכתבתי בעדינות, ברגישות, ללא שמות ורק עם רמזים למי שמכיר ויודע כבר, לא השמצתי מישהו, ורק רמזתי שבכל ענין יש צד שני למטבע. [אגב, מה שכתבתי על נקמות משפחתיות - אל תשכח שיש שלשה צדדים בסיפור, נוסף לזה שעינינו תחזינה בכותב שמעלי, וד"ל וק"ל]. כמו"כ אני לא התכוונתי לכלול את כל הקבוצה הנקראת 'משיחיסטים' תחת קורת גג אחת, כל בר דעת מבין שהכללת אלפי אנשים כבעלי דעות ומעשים שווים היא מטופשת (דברתי על קבוצה ספציפית, קטנה ושולית, שגם רה"י דצפת ותלמידיו -לדוגמא - מתנערים ממנה), ובדיוק מאותה סיבה תמוהה בעיני ההכללה שאתה עושה בין כל הקבוצה הנקראת 'אנטים' כאילו כולם בעלי השקפה דומה, מדברים במשפט בגזענות ופוגענות וכו' (ואגב, הראי' הגדולה היא אותו אחד שכעת עשה אחדות גדולה כאן משנאת המן...). בקשר לכל מה שכתבת - אני מעריך מאד את השתדלותך לכתוב באופן עניני, אבל נראה לי שלא כ"כ עמדת במשימה, כל מי שיקרא את הדיון מתחלתו ועד סופו בעיון יבין שאין קשר בין טענותיך לדברי, לא השבת אפילו על טענה אחת שלי בצורה ענינית, ואני לא אחזור ע"ע פעם נוספת כי אין ענין - מי שיקרא יתפוס בעצמו - רק בקשה להבא: אל תחזור שוב על אותן טענות - שלש פעמים שכתבת כאן (ועוד כמ"פ בערכים אחרים ובדפי שיחה ועריכות ששוחזרו וכו') הן מספיקות. א גוט'ן ל"ג בעומר (הבנתי שהכתיבה אינה כותבת דיחוי, והראי' שנעשתה בזמן כניסת השבת (אולי אתה אצל הרבי?), ודנתי גם לעצמי), נפגש מחר בתהלוכה "יחד כל ילדי ישראל"!
::::::::אנונימי יקר אולי תירשם לחב"דפדיה? ככה תוכל לתקשר איתנו יותר טוב. וגם לך זה יהיה יותר טוב. לכל שאלה פנה אליי בדף שיחתי. [[משתמש:חב"ד בדרך לגאולה|חב"ד בדרך לגאולה]] ~ [[שיחת משתמש: חב"ד בדרך לגאולה|שיחה]] ~ [[גאולה|די לשאננות, קדימה התגלות!]]  02:13, 26 במאי 2024 (IDT)


== תמונת הסמל ==
== תמונת הסמל ==


אין משהו יותר ברור? זה תמונה שאולי כבר עדיף לוותר עליה.--[[משתמש:טינט און פעדער...|טינט און פעדער...]] - [[שיחת משתמש:טינט און פעדער...|שיחה]], 17:00, כ"ז בניסן, ה'תשפ"ד 17:00, 5 במאי 2024 (IDT)
אין משהו יותר ברור? זה תמונה שאולי כבר עדיף לוותר עליה.--[[משתמש:טינט און פעדער...|טינט און פעדער...]] - [[שיחת משתמש:טינט און פעדער...|שיחה]], 17:00, כ"ז בניסן, ה'תשפ"ד 17:00, 5 במאי 2024 (IDT)
== בירור ==
הרשימה של 15 החברה המצוינת בערך היא של חברי ועד האיתור או חברי אגו"ח החדשים? ומה הולך לקרות הלאה, אשמח אם מישהו יתן פרטים ברורים יותר לגבי העתיד של אגו"ח. --{{גופן|4|רשי|[[משתמש:שמואל חיים|'''שמואל חיים''']]}} ♦ [[שיחת משתמש:שמואל חיים|{{צבע גופן|שחור|'''שיחה'''}}]] 18:50, 17 במאי 2024 (IDT)
:הצעה של השופטת למינוי חברים באגו"ח. ההצעה נדחתה על-ידי הרב גלוכובסקי מה שכנראה יוביל לפירוק אגו"ח אם לא יתרחש מפנה. [[משתמש:חסיד של הרבי|{{עיצוב גופן|גודל=3|צבע=אינדיגו|גופן=נרקיסים|'''~ חסיד של הרבי ~'''}}]] {{*}} [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|פארבריינגען חסידי]] 18:20, 24 במאי 2024 (IDT)
::: מתי הולך להתקיים המשפט? [[משתמש:תמים של הרבי| תמים של הרבי]] - [[שיחת משתמש:תמים של הרבי|שיחה]]  ~ [[יחי|יחי המלך]] 00:59, 26 במאי 2024 (IDT)
== ניסוח, ושאר ירקות ==
התוכן החדש שהוזרם לערך ומעודכן בתכיפות די גבוהה גרמה לניסוח לא מדהים.
וכמובן - פסקה גדולה של וויכוח לריק.
אז לדעתי כדאי - {{ש}}
א': לערוך את התוכן הזה, ובמהירות האפשרית (האמת היא שחל שיפור בכך כי ניסוחים כמו "פלוני אלמוני - יודאיקה" ו"אנשי אהרונוב" נעלמו מהדף)
{{ש}}ב': למתן את דעותינו. אני מתכוון ממש לכולם, כולל משתמשי האתר ולאנונימיים ולכל אחד המחזיק בדעה כזו או אחרת. ביטויים כמו "עוכר ישראל" על יהודי, חסיד חב"ד, ממש לא מתאימים לנו או גורמים נחת-רוח לרבי (מסכימים איתי?), בפרט בימים אלו בהם אנו מתאבלים על מות עשרות אלפי תלמידי רבי עקיבא מחוסר באהבת ישראל. [[משתמש:צוברענגען משיח|צוברענגען משיח]] - [[שיחת משתמש:צוברענגען משיח|שיחה]], 15:37, י"ח באייר, ה'תשפ"ד.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט