31,404
עריכות
אין תקציר עריכה |
|||
שורה 16: | שורה 16: | ||
::::::::על זה בדיוק דיברתי. שלא מבינים מה המשמעות של עשיית חילוקים בדברי הרב. הכל קודש קודשים! אם מתחילים לפקפק - עלולים להגיע מהר מאוד למקומות של כפירה בכל מה שעבר דרך הריל"ג, להכניס פירושים תמיהות ודיוקים מסולפים בדברי הרב, וכו' וכו'. 12:58, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ::::::::על זה בדיוק דיברתי. שלא מבינים מה המשמעות של עשיית חילוקים בדברי הרב. הכל קודש קודשים! אם מתחילים לפקפק - עלולים להגיע מהר מאוד למקומות של כפירה בכל מה שעבר דרך הריל"ג, להכניס פירושים תמיהות ודיוקים מסולפים בדברי הרב, וכו' וכו'. 12:58, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ||
:::::::::הי, חברים להרגע, (אני קצת מכיר את הסאטמערים שם אומרים שהציונים אינם כדבעי, מכאן ואילך אם רק תנסה להסביר שבכל מקרה יתכן שייעשה נס באמצעותם ותסביר שצריך להשפיע עליהם וכו' זה לא נקלט כי למי שהוא קטן השכל שוב לא שייך לעשות חילוקים, ולא לדון על שום דבר כי אצלו הכל קו אחד, תנסה לחלק זה רק יבלבל אותו..) | :::::::::הי, חברים להרגע, (אני קצת מכיר את הסאטמערים שם אומרים שהציונים אינם כדבעי, מכאן ואילך אם רק תנסה להסביר שבכל מקרה יתכן שייעשה נס באמצעותם ותסביר שצריך להשפיע עליהם וכו' זה לא נקלט כי למי שהוא קטן השכל שוב לא שייך לעשות חילוקים, ולא לדון על שום דבר כי אצלו הכל קו אחד, תנסה לחלק זה רק יבלבל אותו..) | ||
:::::::::ולך שטרן אין לי כלל מה לומר לך, משום שאתה מכניס לי מילים לפה, הייתה אישה קראו לה חווה היא סה"כ רצתה מאוד להחמיר ואמרה "אסור לגעת" ודווקא בגלל זה נכשלה, אין שום בעיה לדון מה הרבי כתב ואת מה הוא הגיה וכו' לא ראי ההגהה של הרבי על השיחות כראי המכתבים כראי ספר המנהגים כראי עיתונות כללית כראי מכתב כללי וכו וכו' (אתה הרי לא קורא מה שכתוב אלא מיד מבחין במשהו שפוגע באמונה שלך, כביכול, ואתה הרי יודע עד כמה היא חלשה (כאמונתו של הסאטמער'ר) אז אתה נזעק ומיד זועק וצועק כרוכיה ומבטל הדברים מבלי להקשיב... לא כתבתי כלל על הרבי, הערך עוסק ב'נשיא הדור' ולא ברבי שליט"א מלך המשיח, וא"כ יש להציב 'תבנית איחוד', כמו"כ). לא טענתי שהמילה כאן אינה מדוייקת אלא שההסתמכות עליה כמילה שיר"ש | :::::::::ולך שטרן אין לי כלל מה לומר לך, משום שאתה מכניס לי מילים לפה, הייתה אישה קראו לה חווה היא סה"כ רצתה מאוד להחמיר ואמרה "אסור לגעת" ודווקא בגלל זה נכשלה, אין שום בעיה לדון מה הרבי כתב ואת מה הוא הגיה וכו' לא ראי ההגהה של הרבי על השיחות כראי המכתבים כראי ספר המנהגים כראי עיתונות כללית כראי מכתב כללי וכו וכו' (אתה הרי לא קורא מה שכתוב אלא מיד מבחין במשהו שפוגע באמונה שלך, כביכול, ואתה הרי יודע עד כמה היא חלשה (כאמונתו של הסאטמער'ר) אז אתה נזעק ומיד זועק וצועק כרוכיה ומבטל הדברים מבלי להקשיב... לא כתבתי כלל על הרבי, הערך עוסק ב'נשיא הדור' ולא ברבי שליט"א מלך המשיח, וא"כ יש להציב 'תבנית איחוד', כמו"כ). לא טענתי שהמילה כאן אינה מדוייקת אלא שההסתמכות עליה כמילה שיר"ש משתמשים בה, הוא מזה שהרבי '''לא מחק''' אותה וא כי הרבי השתמש איתה, כי זה שזה כתוב לא אומר שהרבי עצמו בשיחה משתמש במילה זו, זה ה-כ-ל, וזה נקרא "הבנת נקרא". | ||
:::::::::אני לא יודע מה עם הרלי"ג אני באופן אישי לא מאמין לו מה הבעיה?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:16, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | :::::::::אני לא יודע מה עם הרלי"ג אני באופן אישי לא מאמין לו מה הבעיה?--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:16, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ||
::::::::::אכן בבלתי מוגה ישנו מעלה שאילו זה מדוייק, יוצא שהרבי השתמש במילה זו. כפי שזה בעניין של נשיא הדור (לבד זאת שהטענה שלי היא מהעניין כולו שמדבר אודות "ממוצע המחבר" "שורש הנשמות שבדור" גם) שהרבי משתמש בלשון נשיא הדור כפי שאפשר לשמוע בהקלטה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:48, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ::::::::::אכן בבלתי מוגה ישנו מעלה שאילו זה מדוייק, יוצא שהרבי השתמש במילה זו. כפי שזה בעניין של נשיא הדור (לבד זאת שהטענה שלי היא מהעניין כולו שמדבר אודות "ממוצע המחבר" "שורש הנשמות שבדור" גם) שהרבי משתמש בלשון נשיא הדור כפי שאפשר לשמוע בהקלטה.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 13:48, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ||
שורה 23: | שורה 23: | ||
::::::::::::הוא אשר אמרתי, אינך קורא את הטענות בדפי השיחה אלא מגיב באינסטינקטים.. (ולא רק נגד טענות שלי אלא גם של אחרים. ובעצם המהלכים שלך די דומים למהלכים שלו - כפי ש'''אתה''' מבין אותם - שניכם מגיבים לפי תהליך מוכתב מראש ולא עניינית.) | ::::::::::::הוא אשר אמרתי, אינך קורא את הטענות בדפי השיחה אלא מגיב באינסטינקטים.. (ולא רק נגד טענות שלי אלא גם של אחרים. ובעצם המהלכים שלך די דומים למהלכים שלו - כפי ש'''אתה''' מבין אותם - שניכם מגיבים לפי תהליך מוכתב מראש ולא עניינית.) | ||
::::::::::::כן, תלוי מה נושא הערך, כפשוט.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:07, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ::::::::::::כן, תלוי מה נושא הערך, כפשוט.--[[משתמש:הנחה|הנחה]] - [[שיחת משתמש:הנחה|שיחה]] 17:07, 27 בדצמבר 2016 (UTC) | ||
:::::::::::::לדידי, אין הבדל אם הרבי כתב בעצמו או אמר לאחרים לכתוב, או מינה אחרים לכתוב. לאנשים פשוטים כמוני, בדור ירוד ושפל מלא בנסיונות, אין את הכוחות להתחיל עם חילוקים דקים ועדינים שאינם נוגעים למעשה בכהוא זה. אני מאמין ברבי שליט"א אמונה בלתי מסוייגת, וכל אחד שמונה על ידו {{כתב קטן|(סליחה, שהתמנה והוא לא מחה. אבל שוב, לדידי אין חילוק)}} להיות רכיב ברמקול העוצמתיים המפרסמים את דבר המלך - יותר אין לו שום מהות עצמאית, ואפילו אם הוא ינסה לעשות משהו היפך דעת קדשו של הרבי - ברגע שהרבי אישר את זה, הרי זהו רצונו של הרבי שדבר זה יתפרסם בצורה כזו על ידי יהודי זה. נכון, זה פאנטי, מטופש, ולא נאור, אבל בדיוק בשביל זה אנחנו נמצאים בימי החנוכה, בשביל להזכיר לעצמנו שצריך [[תבנית:היום יום/י"ב טבת|להניח שכלנו על הצד]]. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 17:51, 27 בדצמבר 2016 (UTC) |
עריכות