738
עריכות
אין תקציר עריכה |
אין תקציר עריכה |
||
שורה 2: | שורה 2: | ||
:הוא אמור לכלול את קריאת ההלל בכל המועדים. בעזרת ה' הוא יכלול גם את ההתייחסות בחסידות, ואשמח לקבל מקורות נוספים להרחבה, וכן לשותפות פעילה של המשתמשים. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 17:52, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | :הוא אמור לכלול את קריאת ההלל בכל המועדים. בעזרת ה' הוא יכלול גם את ההתייחסות בחסידות, ואשמח לקבל מקורות נוספים להרחבה, וכן לשותפות פעילה של המשתמשים. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 17:52, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ||
::נראה שלא כ"כ הבנת אותי, בחז"ל מוצאים כמה התייחסויות למושג הלל מחד שאין לאמרו כל יום, ומאידך לשלילה, ומבואר בחסידות על פי חז"ל כי שני מיני הלל, על הנהגת הטבע ועל הנהגה ניסית. הלל שבכל יום - פסוקי דזמרה על הנהגת הטבע, והלל שבמועדים שהוא על הנהגה טבעית. ראה דרך מצוותיך במאמר בהוספות בעניין הלל בתחילתו, ובספר המאמרים תש"א בתחילתו ועוד.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 19:13, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ::נראה שלא כ"כ הבנת אותי, בחז"ל מוצאים כמה התייחסויות למושג הלל מחד שאין לאמרו כל יום, ומאידך לשלילה, ומבואר בחסידות על פי חז"ל כי שני מיני הלל, על הנהגת הטבע ועל הנהגה ניסית. הלל שבכל יום - פסוקי דזמרה על הנהגת הטבע, והלל שבמועדים שהוא על הנהגה טבעית. ראה דרך מצוותיך במאמר בהוספות בעניין הלל בתחילתו, ובספר המאמרים תש"א בתחילתו ועוד.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 19:13, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ||
:::בנושא אמירת הלל בליל הסדר - ראה הגש"פ עם לקוטי טעמים ומנהגים ח"ב ע' תמא ואילך. [[משתמש:מ. פינחסי|מ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:מ. פינחסי|שיחה]] 19:34, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | :::בנושא אמירת הלל בליל הסדר - ראה הגש"פ עם לקוטי טעמים ומנהגים ח"ב ע' תמא ואילך, לקו"ש חכ"ז ע' 48 ואילך. [[משתמש:מ. פינחסי|מ. פינחסי]] - [[שיחת משתמש:מ. פינחסי|שיחה]] 19:34, 27 בדצמבר 2016 (UTC) |