שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 29 בתים ,  22:25, 19 באוגוסט 2023
אין תקציר עריכה
==יחסיו הציבוריים==
[[קובץ:לזר פוטין.jpg|שמאל|ממוזער|250px|עם נשיא רוסיה ולדימיר פוטין]]
לרב לאזאר יחסים טובים עם נציגי השלטון, והוא זוכה לביקורים תכופים במוסדותיו של נציגי הממשל הבכירים וכן מתארח אצל נציגי ממשל לעיתים תכופות. לחלק מהאוליגרכים היהודיים הנאמנים לשלטון יש קשר אליו. בעזרת לב לבייב, קשר קשרים קרובים עם נשיא רוסיה בעבר וגם בהווה ולדימיר פוטיןשר״י , ב-[[תשס"ז]] הוא נפגש עם יורשו של פוטין דמיטרי מדבדב.
בשנים [[תשס"ו]] ו-[[תשס"ז]] היה לאזאר חבר במושב הראשון של [[הלשכה הציבורית של רוסיה]], גוף ממשלתי הממונה על ידי הנשיא, שמטרתו לבחון את החקיקה ודרכי פעולות הממשלה בסובייקטים הפדרליים המרכיבים את הפדרציה הרוסית. בשנת [[תשס"ח]] מונה מחדש כחבר בלשכה, שתקופת כהונת חבריה שנתיים.
בשנת [[תשע"ד]], לקראת יום הולדתו החמישים, קיבל מברק ברכה ייחודי מאת נשיא רוסיה מר ולדימיר פוטין שר״י בו בירך אותו על פועלו למען יהדות רוסיה{{הערה|1=[http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=72125 נשיא רוסיה שיגר מכתב ברכה לרב לאזאר לרגל יום הולדתו] {{שטורעם}} י"ט [[אייר]] [[תשע"ד]] (19.05.2014)}}. ב[[חודש אב]] אותה שנה, קיבל הרב לאזאר מהנשיא פוטין ימ״ש אות כבוד על תרומתו למען רוסיה{{הערה|1=[http://old2.ih.chabad.info/newvideo/video.php?id=4086 היסטוריה: נשיא רוסיה העניק לרב לאזאר אות כבוד]. {{אינפו}}}}.
ב[[חודש אב]] אותה שנה, קיבל הרב לאזאר מהנשיא פוטין אות כבוד על תרומתו למען רוסיה{{הערה|1=[http://old2.ih.chabad.info/newvideo/video.php?id=4086 היסטוריה: נשיא רוסיה העניק לרב לאזאר אות כבוד]. {{אינפו}}}}.
==[[מארש דידן נצח]]==
בעקבות משפט הספרים המפורסם, שהחל ב[[חודש תמוז]] [[תשמ"ה]] ונוגן לאורך שנת [[תשמ"ו]] עד ל[[ה' טבת תשמ"ז]], אז הוכרז הניצחון על ידי השופטים. הרכיבו החסידים את המילים "דידן נצח" על ניגון חב"די, שבו תנועה של נצחון,
משתמש אלמוני

תפריט ניווט