פתיחת התפריט הראשי

שינויים

נוספו 274 בתים ,  09:15, 7 בדצמבר 2023
אין תקציר עריכה
ב[[ב' אייר]] [[תשכ"ח]] נשלח על ידי הרבי לפריז, לנהל את סניף [[צעירי אגודת חב"ד (פריז)|צעירי אגודת חב"ד בפריז]] ובמשך השנים קירב אלפים ליהדות ולחסידות, רבים מהם נהפכו לחסידי [[חב"ד]] במלוא מובן המילה, הקים רשת של מוסדות חינוך והביא תחתיו עשרות רבות של שלוחים הפזורים בכל רחבי צרפת ומחוצה לה.
בין המוסדות הרבים שהקים הרב אזימאוו נמנים בין השאר 'חדר ליובאוויטש - פריז' - מוסד ללימודים על טהרת הקודש (בו לומדים רק לימודי קודש במשך היום). גן פרדס חנה. בית ספר לבנות בית חנה. בית ספר לבנים (הנקרא ג’’כ בשם) בית חנה (הכולל גם למודי חול). קמפוס בית חיה מושקא (שידוע הידוע כקמפוס הגדול ביותר בצרפתבאירופה). ו'[[בית ליובאוויטש פריז|בית ליובאוויטש]]' - רשת בתי חב"ד בפריזומסביב לה. שניהם נמצאים הנמצאים ברובע 19 שבפאריז.
כמו כן היה הרב אזימאוו אחראי להוצאת העלון השבועי בשם 'לַא סידרה' ('הפרשה'), המופץ בעשרות אלפי עותקים ברחבי צרפת, ומגיע ללמעלה משמונים אחוז מיהודי פריז והסביבה.
נודע בהתקשרותו ומסירותו הרבה ובמסירותו המופלאה לרבי, בהתוועדויותיו עם תלמידיו חזר ותבע כל הזמן התמסרות למבצעי הרבי, שבהם הוא עצמו היה עוסק במרץ ושעי’’כ קירב אלפים (כפשוטו) לחב’’ד.
נפטר ב[[י"ב חשון]] [[תשע"ה]]. מסע ההלוויה החל בקמפוס בית חיה מושקא בפריז והמשיך לירושלים שם נטמן ב[[חלקת חב"ד בבית העלמין בהר הזיתים]].
משתמש אלמוני