יהונתן בנטובאיש: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
אין תקציר עריכה
שורה 34: שורה 34:
במהלך החיפושים שלו אחרי "סודות היקום" הוא אף למד ספרים מיסטיים, יוגה ומדיטציה, אך דברים אלה לא נתנו לא תשובה מה מניע את היקום, ולא שלווה ומנוחה לנפשו.
במהלך החיפושים שלו אחרי "סודות היקום" הוא אף למד ספרים מיסטיים, יוגה ומדיטציה, אך דברים אלה לא נתנו לא תשובה מה מניע את היקום, ולא שלווה ומנוחה לנפשו.


כאשר גילה את פריצת הדרך המשמעותית בנוגע לחולים באלצהיימר{{הערה|להרחבה ראה בפסקה [[משתמש:חסיד של הרבי/יהונתן בנטובאיש#עבודתו כפיזיקאי ומדען|עבודתו כפיזיקאי ומדען]]}}, ושיטתו שהובילה אותו בהמשך לפריצה הדרך הייתה שהמוח אינו מורכב רק מבשר ודם, אלא יש משהו שאינו חומרי שמניע אותו. דבר זה חדר למוחו וללבו של יהונתן בנטואיץ', וכך החל להבין שיש משהו שלמעלה ממדידה והשגה שמניע ומנהל את העולם. דבר זה עורר את תשוקתו ואת חלומו מהילדות לפצח את סודות היקום ומה מניע אותו, ואכן הוא הרגיש שהוא עולה עלך דרך המלך בדרך להגשים את חלומו.
כאשר גילה את פריצת הדרך המשמעותית בנוגע לחולים באלצהיימר{{הערה|להרחבה ראה בפסקה [[יהונתן בנטובאיש#עבודתו כפיזיקאי ומדען|עבודתו כפיזיקאי ומדען]]}}, ושיטתו שהובילה אותו בהמשך לפריצה הדרך הייתה שהמוח אינו מורכב רק מבשר ודם, אלא יש משהו שאינו חומרי שמניע אותו. דבר זה חדר למוחו וללבו של יהונתן בנטואיץ', וכך החל להבין שיש משהו שלמעלה ממדידה והשגה שמניע ומנהל את העולם. דבר זה עורר את תשוקתו ואת חלומו מהילדות לפצח את סודות היקום ומה מניע אותו, ואכן הוא הרגיש שהוא עולה עלך דרך המלך בדרך להגשים את חלומו.


כל אלה היו התהליכים הראשונים בחזרתו בתשובה, ההחלטה הסופית נגמלה בלבו ב[[ליל שבת]] אחד שבה הוא נזכר בסבו, הרב יוסף בנטואיץ' ובחוברת שהוציא שנקראת בשם "יהדות", בחוברת כתב הסב בשמו של [[הבעל שם טוב]] שלא יתכן שיהודי ירד לעולם שבעים שמונים שנה כדי [[שינה|לישון]] ו[[אוכל|לאכול]] ותו לא, אלא העיקר אצל יהודי הוא האמונה באלוקים וקיום ה[[תורה]] [[מצוות]], והעולם הוא דבר טפל בלבד. בזמן זה גם חשב באיזו דרך לחנך את ילדיו, האם בדרך של חיונך יהודי וחינוך ב[[אמונה]] או חלילה שלא.
כל אלה היו התהליכים הראשונים בחזרתו בתשובה, ההחלטה הסופית נגמלה בלבו ב[[ליל שבת]] אחד שבה הוא נזכר בסבו, הרב יוסף בנטואיץ' ובחוברת שהוציא שנקראת בשם "יהדות", בחוברת כתב הסב בשמו של [[הבעל שם טוב]] שלא יתכן שיהודי ירד לעולם שבעים שמונים שנה כדי [[שינה|לישון]] ו[[אוכל|לאכול]] ותו לא, אלא העיקר אצל יהודי הוא האמונה באלוקים וקיום ה[[תורה]] [[מצוות]], והעולם הוא דבר טפל בלבד. בזמן זה גם חשב באיזו דרך לחנך את ילדיו, האם בדרך של חיונך יהודי וחינוך ב[[אמונה]] או חלילה שלא.
12,906

עריכות

תפריט ניווט