שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
* '''הערות ועיונים''' - תחת ארגון זה עומד כל מפעל ההוצאה לאור של חידושי התורה בישיבה ולהפיצם בישיבה ובבתי כנסת ורבנים ברחבי העולם. הארגון קיבל את השם '[[קרית מלך רב]]' וספריו יוצאים תחת שם זה.
* '''מטה גאולה ומשיח''' - האחראי על סדרי [[גאולה ומשיח]] בישיבה ושיעורים בנושא זה ועידוד התמימים בלימוד שיחות הרבי בגאולה ומשיח.
* '''שידור''' - אחראי על הקרנת מקרינים ב[[זאל]] [[וידיאו של הרבי]] מדי יום בזאל הישיבה ערב. וכן הקרנת [[התוועדות עם הרבי|התוועדויות של הרבי]] בתאריכים מיוחדים, . {{הערה|ועל מערכת ההגברה בזאל הישיבה לצורך שיעורים כלליים ו[[התוועדות חסידית|התוועדויות]] וכדומה}}. בקיץ תש"פ פתח דרייב מיוחד לתמימים והיה אחראי על הקלטת השיעורים בזום ובישיבה, עריכתם והעלאתם למאגר הדרייב של שיעורי הישיבה. כמו כן פתח קו טלפוני בשם 'הזאל הטלפוני' לתועלת התמימים שלא נכחו בשיעור ולצורך חזרה עליו.* '''קול מנחם''' - מאגר ענק של קטעי וידיאו ואודיו של [[הרבי]], שיעורים והתוועדויות מרבני הישיבה.אחראים גם על ע"י הקלטת ושמירת וההתוועדויות השיעורים בישיבה.* '''ספריית "דרכי החסידות"''' - ספרייה חסידית להשאלת [[ספורי חסידים]] וכדו' ו[[כפר חב"ד(שבועון)|עיתוני כפר חב"ד]] לתלמידי הישיבה הפועלת [[בין הסדרים]].
== צווות הישיבה ==
8,219

עריכות

תפריט ניווט