פתיחת התפריט הראשי

שינויים

נוספו 225 בתים ,  15:26, 25 בספטמבר 2022
אין תקציר עריכה
בעודו ילד בן 6 עלתה משפחתו לארץ ישראל, והתגוררה במשך תקופה בירושלים, ולאחר מכן קבע אביו את מגוריו ב[[רמת גן]], ושלח את בנו ללמוד בישיבת [[אחי תמימים תל אביב]], וכעבור מספר שנים נסע ללמוד בישיבת [[תומכי תמימים המרכזית]] ב-[[770]], ועוד באותו בחור החל לעבוד כמתרגם בבית הדפוס של החסיד ר' [[מרדכי שוסטרמן]].
את השידוך שלו עם רעייתו מרת סאשע {{הערה|אחותו של ר' [[שרגא פייביש רימלר]].}} בשנת [[תשט"ז]] יזם הרבי בעצמו{{הערה|סיפור השידוך התפרסם בשבועון כפר חב"ד 1977 עמוד 40 מפי גיסו הרב רימלר.}}, ולאחר נישואיו קבע את מגוריו ב[[קראון הייטס]] ועבד במשך מספר שנים במכירת ספרים תחת ה[[מרכז לענייני חינוך]] ועסק בכך כחמש עשרה שנה, כשבמקביל שלח ידו במכירת אתרוגים בתקופת החגים.
בהמשך, עבר להתגורר בלדאלאס שבטקסס ועבד שם בהוראה, וכעבור תקופה נוספת עבר להתגורר בס. לואיס שם עבד כ[[שוחט]], משם המשיך לפנסליבניה ועסק בשליחות הרבי בקירוב סטודנטים יהודיים, ובסופו של דבר קבע את מגוריו ב[[ניו הייבן]] שם שימשה אשתו במשך שנים ארוכות כמנהלת בית הספר החב"די המקומי, בעוד הוא שימש כ[[משפיע]] בישיבת תומכי תמימים המקומית, ובמקביל עסק בשליחות הרבי עם יוצאי מדינות [[רוסיה]] וברית המועצות, ובשנים המאוחרות יותר הקדיש לכך את כל זמנו ומרצו וזכה לקרב מאות יהודים לשמירת תורה ומצוות ולאורה של [[חסידות חב"ד]].
30,085

עריכות