המטה העולמי להבאת המשיח: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 18: שורה 18:


=== תנש"א ===
=== תנש"א ===
ב[[ד' אייר]] [[תנש"א]], נערכה אסיפה ב-770 בהשתתפות קהל גדול ובה השמיעו רבנים ומשפיעים דברי התעוררות אודות משיח בכיוונים שונים. במהלך הכינוס הודיע המנחה, יו"ר המטה, על הקמת ועדות פעולה בתחומים שונים וכתשורה חולקה למשתתפי האסיפה חוברת 'מפתח עניינים גאולה ומשיח המבוארים מתורת כ"ק אדמו"ר שליט"א'. בסיום האסיפה החתימו הרב גרשון מענדל גרליק והרב דוד נחשון כ-250 מהנוכחים על כתב קבלת המלכות בנוסח {{ציטוטון|כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח. כל הנאספים כאן מקבלים עליהם מלכותו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח, לפעול במסירות נפש בכל רצונו וכל מה שידרש מאיתנו ומתוך שמחה וטוב לבב}}.
ב[[ד' אייר]] [[תנש"א]], נערכה אסיפה ב-770 בהשתתפות קהל גדול ובה השמיעו רבנים ומשפיעים דברי התעוררות אודות משיח בכיוונים שונים. במהלך הכינוס הודיע המנחה, יו"ר המטה, על הקמת ועדות פעולה בתחומים שונים וכתשורה חולקה למשתתפי האסיפה חוברת 'מפתח עניינים גאולה ומשיח המבוארים מתורת כ"ק אדמו"ר שליט"א'. בסיום האסיפה, ובהמשך לנאומיהם שעסקו בכך, החתימו הרב גרשון מענדל גרליק והרב דוד נחשון כ-250 מהנוכחים על כתב קבלת המלכות של הרבי כמלך המשיח בנוסח {{ציטוטון|כ"ק אדמו"ר שליט"א מלך המשיח. כל הנאספים כאן מקבלים עליהם מלכותו של כ"ק אדמו"ר מלך המשיח, לפעול במסירות נפש בכל רצונו וכל מה שידרש מאיתנו ומתוך שמחה וטוב לבב}}.


למחרת, [[ה' אייר]], ענה הרבי על דו"ח מהאסיפה ב-770 בצירוף חוברת המפתח: "החוברת המכתב הדו"ח והפ"נ נתקבלו אזכיר עה"צ". כמו כן מסר הרבי באותו יום את המענה הכללי פרטי של אותה תקופה כמענה על חתימות קבלת המלכות:"נתקבל ותשואות חן ותהא פעולה נמשכת ובהוספה והזמן גרמא, כנתינת כח דחז"ל וברכתם דכל המוסיף מוסיפין לו, ובמיוחד ברכתו דהקב"ה שתוספתו מרובה כו'. והזמ"ג שבאים מחודש ניסן '''והשפעתו''' ונכנסים לחודש אייר (ר"ת האבות ורחל - רגל הד') כמפורש בכמה מקומות. בשנת '''ה'''(י') '''ת'''(הא) '''א'''(ראנו) '''נ'''(פלאות) אזכיר עה"צ"{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 33.}}.
למחרת, [[ה' אייר]], ענה הרבי על דו"ח מהאסיפה ב-770 בצירוף חוברת המפתח: {{ציטוטון|החוברת המכתב הדו"ח והפ"נ נתקבלו [[אזכיר על הציון]]}}. כמו כן מסר הרבי באותו יום את המענה הכללי פרטי של אותה תקופה כמענה על חתימות קבלת המלכות שנאספו בסיום הכנס ובהמשך לנאומיהם של הרב גרליק והרב נחשון במהלכו{{נתקבל ותשואות חן ותהא פעולה נמשכת ובהוספה והזמן גרמא, כנתינת כח דחז"ל וברכתם דכל המוסיף מוסיפין לו, ובמיוחד ברכתו דהקב"ה שתוספתו מרובה כו'. והזמן גרמא שבאים מחודש ניסן '''והשפעתו''' ונכנסים לחודש אייר (ראשי תיבות האבות ורחל - רגל הד') כמפורש בכמה מקומות. בשנת '''ה'''(י') '''ת'''(הא) '''א'''(ראנו) '''נ'''(פלאות) אזכיר על הציון"{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 33.}}.


ב[[ח' אייר]] העביר הרב [[דוד נחשון]] חתימות נוספות על כתב קבלת המלכות יחד עם מכתב בו פורט שהוחלט באסיפה עם עסקנים ומשפיעים (מועד המשפיעים של המטה) להמשיך עם ההחתמות. על כך ענה הרבי:"אזכיר עה"צ ויבש"ט"{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 40.}}.
ב[[ח' אייר]] העביר הרב [[דוד נחשון]] חתימות נוספות על כתב קבלת המלכות יחד עם מכתב בו פורט שהוחלט באסיפה עם עסקנים ומשפיעים (מועד המשפיעים של המטה) להמשיך עם ההחתמות. על כך ענה הרבי {{ציטוטון|אזכיר על הציון ויבשר טוב"{{הערה|[[תשורה]] נחשון [[תש"פ]], עמ' 40.}}.


בתקופה זו פרסם המטה את רשימת השיעורים ברבים בענייני גאולה ומשיח בשכונת קראון הייטס וכן על שיעורים באמצעות הטלפון. כמו כן פרסם המטה כרוז ובו רשימת הצעות ליישום ההוראה ללמוד מענייני משיח וגאולה:
בתקופה זו פרסם המטה את רשימת השיעורים ברבים בענייני גאולה ומשיח בשכונת קראון הייטס ואת השיעורים המתקיימים באמצעות הטלפון. כמו כן פרסם המטה כרוז ובו רשימת הצעות ליישום ההוראה ללמוד מענייני משיח וגאולה:
*'''א.''' לנצל את ה[[שיעורי תורה]] הקבועים מכבר (בענינים שונים) להוסיף בהם - לפני השיעור או לאחריו - לימוד קצר בענינים אלו.
*'''א.''' לנצל את ה[[שיעורי תורה]] הקבועים מכבר (בענינים שונים) להוסיף בהם - לפני השיעור או לאחריו - לימוד קצר בענינים אלו.
*'''ב.''' לסדר שמדי יום לאחר ה[[תפילה]] (עכ"פ באחת מתפילות היום) ילמדו המתפללים יחד נקודה קצרה מענינים אלו.
*'''ב.''' לסדר שמדי יום לאחר ה[[תפילה]] (עכ"פ באחת מתפילות היום) ילמדו המתפללים יחד נקודה קצרה מענינים אלו.
3,771

עריכות

תפריט ניווט