שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 123: שורה 123:
אשר על כן באתי לבקש ממר בקשה נפשית לאפשר לי לתקן הערך כפי אשר תקנתי בעבר והאמת והשלום אהבוץץ<br>
אשר על כן באתי לבקש ממר בקשה נפשית לאפשר לי לתקן הערך כפי אשר תקנתי בעבר והאמת והשלום אהבוץץ<br>
[באם אעפ"כ כ' לא יבין או לא יחפוץ להבין האמת והנכונות, הנה עכ"פ אבקשו לכתוב ולבאר לי במה חורגת עריכתי מכללי חב"דפדיה וכפי אשר שאלתיו מכבר ולא נעניתי].<br> בברכה --[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 20:17, ל' באב, ה'תשפ"ב 20:17, 27 באוגוסט 2022 (UTC)
[באם אעפ"כ כ' לא יבין או לא יחפוץ להבין האמת והנכונות, הנה עכ"פ אבקשו לכתוב ולבאר לי במה חורגת עריכתי מכללי חב"דפדיה וכפי אשר שאלתיו מכבר ולא נעניתי].<br> בברכה --[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 20:17, ל' באב, ה'תשפ"ב 20:17, 27 באוגוסט 2022 (UTC)
:"טעמים וסיבות מוזרים ביותר שלא שערום אבותינו", אם קשה לך להבין את התשובות שעונים לך אתה מוזמן לחפש פלטפורמה בה קל לך יותר להבנה. אין טעם למלא את דפי השיחה באותו תוכן, אם מדובר בשאלה שלא נענתה מילא, אבל כשחוזרים על טענות ישנות שוב ושוב זה יכול לחשב כהטרלה, בפרט במקום שאני מאמין שאתה מודע לכך שלא עומד להשתנות שום דבר... ובכך תשובה גם להקדמת דבריך שם. ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • ל' באב ה'תשפ"ב • 20:32, 27 באוגוסט 2022 (UTC)
:"טעמים וסיבות מוזרים ביותר שלא שערום אבותינו", אם קשה לך להבין את התשובות שעונים לך אתה מוזמן לחפש פלטפורמה בה קל לך יותר להבנה. אין טעם למלא את דפי השיחה באותו תוכן, אם מדובר בשאלה שלא נענתה מילא, אבל כשחוזרים על טענות ישנות שוב ושוב זה יכול לחשב כהטרלה, בפרט במקום שאני מאמין שאתה מודע לכך שלא עומד להשתנות שום דבר... ובכך תשובה גם להקדמת דבריך שם. ● [[User:חלוקת קונטרסים|<font face="Guttman yad-brush" size="2.5">חלוקת קונטרסים</font>]] • [[שיחת משתמש:חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי|יחי המלך המשיח]] • ל' באב ה'תשפ"ב • 20:32, 27 באוגוסט 2022 (UTC)<br>
אני לא מודע לכלום בנוגע לכך "שלא עומד להתנות שום דבר", דאכן הטעמים המופרכים שכתובים בערך לא שערום אבותינו וגם לא אבותיכם, אני אשמח אם תשאל אפילו את הרב ווילשאנסקי אם ולמה הוא נגד הועד.
מה הם דבריך שכתבת "קשה לך להבין את התשובות שעונים לך"? הרי לא ענו לי! "כשחוזרים על טענות ישנות שוב ושוב וכו'" שים לב למה שאתה כותב, חוזרים על טענות (שאגב, לא כולם) ישנות שעוד לא נענו! עורכים בצורה מגמתית באופן מוטה, באופן קבוע אתם מוחקים כל עריכה אנציקלופדית ואימית ומשאירים את הגיגיכם כמציאות היחידה הבלתי ניתנת לשינוי, הגם שמוכיחים לכם פעם אחר פעם שאתם טועים, מגיעים אנשים מנסים לערוך ולתרום את תרומתם לחב"דפדיה שהיא לכאו' צריכה להיות האציקלופדיה החב"דיתית, אבל לא, מוחקים את תרומתם של אלפי אנשים, מאיימים עליהם, מזהירים אותם, ועל מה? - על כך שערכו בצורה אנציקלופדית ללא שקרים וסילופים, וכך לדוגמא הערך עליו נסובה שיחתנו, כתובים שם דברים הגיון קשר ופשר, נאי הק' נחלץ חושים לתקן המעוות, ומחקתי את השטויות הגדולות שכתובים שם, כידוע למר, וכפי שודאי השכיל להבין, איני נמנה אם מעריצי הצבע הצהוב, אך לא, לא באתי וכתבתי "הועד נפתח נגד הארגון הכפרני שקם נגד המוסדות והוא את"ה בניהול המוקצנים מחללי שם ליובאוויטש", לא כתבתי כן בערך ואף לא הזכרתי כן, אלא מחקתי הסילוף הבוטה שנכתב שם וכתבתי שההתנגדות היא ככל ההתנגדות ההדדית שקיימת בין המפלגות.<br>
 
וחובת מחאה יש לי למחוק ואף לצעוק על הנכתב שם אשר לרובא דרובא דחסידי חב"ד אין עיסוק בענייני משיח וגאולה, אוי להם לידיים שכך כתבו שם, הישמע כדבר הזה בישראל, שיבואו קבוצת אנשים ויקבעו - "אין לכם חלק באלוקי ישראל"?! ומניין בא כוחם של המיעוט עד שנשמע קולם על פני הרוב? - מכח הבריונות וההעזה.
אנחנו, עם בני ישראל, נתברכנו בעניין גדול מאוד, והוא - הבושה, אין לנו את האומץ לבוא ולהתחצף נגד אנשים רמים ענקי רוח, גם לידידיי אין את האומץ לבוא ולצעוק בזאל הגדול על הרב ווילישאנסקי בלא תואר הרב לצאת מ770, מה שלא היה והחרפה שר"ל נעשתה ב770 לחוזר הראשי של הרבי. אין לנו את האומץ לבוא ולכתוב סילופים במגמתיות ובצורה בוטה נגד כל הקדוש והיקר בריש גלי.
עד מתי?!<br>
ההתנהגות הגסה, החוסר אהבת ישראל הנורא דכאן מצד מפעילי המערכת ועצימת העיניים של רבים מהשתמשים כאן מהמציאות מרבה את החושך בעולם. וכנ"ל שלא באתי לכתוב בעערך על הועד שאת"ה הוא דבר בזוי ומחוצף ח"ו, אלא מה? - שהמחלוקת על הארגון היא מטעמים אחרים ונכונים יותר, אך בחרתם לבזות את עצמכם, למחחוק העריכה, ולכתוב שקר גס ובוטה ועוד שטות נפלאה במקום דברי, אם כך הוא רצונכם - שיבוסם לכם, אני לא אבוא ללמדכם אל"ף בי"ת של התנהגות בין אנושית ואף אל"ף בי"ת כפשוטו, לימוד הקרוא וכתוב, כי צר לי שאינך מבין דבריי, אני כותב וחוזר וכותב את טיעוניי, אך אתה ברוב בריונות, מוחק ועוד כותב בלי למצמץ - "קשה לך להבין את התשובות שעונים לך", אך האמת היא שאני צריך לשאול אותך: "קשה לכם להבין את השאלות ששואלים אתכם"?!<br>
 
עכ"פ אקווה שלכה"פ את מה שכתבתי כאן לא תמחק לי, ושיהי' לך תמיד זמן הן בגו"ר לקרוא את הנכתב כאן, וודאי שאם תתאמץ מעט ע"מ להבין ולקלוט עם קצת רצון, תוכל להבין טולהתחבר ואף לכתוב כן לידיך שמתנהגים כפי שהתנהגת ע"ע, ומכאן ולהבא האמת והשלום אהבו. בברכה --[[משתמש:זיכער|זיכער]] - [[שיחת משתמש:זיכער|שיחה]], 14:02, א' באלול, ה'תשפ"ב 14:02, 28 באוגוסט 2022 (UTC)
80

עריכות

תפריט ניווט