שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הסרת רווחים מיותרים
{{לשכתב}}'''טעימה מהגאולה בדורנו''': במשך השנים [[תנש"א]] - [[תשנ"ב]], הצביע [[הרבי מליובאוויטש מלך המשיח]] על אירועים המתרחשים בעולם, שקרו כתוצאה מכך שעומדים בסמיכות ל[[גאולה]] ולכן כבר עכשיו ב[[גלות]] ניתן לטעום מעין קיומם בגאולה.
==ניסים ונפלאות==
{{ציטוט|תוכן=בדורות האחרונים, ש[[הקב"ה]] ברך את בני ישראל שיקבלו את פרנסתם ביגיעה פחותה יותר, מתוך מנוחת הנפש ומנוחת ה[[גוף]] (יותר מכפי שהי' בדורות לפני זה), על ידי זה שהעולם עצמו מסייע לזה|מקור=ש"פ קרח ה'תנש"א, ס"י|מרכאות=כן}}
==אשיבה שופטיך כבראשונה==
בזמן הגאולה ישובו ה[[שופטים]] ו[[יועצים]] לישראל. כחלק מההתקרבות לגאולה, כבר בזמננו מתחיל להתקיים היעוד על ידי [[נשיאי חב"ד]] שהם גם שופטים מהיותם נשיאים, וגם יועצים הנותנים עצות בעניני תורה ובעניינים גשמיים:
{{ציטוט|תוכן=אוחזים כבר עתה בזמן של קיום היעוד "ואשיבה שופטיך גו' ויועציך", ויתירה מזו: כבתחילה: כבר ישנה ההתחלה בזה...
==קיבוץ גלויות==
עם התרסקות הקומוניזם ושבירת 'מסך הברזל', התחילה עליה המונית לארץ ישראל. קיבוץ זה הוא מעין [[קיבוץ גלויות|קיבוץ הגלויות]] שיתרחש ב[[ימות המשיח]], כאשר יחזרו כל בני ישראל לארץ ישראל:
{{ציטוט|תוכן=(מעין) הענין ד"ויקהל" - הקהלת כל בני ישראל לארצנו הקדושה מארבע כנפות הארץ - הותחל כבר בפשטות, כפי שרואים בזמננו זה, בשנה זו (וכבר כמה שנים), ועד שגם אומות העולם רואים זאת - שכמה וכמה מבני ישראל עלו לארצנו הקדושה. ואף שבכל הדורות היו כמה מישראל שעלו לארצנו הקדושה - הרי עתה הענין הוא שלא בערך לגמרי!
עניין זה החל בעיקר בשנת תש"נ ו[[תנש"א]] שאז הגיע הזמן של [[ערב שבת]] לאחרי חצות לפי החשבון שיממה של [[הקב"ה]] הוא אלף שנה והוא כולל לילה
ויום ובשנת השבע מאות וחמישים באלף השישי הרי זה [[ערב שבת]] לאחרי חצות והוא זמן הגאולה.
 
==ראו גם==
*[[בשורת הגאולה]]
{{תבנית:גאולה ומשיח}}
[[קטגוריה:הגאולה בדורנו]]
[[קטגוריה:מגלות לגאולה]]

תפריט ניווט