שיחת משתמש:מיכאל א: הבדלים בין גרסאות בדף

שורה 9: שורה 9:
::אני מסכים לגמרי עם [משתמש:מיכאל א|]]. גם לדעתי תמיד כדאי ואפילו רצוי להוסיף תאריך לועזי - אולי בסוגריים - אחרי התאריך העברי. כמעט ולא עשיתי את זה בגלל עצלות, לא בגלל סיבה אחרת. [[משתמש:חסיד|חסיד]] אתה חושב על סיבה ספציפית למה זה לא כדאי? --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 17:56, 9 יוני 2009 (EDT)
::אני מסכים לגמרי עם [משתמש:מיכאל א|]]. גם לדעתי תמיד כדאי ואפילו רצוי להוסיף תאריך לועזי - אולי בסוגריים - אחרי התאריך העברי. כמעט ולא עשיתי את זה בגלל עצלות, לא בגלל סיבה אחרת. [[משתמש:חסיד|חסיד]] אתה חושב על סיבה ספציפית למה זה לא כדאי? --[[משתמש:chabadnik|chabadnik]] - [[שיחת משתמש:chabadnik|שיחה]] 17:56, 9 יוני 2009 (EDT)
:::כן, מבחינה הלכתית זה בעייתי מאד וחלק מהפוסקים רואים בזה חשש "אביזריהו דעבודה זרה"!. [[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]]
:::כן, מבחינה הלכתית זה בעייתי מאד וחלק מהפוסקים רואים בזה חשש "אביזריהו דעבודה זרה"!. [[משתמש:חסיד|חסיד]] [[חב"ד]]* [[אידישעפדיה]]
::::מבחינה הלכתית זה אולי בעייתי בעיני חלק מהפוסקים, אך מעשה רב איתא לן, דחזינן כמעשה דבכל יומא נפיק איגרתא מבי מלכא בתאריך לועזי כדבר הרגיל.
:::מבחינה הלכתית זה אולי בעייתי בעיני חלק מהפוסקים, אך מעשה רב איתא לן, דחזינן כמעשה דבכל יומא נפיק איגרתא מבי מלכא בתאריך לועזי כדבר הרגיל.
:::::כאמור, הרבי לא חשש כלל להוציא מכתבים עם תאריך לועזי. [[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]]
:::כאמור, הרבי לא חשש כלל להוציא מכתבים עם תאריך לועזי. [[משתמש:מיכאל א|מיכאל א]]


==תרומות יפות מאוד==
==תרומות יפות מאוד==
175

עריכות