שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 909 בתים ,  10 אפריל
ביטול גרסה 673377 של 37.60.47.151 (שיחה)
*הרב לוי יצחק מטוסוב - מנהל הקשרים עם כל הדיפלומטים וראשי הממשל, שגרירים חברי פרלמנט וכו' בממשלה של האיחוד האירופאי: בערים בריסל שטארסבורג ולוקסמבורג.
*הרב יוסף יצחק קריצ'בסקי - מנהל ארגון 'מורשה' ארגון כל הפעולות הקשורות עם הנוער [מעין צבאות ה'], סאנדיי סקולס, תוכניות בר ובת מצווה, חגים, ועוד  *הרב [[מנחם מענדל מרגולין]] - מנהל מרכז רבני אירופה, ארגון לביסוס וחיזוק הכוח הרבני של שלוחי חב"ד ברחבי מדינות האיחוד האירופאי, ואיגוד האירגונים היהודים באירופהיחד עם כל הרבנים של כל החוגים היראים לדבר ה'.
*הרב אליהו איידלקאפף - מנהל הקרן לפיתוח יהדות אירופה, לעזר מוסדות ושלוחים באיחוד האירופאי.
*הרב [[משה גרליק]] - השליח הראשון שהגיע לאיחוד האירופאי, ודאג להביא ב[[מסירות נפש]] עוד ועוד שלוחים, כדי לפעול בשליחות הרבי בכל התחומים לקבלת פני [[משיח]] צדקנו.  *הרב ישראל זילברשטרום - מנהל מוסדות 'חינוך על טהרת הקודש' לכל ילדי וילדות השלוחים באיחוד האירופאי.
*הרב אברהם טוויל - מנהל בית חב"ד באיחוד האירופאי. מרכז קהילתי לכל האורחים הדיפלומטיים הבאים מכל אירופה לאיחוד האירופאי, וכן שיעורים וכל הפעילות של מעגל השנה היהודי והחב"די ל 700 היהודים [שידועים בצורה רשמית] שעובדים באיחוד האירופאי בכל רמות המשרה והשררה.
 
*הרב לוי יצחק קנסלקי - מנהל ארגון 'אלף' - עזרה וסיוע גשמי ורוחני לכל היהודים הנמצאים בבתי כלא, בתי רפואה, מחנות צבא, בתי אבות.
*הרב אברהם כהן - מנהל המכון האירופאי הגבוה להוראה ולהלכה, בארבעה מסלולים של דיינות והוראה, עזר לשלוחים המשמשים כרבני קהילות בכל המצטרך בגשמיות ורוחניות.
*הרב שלום דובער ליברוב - מנהל ארגון '[[מבצע תורה]]' בהיקף ענק, שיעורים על ידי הקאנפערענס וידאו בכל אירופה.
*הרב מנחם מענדל וישצקי - מנהל המוסדות ורכז רכז ארגוני של הארגונים היהודיים באיחוד האירופאי.
==ארגון חנה==
573

עריכות

תפריט ניווט