בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 78: שורה 78:
בעקבות הקמתו של [[מכון הלכה חב"ד]], שהחל לפעול למתן מענה הלכתי אפקטיבי לחסידי חב"ד באמצעות מוקד תשובות טלפוני זמין, מערכת שאלות ותשובות באמצעות הודעות SMS, והפצת מדריכים הלכתיים, הקים בית דין רבני חב"ד  בשנת [[תשע"ח]] מערכת דומה תחת השם 'מוקד הלכה', שמעניק מענה בטלפון או בהודעה לשאלות הלכתיות. המוקד פועל בשפות עברית, אנגלית רוסית וצרפתית וכן באמצעות אפליקציה למכשירים סלולריים.
בעקבות הקמתו של [[מכון הלכה חב"ד]], שהחל לפעול למתן מענה הלכתי אפקטיבי לחסידי חב"ד באמצעות מוקד תשובות טלפוני זמין, מערכת שאלות ותשובות באמצעות הודעות SMS, והפצת מדריכים הלכתיים, הקים בית דין רבני חב"ד  בשנת [[תשע"ח]] מערכת דומה תחת השם 'מוקד הלכה', שמעניק מענה בטלפון או בהודעה לשאלות הלכתיות. המוקד פועל בשפות עברית, אנגלית רוסית וצרפתית וכן באמצעות אפליקציה למכשירים סלולריים.


===סינון בית דין רבני חב"ד==
===סינון בית דין רבני חב"ד===
{{ערך מורחב|סינון חב"ד}}
{{ערך מורחב|סינון חב"ד}}
במשך שנים לא היה סינון לטלפונים החכמים שמתאים לחב"ד, לפיכך הקימו בית דין רבני חב"ד סינון המתאים לציבור החבד"י
במשך שנים לא היה סינון לטלפונים החכמים שמתאים לחב"ד, לפיכך הקימו בית דין רבני חב"ד סינון המתאים לציבור החבד"י

תפריט ניווט