27,606
עריכות
מ (החלפת טקסט – "ניסן " ב־"ניסן ") תגית: עריכה ממכשיר נייד |
מ (החלפת טקסט – "מכון ממש" ב־"מרכז ההפצה ממש") תגיות: עריכה ממכשיר נייד עריכה דרך האתר הנייד |
||
שורה 1: | שורה 1: | ||
[[קובץ:בית_ספר_לתורת_הגאולה.jpeg|שמאל|ממוזער|250px|מעמד הסיום של הסמסטר הראשון (קיץ תשע"ב)]] | [[קובץ:בית_ספר_לתורת_הגאולה.jpeg|שמאל|ממוזער|250px|מעמד הסיום של הסמסטר הראשון (קיץ תשע"ב)]] | ||
'''בית ספר לתורת הגאולה''' הוא שם שניתן לפרוייקט ייחודי המנוהל על ידי [[ | '''בית ספר לתורת הגאולה''' הוא שם שניתן לפרוייקט ייחודי המנוהל על ידי [[מרכז ההפצה ממש]], שנועד לתת סדרת הרצאות מקצועיות ואיכותיות, שירחיבו את היקף הידיעות של המשתתפים בנושאי גאולה ומשיח כפי שהם מופיעים בתורה, ויעניקו להם כלים מעשיים להנחלת הידע הזה לקהלים נוספים. | ||
==התייסדות הפרוייקט== | ==התייסדות הפרוייקט== | ||
הפרוייקט נוסד לראשונה בשנת [[תשע"ב]] לאחר שהורגש צורך ממשי להנחיל ידע מבוסס בנושאי גאולה ומשיח בצורה שיטתית ומסודרת, על מנת למלא את רצונו של הרבי{{הערה|כפי שהתבטא הרבי בשיחת שבת פרשת בלק תשנ"א, ועוד.}} לעסוק בלימוד גאולה ומשיח באופן שיאפשר ללומד להתבונן בתכנים שלמד גם לאחר שהוא מתנתק מהספר. | הפרוייקט נוסד לראשונה בשנת [[תשע"ב]] לאחר שהורגש צורך ממשי להנחיל ידע מבוסס בנושאי גאולה ומשיח בצורה שיטתית ומסודרת, על מנת למלא את רצונו של הרבי{{הערה|כפי שהתבטא הרבי בשיחת שבת פרשת בלק תשנ"א, ועוד.}} לעסוק בלימוד גאולה ומשיח באופן שיאפשר ללומד להתבונן בתכנים שלמד גם לאחר שהוא מתנתק מהספר. | ||
כדי ליצור מסגרת שתאפשר לימוד מעמיק שכזה, יצרו הפעילים | כדי ליצור מסגרת שתאפשר לימוד מעמיק שכזה, יצרו הפעילים ממרכז ההפצה ממש תשתית בסיסית של מרצים ידועים בעולם החב"די בעלי כושר הסברה, שניחונו ביכולת להפשיט מושגים רחוקים ולהעניק לשומעים תכושת שייכות לחומר הנלמד. | ||
תכני הלימוד נבחרו בקפידה על ידי הצוות, וכן היעדים בהם נדרשים לעמוד המשתתפים בקורסים. בראיון שנערך בשבועון בית משיח לקראת פתיחת הסמסטר הראשון, העידו המרצים שהעבודה המקדימה לפתיחת הקורס נמשכה למעלה משנה. | תכני הלימוד נבחרו בקפידה על ידי הצוות, וכן היעדים בהם נדרשים לעמוד המשתתפים בקורסים. בראיון שנערך בשבועון בית משיח לקראת פתיחת הסמסטר הראשון, העידו המרצים שהעבודה המקדימה לפתיחת הקורס נמשכה למעלה משנה. |