שיחה:שינה בסוכה: הבדלים בין גרסאות בדף

אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 43: שורה 43:
::אני לא כזה חכם, רק יודע שהוא שאל את הרבי אם לישון בסוכה או לא, והרבי אמר שכן. כשהרבי רוצה לשלול, אזי בלשון הידועה "הוא מוצא את הדרך לענות". ובנוסף, שמתוך הדברים אתה יכול גם להבין שכך הרמא דאתרא הבין/קיבל מהרבי. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 18:25, א' בתמוז, ה'תשע"ט 18:25, 4 ביולי 2019 (IST)
::אני לא כזה חכם, רק יודע שהוא שאל את הרבי אם לישון בסוכה או לא, והרבי אמר שכן. כשהרבי רוצה לשלול, אזי בלשון הידועה "הוא מוצא את הדרך לענות". ובנוסף, שמתוך הדברים אתה יכול גם להבין שכך הרמא דאתרא הבין/קיבל מהרבי. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 18:25, א' בתמוז, ה'תשע"ט 18:25, 4 ביולי 2019 (IST)


==הוספת טעם למצטער==
מה דעת המשתמשים, האם כדאי להוסיף בפיסקה על הטעמים לפטור - "בכלל, לפי פסקו של אדמו"ר הזקן הכותב אשר כל מי שסוכתו אינה בגדול המאפשר הנחה קבועה של המיטה וכליה לכל שבעת ימי החג בלי להוציאה מידי יום, הרי שיש לו דין של 'מצטער' ופטור משינה בסוכה. דומה כי לאור פסק זה מובן כי רובא דרובא הינם בגדר 'מצטער' ההלכתי ופטורים מהשינה בסוכה".--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 21:06, ד' בניסן, ה'תש"ף 21:06, 29 במרץ 2020 (IST)
מה דעת המשתמשים, האם כדאי להוסיף בפיסקה על הטעמים לפטור - "בכלל, לפי פסקו של אדמו"ר הזקן הכותב אשר כל מי שסוכתו אינה בגדול המאפשר הנחה קבועה של המיטה וכליה לכל שבעת ימי החג בלי להוציאה מידי יום, הרי שיש לו דין של 'מצטער' ופטור משינה בסוכה. דומה כי לאור פסק זה מובן כי רובא דרובא הינם בגדר 'מצטער' ההלכתי ופטורים מהשינה בסוכה".--[[משתמש:חייל של המלך|חייל של המלך]] - [[שיחת משתמש:חייל של המלך|שיחה]], 21:06, ד' בניסן, ה'תש"ף 21:06, 29 במרץ 2020 (IST)
:דעתי האישית היא שמספיק להביא את הסיבות שהרבי מביא, אבל אשמח לשמוע משתמשים נוספים ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] • [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] • [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] • ה' בניסן ה'תש"ף • 03:30, 30 במרץ 2020 (IST)