בית דין רבני חב"ד בארץ הקודש: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
שורה 77: שורה 77:


בעקבות הקמתו של [[מכון הלכה חב"ד]], שהחל לפעול למתן מענה הלכתי אפקטיבי לחסידי חב"ד באמצעות מוקד תשובות טלפוני זמין, מערכת שאלות ותשובות באמצעות הודעות SMS, והפצת מדריכים הלכתיים, הקים בית דין רבני חב"ד  בשנת [[תשע"ח]] מערכת דומה תחת השם 'מוקד הלכה', שמעניק מענה בטלפון או בהודעה לשאלות הלכתיות. המוקד פועל בשפות עברית, אנגלית רוסית וצרפתית וכן באמצעות אפליקציה למכשירים סלולריים.
בעקבות הקמתו של [[מכון הלכה חב"ד]], שהחל לפעול למתן מענה הלכתי אפקטיבי לחסידי חב"ד באמצעות מוקד תשובות טלפוני זמין, מערכת שאלות ותשובות באמצעות הודעות SMS, והפצת מדריכים הלכתיים, הקים בית דין רבני חב"ד  בשנת [[תשע"ח]] מערכת דומה תחת השם 'מוקד הלכה', שמעניק מענה בטלפון או בהודעה לשאלות הלכתיות. המוקד פועל בשפות עברית, אנגלית רוסית וצרפתית וכן באמצעות אפליקציה למכשירים סלולריים.
===סינון בית דין רבני חב"ד==
{{ערך מורחב|סינון חב"ד}}
במשך שנים לא היה סינון לטלפונים החכמים שמתאים לחב"ד, לפיכך הקימו בית דין רבני חב"ד סינון המתאים לציבור החבד"י
===קרן מעשרות==
{{ערך מורחב|קרן מעשרות חב"ד}}


==קישורים חיצונים==
==קישורים חיצונים==

תפריט ניווט