בנימין קלוגר: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 1,871 בתים ,  11 בנובמבר 2020
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
{{חשיבות|כ"ג חשוון תשפ"א}}
[[קובץ:הרב קלוגר.jpg|ממוזער|הרב קלוגר]]
[[קובץ:הרב קולגר.jpg|ממוזער|הרב קלוגר]]
'''בנימין קלוגר''' (יליד [[תשל"ב]]) הינו חסיד חב"ד גר צדק, פעיל [[יד לאחים]].
'''בנימין קלוגר''' (יליד [[תשל"ב]]) הינו חסיד חב"ד גר צדק, פעיל [[יד לאחים]].


==תולדות חייו==
==תולדות חיים==
נולד בשנת [[תשל"ב]] למשפחה [[נצרות|נוצרית]] בעיר טרואה שב[[צרפת]], בצעירותו החל להתעניין בענייני דתות והחל לצאת עם חבריו הנוצרים מידי יום ראשון לשכנע אנשים להמיר את דתם לנצרות. כאשר ראה קלוגר שיש לשקר בזיוף דברי בתנ"ך עבור הפעילות המיסיונרית עזב את ה[[נצרות]].
נולד כבנג'מין לאסאג' בשנת [[תשל"ב]] למשפחה [[נצרות|נוצרית]] בעיר טרואה שב[[צרפת]], בגיל 13 החל ללמוד כמורה בכנסייה המשתייכת לזרם הקתולי בנצרות, אך מהר מאוד עזב את הכנסייה הקתולית לטובת כנסייה מהזרם הפרוטסטנטית, שם למד שיש להפיץ את הנצרות לנוצרים ושאינם והחל לעסוק במסיון.


הוא החל להתעניין עם האסלאם, אולם גם שם לא שבע רצון מהאסלאם ועזב אותה.
בהמשך הורה לו מורהו לעסוק במסיון בקרב יהודים, תוך שקרים וסילופים של התנ"ך ואף של כתבי הנצרות, אך בנג'מין סלד מהרעיון לקרב אנשים לנצרות על ידי שקר, בהמשך החל לחקור את ההתאמה בין כתבי הנצרות לתנ"ך, וגילה שכל כתבי הנצרות מבוססים על זיוף. הוא החל להתווכח עם הכמרים, שלא ידעו להשיב על שאלותיו, מה שגרם לו להפסיק להאמין בנצרות.


לאחר מכן החל להתעניין ב[[יהדות]], הוא פנה לרב החב"די [[אליהו דהאן]], וביקש להתגייר. בתחילה סורב, אולם לאחר מכן נסע ל[[ישראל]] והתגייר על ידי הרב גץ. לאחר שהתגייר הצטרף לארגון [[יד לאחים]].
הוא המשיך ללמוד בכנסיה כדי לקבל משכורת, בסיום הלימודים הודיע לכמרים שהוא פורש מהנצרות, מה שגרם להם להחרים אותו, הוא החל להתעניין באיסלאם, אך לאחר ששמע במסגד שאליו הלך הרצאות נגד היהודים החליט לעזוב, הוא החל ללמוד תנ"ך ללא המפרשים הנוצריים, מה שגרם לו להתעניין ביהדות, הוא פנה לרב אליהו דהאן, חסיד חב"ד, שיתרץ את שאלותיו בתנ"ך, בנג'מין התלהב מחומת התורה שבכתב, מה שגרם ללמוד את התורה שבעל פה, עד שהחליט להתגייר.


הרב קלוגר הינו חסיד חב"ד המתגורר ב[[ביתר עילית]], ומוסר מידי פעם הרצאות.
הוא עלה לירושלים והחל ללמוד בישיבת 'אור גבריאל' ליוצאי צרפת, הוא הלך לכותל המערבעי, שם פגש את רב הכותל הרב [[מאיר יהודה גץ]], שגיירו, הוא שינה את שמו ל'בנימין קלוגר'. לאחר שפגש בכותל מסיונר ושכנע אותו לעזוב את הכת הנוצרית בה היה חבר, הציע את עצמו ל[[יד לאחים]], שצרפו אותו לפעילותם נגד המסיון.


מספר פעמים במהלך עבודתו כפעיל יד לאחים קיבל איומים על רצח{{הערה|[https://col.org.il/news/31557 איומים ברצח] באתר {{חב"ד און ליין}}}} ואף נעצר על ידי ה[[משטרה]] עקב פעולותיו.
הרב קלוגר הינו חסיד חב"ד המתגורר ב[[ביתר עילית]].
 
הרב קלוגר מוסר הרצאות, בהם הוא מספר את סיפור חייו.
 
מספר פעמים במהלך עבודתו כפעיל יד לאחים קיבל איומים ברצח{{הערה|1=[http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=17939 איומים ברצח על חסיד חב"ד] באתר {{שטורעם}}}} ואף נעצר על ידי המשטרה עקב פעולותיו{{הערה|1=[http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=67681 חשיפה: ר' בנימין קלוגר נעצר • החשד: "תג-מחיר"] {{אינפו}} [http://www.shturem.net/index.php?section=news&id=55745 הרב בנימין קלוגר נעצר. החשד: תג מחיר נגד מסיונרים] {{שטורעם}}}}


==קישורים חיצוניים==
==קישורים חיצוניים==
*[https://col.org.il/news/27870 תשובותיו של הרב החב"די קירבו את גר-הצדק] ראיון עם הרב קלוגר באתר {{חב"ד און ליין}}.
*[http://old2.ih.chabad.info/#!g=1&url=article&id=27224 מעמקי המסיון - למלחמה במסיון] {{אינפו}}
*[http://www.shturem.net/uploadfile/radio/21/klo.mp3 ראיון לשמיעה עם הרב קלוגר] {{שטורעם}}
{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}
 
{{מיון רגיל:קלוגר, בנימין}}
[[קטגוריה:חסידים בתקופת אדמו"ר שליט"א]]
[[קטגוריה:פעילי יד לאחים]]
[[קטגוריה:פעילי יד לאחים]]
[[קטגוריה:חסידים בתקופת אדמו"ר שליט"א]]
11,340

עריכות

תפריט ניווט