15
עריכות
חלוקת קונטרסים (שיחה | תרומות) אין תקציר עריכה |
|||
שורה 123: | שורה 123: | ||
אתה אולי יכול לחלוק אבל אני לא מכיר אחד שחושב שקבר זה לא בית זמני אם לא קבוע.. וע"כ אני לא מבין למה אתה מסבך את עצמך. | אתה אולי יכול לחלוק אבל אני לא מכיר אחד שחושב שקבר זה לא בית זמני אם לא קבוע.. וע"כ אני לא מבין למה אתה מסבך את עצמך. | ||
הייתי ממליץ לעיין לפני כן טוב במה שכתבתי בהתחלה בקצרה ואולי יהיה שם תשובות גם להמשך ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] - [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] - [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] 00:52, 13 בנובמבר 2019 (UTC) | הייתי ממליץ לעיין לפני כן טוב במה שכתבתי בהתחלה בקצרה ואולי יהיה שם תשובות גם להמשך ● [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] - [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] - [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] 00:52, 13 בנובמבר 2019 (UTC) | ||
===סיכום ומסקנה=== | |||
דומני שמיצינו את הדיון, ואסכם:{{ש}}'''צד א' (ממ"ד):''' גם לשיטת חב"דפדי' – שהרבי חי וקיים בגוף גשמי – ניתן לכתוב שגופו של הרבי נמצא באוהל – בתור מקום '''עראי''' ולא בית '''קבוע''' (השיטה שהייתה הסתלקות אינה נוגעת לענייננו, היות וחב"דפדי' לא אוחזת בשיטה זו);{{ש}}'''צד ב' (חלוקת קונטרסים):''' אחר שאדם (כלשונו) "'''הלך לעולמו'''" – קברו הוא מקומו ודירתו של האדם; לא ניתן יחס האם גם לשיטה שהרבי חי בגוף מוכרח שהרבי לא נמצא באוהל, ובמילא – מן הסתם מסכים עם השיטה הקודמת.{{ש}}'''מסקנה:''' יש לפנות בשם המשתתפים בדיון (ממ"ד ומחלק הקונטרסים) למנהלי חב"דפדי' ולבקשם להכניס לערך האוהל שגופו הגשמי של הרבי נמצא שם.{{ש}}בברכה, [[משתמש:ממ"ד|ממ"ד]] - [[שיחת משתמש:ממ"ד|שיחה]], 13:25, ט"ו בחשוון, ה'תש"ף 13:25, 13 בנובמבר 2019 (UTC) |
עריכות