שיחה:ג' בתמוז: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 658 בתים ,  21 ביוני 2020
(←‏כותרת המשוב: פסקה חדשה)
שורה 107: שורה 107:
== כותרת המשוב ==
== כותרת המשוב ==


כהמשך לדברי קודם, לכן הקדמתי שדיברתי עם אחד הגבאים של הרבי זצ"ל, והוא הסביר לי איך שליוה את הרבי במשך כל זמן המחלה בכל יום כמה שעות, וראה את כל התהליכים הגשמיים וכו' (אני לא חפץ להכנס לתיאורים, מפאת הכבוד הגדול)... עד זמן הפטירה בג' תמוז, ואיך שהכניסו לארון וכו' וכו', עד שטמנו אותו בבית החיים ב'קוינס'.... ולפי עדותו כתבתי את הדברים. כתבתי את הדברים לפי תומי רק בשביל להבין, ולא לשום כוונה אחרת כלל ועיקר ח"ו.
כהמשך לדברי קודם, לכן הקדמתי שדיברתי עם אחד הגבאים של הרבי, והוא הסביר לי איך שליוה את הרבי במשך כל זמן המחלה בכל יום כמה שעות, וראה את כל התהליכים הגשמיים וכו' (אני לא חפץ להכנס לתיאורים, מפאת הכבוד הגדול)... עד זמן הפטירה בג' תמוז, ואיך שהכניסו לארון וכו' וכו', עד שטמנו אותו בבית החיים ב'קוינס'.... ולפי עדותו כתבתי את הדברים. כתבתי את הדברים לפי תומי רק בשביל להבין, ולא לשום כוונה אחרת כלל ועיקר ח"ו.
:שוב, אם באמת חפץ באמת הינך אתה מוזמן ומכובד לעיין בערך [[נצחיות חייו של הרבי]] שם יש מקורות לכך שלמרות כל התיאורים ששמעת הרבי חיי וקיים. ולהעיר את תשומת לך שהיה עוד אחד שעסק ב'טהרה' שהיום מאמין בכך שהרבי חיי וקיים בגוף גשמי. זה לא סותר, עיין ערך [[נצחיות חייו של הרבי]]. [[משתמש:חסיד של הרבי|חסיד של הרבי]] - [[שיחת משתמש:חסיד של הרבי|שיחה]], 13:38, כ"ט בסיוון, ה'תש"ף 13:38, 21 ביוני 2020 (IST)
12,845

עריכות

תפריט ניווט