פתיחת התפריט הראשי

שינויים

אין שינוי בגודל ,  03:31, 17 ביולי 2019
עם הכרזתו של הרבי בשנת [[תשל"ח]] על מבצע [[הדפסת התניא]] לקח על עצמו את המשימה ברצינות רבה ודאג להדפסתם של מאות ספרי [[תניא]] במקומות שונים, רובם בתוך תחומי ברזיל, וחלקם במדינות שונות כגון צ'ילי ואנטרטיקה.
בעת מעמד ה[[חלוקת דולרים]] שהתקיימה ב[[י"ג אדר|י"ג אדר ראשון]] [[תשמ"אד]] הביא לרבי יחד עם הרב אברהם דוד בנימיני 100 מהדורות חדשות של [[ספר התניא]] שהודפסו בערים שונות ברחבי ברזיל, בתוך קופסא מהדורת עליה הוטבע הכיתוב "ווי וואנט משיח נאו". בתוד הוקרת תודה על התשורה שהעניק לרבי, נתן הרבי לקבוצה 100 שטרות של דולר, ואף הודיע להם שלכבוד קבלת המהדורות של [[ספר התניא]] הוא יתוועד ב[[שבת]] הקרובה{{הערה|1=[http://www.beismoshiach.org/Lashon_HaKodesh/pdf/777.pdf בית משיח גליון 777 עמוד 55].}}.
באותה שנה בה הגישו לרבי את ספרי התניא אותו זמן הבית חב"ד שבראשותו הוציאו לאור עלון שבועי הגליון המאה לרגל המאורע הזאת, כתב להם הרבי בשנת [[תשמ"גד]]: "להנהלת בית חב"ד פאולא, ברזיל: עובדא זו גופא בשורה טובה היא, שהרי מעידה על השפעת העיתון על קהל קוראיו, ובפרט שהרי הובטחנו דברים היוצאים מן הלב נכנסים אל הלב ופועלים פעולתם, בפרט כשמלווים על ידי מעשה ודוגמא חיה של פעולות בית חב"ד"{{הערה|[[לקוטי שיחות]] חלק כג עמוד 486.}}.
כאשר ביקש הרבי לפעול גם בין הגויים להפצת [[שבע מצוות בני נח]] היה מראשוני השלוחים שהחלו לפעול בתחום, ודאג שהדברים יפורסמו בקרב אלפים מתושבי ברזיל.
56

עריכות