ישראל מאיר לאו: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 31: שורה 31:
הרב לאו עמד בקשר מתמיד עם [[הרבי]] במסגרתו שוחח עם רבי פנים אל פנים ב[[יחידויות]] וב[[חלוקת דולרים]] ועוד.
הרב לאו עמד בקשר מתמיד עם [[הרבי]] במסגרתו שוחח עם רבי פנים אל פנים ב[[יחידויות]] וב[[חלוקת דולרים]] ועוד.


ב[[י"א ניסן]] [[תשנ"ג]] עת יציאת הרבי למרפסת בירך הרב לאו את הרבי בשידור חי מארץ הקודש באומרו: {{ציטוטון|"יברכך הק מציון וראה בטוב ירושלים כל ימי חייך". מארץ ישראל, מ"מקדש מלך עיר מלוכה" שולחים אנו לכם כ"ק אדמו"ר שליט"א מליובאוויטש ברכות חמות לאריכות ימים ושנים, אומרים אנו עליכם את לשון הגמרא: "בריך רחמנא דיהבך ניהלן" - ברוך הקב"ה שנתן לנו אותכם כי הרי הנכם המנהגי שכל כלל ישראל צריכים לו, מי שיכול להראות את כוחה של האמונה בלילות כמו שאתם חינכם אותנו הוא אשר יזכה להגיד "בבוקר חסדך". ב"בוקר" מתכוונים ל"אור חדש על ציון תאיר ונזכה כולנו יחד מהרה לאורו" - יחד עמכם נזכה במהרה בימינו - זך שוכן מעונה, קומם קהל עדת מי מנה בקרוב קהל נטעי כנה, פדויים לציון ברינה, לשנה הבאה בירושלים הבנויה", יחד עמכם אדמו"ר מליובאוויטש שליט"א יחדיו להקביל פני משיח צדקנו במהרה בימינו אמן}} {{הערה|על פי [https://chabad.info/video/documentary/moshiach-documentary-video/661624/ הוידיאו] (דקה 10:24 אילך)}}.
ב[[י"א ניסן]] [[תשנ"ג]] בעת שהיית הרבי במרפסת בירך הרב לאו את הרבי בשידור חי מארץ הקודש באומרו: {{ציטוטון|"יברכך הק מציון וראה בטוב ירושלים כל ימי חייך". מארץ ישראל, מ"מקדש מלך עיר מלוכה" שולחים אנו לכם כ"ק אדמו"ר שליט"א מליובאוויטש ברכות חמות לאריכות ימים ושנים, אומרים אנו עליכם את לשון הגמרא: "בריך רחמנא דיהבך ניהלן" - ברוך הקב"ה שנתן לנו אותכם כי הרי הנכם המנהגי שכל כלל ישראל צריכים לו, מי שיכול להראות את כוחה של האמונה בלילות כמו שאתם חינכם אותנו הוא אשר יזכה להגיד "בבוקר חסדך". ב"בוקר" מתכוונים ל"אור חדש על ציון תאיר ונזכה כולנו יחד מהרה לאורו" - יחד עמכם נזכה במהרה בימינו - זך שוכן מעונה, קומם קהל עדת מי מנה בקרוב קהל נטעי כנה, פדויים לציון ברינה, לשנה הבאה בירושלים הבנויה", יחד עמכם אדמו"ר מליובאוויטש שליט"א יחדיו להקביל פני משיח צדקנו במהרה בימינו אמן}} {{הערה|על פי [https://chabad.info/video/documentary/moshiach-documentary-video/661624/ הוידיאו] (דקה 10:24 אילך)}}.


הרב לאו עומד בקשרים חמים ביותר עם [[חסידות חב"ד]], פעמים רבות הוא מוזמן כאורח הכבוד למעמדים חב"דיים, ונואם בהם נאומים מלאי תוכן.
הרב לאו עומד בקשרים חמים ביותר עם [[חסידות חב"ד]], פעמים רבות הוא מוזמן כאורח הכבוד למעמדים חב"דיים, ונואם בהם נאומים מלאי תוכן.
3,765

עריכות

תפריט ניווט