שיחה:יוסף מנחם אשבל: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 25: שורה 25:
==הערך הועבר==
==הערך הועבר==
כיון שאין ביסוס לעובדה שנשוא הערך הינו חסיד חב"ד (או שמא בגלוי רק), הערך הועבר למרחב האישי של יוצר הערך. כדי שהערך יוכל לחזור למרחב הערכים יש להוסיף בו תמונה של נשוא הערך עם חתימת זקן וכיפה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</font> ~ <font size="2">(06:01, ו' בטבת, ה'תשפ"ד)</font>
כיון שאין ביסוס לעובדה שנשוא הערך הינו חסיד חב"ד (או שמא בגלוי רק), הערך הועבר למרחב האישי של יוצר הערך. כדי שהערך יוכל לחזור למרחב הערכים יש להוסיף בו תמונה של נשוא הערך עם חתימת זקן וכיפה. בברכה, [[משתמש:יוסף בן מלמד|יוסף בן מלמד]] ~ <font size="3">[[שיחת משתמש:יוסף בן מלמד|יחי המלך המשיח!]]</font> ~ <font size="2">(06:01, ו' בטבת, ה'תשפ"ד)</font>
:{{א|יוסף בן מלמד}}, ראה ב[gen.rlzm.co.il/persons/%D7%9E%D7%A0%D7%97%D7%9D-%D7%99%D7%95%D7%A1%D7%A3-%D7%90%D7%A9%D7%91%D7%9C/ קישור זה] תמונתו עם כיפה וחתימת זקן. וכן [www.tidhar.tourolib.org/tidhar/view/1/123 כאן]. [benyehuda.org/read/8657 וכאן שהוא נותר חסיד וירא שמים] ולכן לא הסתדר בעבודתו בחוגי החופשיים ונזרק ממקום למקום. זה שהיה ציוני - אין בכך כלום. די אם אמנה את הרב זוין כדוגמא לכך שהיו רבים מחסידי חב"ד שנתפסו לציונות, עכ"פ בשנותיה הראשונות לפני שראו מה יצא ממנה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 06:31, ו' בטבת, ה'תשפ"ד 06:31, 18 בדצמבר 2023 (UTC)
30,723

עריכות

תפריט ניווט