המטה העולמי להבאת המשיח: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 22: שורה 22:
ב[[ד' אייר]] [[תנש"א]], נערכה אסיפה ב-770 בהשתתפות קהל גדול ובה השמיעו רבנים ומשפיעים דברי התעוררות אודות משיח בכיוונים שונים. במהלך הכינוס הודיע המנחה, יו"ר המטה, על הקמת ועדות פעולה בתחומים שונים וכתשורה חולקה למשתתפי האסיפה חוברת 'מפתח עניינים גאולה ומשיח המבוארים מתורת כ"ק אדמו"ר שליט"א'. בסיום האסיפה, ובהמשך לנאומיהם שעסקו בכך, החתימו הרב גרשון מענדל גרליק והרב דוד נחשון כ-250 מהנוכחים על כתב קבלת המלכות של הרבי כמלך המשיח בנוסח {{ציטוטון|כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח. כל הנאספים כאן מקבלים עליהם מלכותו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח, לפעול במסירות נפש בכל רצונו וכל מה שידרש מאיתנו ומתוך שמחה וטוב לבב}}.
ב[[ד' אייר]] [[תנש"א]], נערכה אסיפה ב-770 בהשתתפות קהל גדול ובה השמיעו רבנים ומשפיעים דברי התעוררות אודות משיח בכיוונים שונים. במהלך הכינוס הודיע המנחה, יו"ר המטה, על הקמת ועדות פעולה בתחומים שונים וכתשורה חולקה למשתתפי האסיפה חוברת 'מפתח עניינים גאולה ומשיח המבוארים מתורת כ"ק אדמו"ר שליט"א'. בסיום האסיפה, ובהמשך לנאומיהם שעסקו בכך, החתימו הרב גרשון מענדל גרליק והרב דוד נחשון כ-250 מהנוכחים על כתב קבלת המלכות של הרבי כמלך המשיח בנוסח {{ציטוטון|כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח. כל הנאספים כאן מקבלים עליהם מלכותו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח, לפעול במסירות נפש בכל רצונו וכל מה שידרש מאיתנו ומתוך שמחה וטוב לבב}}.


למחרת, [[ה' אייר]], ענה הרבי על דו"ח מהאסיפה ב-770 בצירוף חוברת המפתח: {{ציטוטון|החוברת המכתב הדו"ח והפ"נ נתקבלו [[אזכיר על הציון]]}}. כמו כן מסר הרבי באותו יום את המענה הכללי פרטי של אותה תקופה כמענה על חתימות קבלת המלכות שנאספו בסיום הכנס ובהמשך לנאומיהם של הרב גרליק והרב נחשון במהלכו{{ציטוטו|נתקבל ותשואות חן ותהא פעולה נמשכת ובהוספה והזמן גרמא, כנתינת כח דחז"ל וברכתם דכל המוסיף מוסיפין לו, ובמיוחד ברכתו דהקב"ה שתוספתו מרובה כו'. והזמן גרמא שבאים מחודש ניסן '''והשפעתו''' ונכנסים לחודש אייר (ראשי תיבות האבות ורחל - רגל הד') כמפורש בכמה מקומות. בשנת '''ה'''(י') '''ת'''(הא) '''א'''(ראנו) '''נ'''(פלאות) אזכיר על הציון"{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 33.}}.
למחרת, [[ה' אייר]], ענה הרבי על דו"ח מהאסיפה ב-770 בצירוף חוברת המפתח: {{ציטוטון|החוברת המכתב הדו"ח והפ"נ נתקבלו [[אזכיר על הציון]]}}. כמו כן מסר הרבי באותו יום את המענה הכללי פרטי של אותה תקופה כמענה על חתימות קבלת המלכות שנאספו בסיום הכנס ובהמשך לנאומיהם של הרב גרליק והרב נחשון במהלכו{{ציטוטון|נתקבל ותשואות חן ותהא פעולה נמשכת ובהוספה והזמן גרמא, כנתינת כח דחז"ל וברכתם דכל המוסיף מוסיפין לו, ובמיוחד ברכתו דהקב"ה שתוספתו מרובה כו'. והזמן גרמא שבאים מחודש ניסן '''והשפעתו''' ונכנסים לחודש אייר (ראשי תיבות האבות ורחל - רגל הד') כמפורש בכמה מקומות. בשנת '''ה'''(י') '''ת'''(הא) '''א'''(ראנו) '''נ'''(פלאות) אזכיר על הציון"{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 33.}}.


ב[[ח' אייר]] העביר הרב [[דוד נחשון]] חתימות נוספות על כתב קבלת המלכות יחד עם מכתב בו פורט שהוחלט באסיפה עם עסקנים ומשפיעים (מועד המשפיעים של המטה) להמשיך עם ההחתמות. על כך ענה הרבי {{ציטוטון|אזכיר על הציון ויבשר טוב}}{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 40.}}.
ב[[ח' אייר]] העביר הרב [[דוד נחשון]] חתימות נוספות על כתב קבלת המלכות יחד עם מכתב בו פורט שהוחלט באסיפה עם עסקנים ומשפיעים (מועד המשפיעים של המטה) להמשיך עם ההחתמות. על כך ענה הרבי {{ציטוטון|אזכיר על הציון ויבשר טוב}}{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 40.}}.
3,771

עריכות

תפריט ניווט