שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
ציינתי בעיקר עובדות ולא נגעתי ברוח הכללית שבהחלט לא מייצגת קו אובייקטיבי. --[[משתמש:אחי ורעי|אחי ורעי]] 22:24, 10 בינואר 2010 (UTC)
==הגהות נוספות==
:תודה רבה על ההערות. עבודה ממש יפה. כיון שאיני בקי בפרטי הדברים, אשנה לאחר שלא יהיו השגות על הערותיך. גופא: על חזרתו של גורארי' נכתב, בטעות בסוף הפיסקה. אשנה זאת. כמו"כ "פסיקתו" של הרב אשכנזי בדבר המפתחות של לאטאר, אשנה ג"כ. אשאר - כאמור - ישתנה בהסכמת חב"דפדים נוספים. ייש"כ. --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שוחח עימי''')</span>]] 22:34, 10 בינואר 2010 (UTC)
:תודה רבה על ההערות. עבודה ממש יפה. כיון שאיני בקי בפרטי הדברים, אשנה לאחר שלא יהיו השגות על הערותיך. גופא: על חזרתו של גורארי' נכתב''כמו כן, בטעות בסוף הפיסקההערך הוגן ורק מפעילי מערכת יכולים לשנותו'''. אשנה זאת. כמו"כ "פסיקתו" של הרב אשכנזי בדבר המפתחות של לאטארדבר זה נועד, לא בכדי להתבצר בעמדה כלשהי, אלא בכדי שהשינויים שיעודכנו, אשנה ג"כייעשו בהסמכת רחבה כלל שיותר ונחסוך מלחמות עריכה מיותרות. אשאר - כאמור - ישתנה בהסכמת חב"דפדים נוספים. ייש"כ'''הערות נא להוסיף בתחתית הדף. תודה!''' --בהצלחה! [[משתמש:חיים נהר|<span style="color: #004DFF;">'''חיים נהר'''</span>]]<span style="color: Maroon;"> ¤ </span> [[שיחת משתמש:חיים נהר|<span style="color:#80BFFF;">('''שוחח עימי''')</span>]] 22:3444, 10 בינואר 2010 (UTC)

תפריט ניווט