יהודה פרידמן: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 199 בתים ,  28 באוגוסט 2016
אין תקציר עריכה
מ (החלפת טקסט – "נישואין " ב־"נישואין ")
אין תקציר עריכה
תגית: עריכה ממכשיר נייד
שורה 4: שורה 4:


==תולדות חיים==
==תולדות חיים==
התקרב בצעירותו לחסידות חב"ד יחד עם אחיו הרב [[זאב פרידמן]]. בהגיעו לגיל ה[[נישואין]] נכנס בקשרי השידוכין עם רעייתו יהודית לבית ר' [[יהודה לייב סברדלוב]].
התקרב בצעירותו לחסידות חב"ד יחד עם אחיו הרב [[זאב פרידמן]]. [[נשא את]] מרת יהודית בת  ר' [[יהודה לייב סברדלוב]].


לאחר נישואיו התגורר ב[[קרית גת]] ועבד כמזכיר [[תומכי תמימים קרית גת|ישיבת תומכי תמימים המקומית]], ובהמשך הפך ליד ימינו של הרב [[משה סלונים]] בניהול רשת החינוך [[רשת אהלי יוסף יצחק|'אהלי יוסף יצחק']].
לאחר נישואיו התגורר ב[[קרית גת]] ושימש כמזכיר [[תומכי תמימים קרית גת|ישיבת תומכי תמימים המקומית]], ובהמשך הפך ליד ימינו של הרב [[משה סלונים]] בניהול רשת החינוך [[רשת אהלי יוסף יצחק|'אהלי יוסף יצחק']].


בשנת [[תשמ"ו]] חלה הרעה כספית חמורה במצב הפיננסי של הרשת, והרב סלונים עזב את גבולות הארץ יחד עם הרב פרידמן ובהמשך הצטרפו אליהם גם בני משפחותיהם.
בשנת [[תשמ"ו] מונתה הנהלה חדשה ואילו הרב סלונים והרב פרידמן עברו לגור בקראון הייטס
 
לאחר שהתגורר שנתיים בשכונת [[קראון הייטס]] עבר לשכונת סטרט סיטי הסמוכה והחל לפעול עם הקהילה הישראלית המקומית. בעקבות השתלטות אפרו-אמריקאיים על השכונה עזבו רוב התושבים היהודיים את האזור ועברו לשכונת קנארסי בהתאם לכך עבר גם הוא להתגורר במקום ופתח גם שם [[בית חב"ד]]. בהמשך, עבר לשכונת מיל בייסין שם המשיך את פעילותו עם בני הקהילה.
לאחר שהתגורר שנתיים בשכונת [[קראון הייטס]] עבר לשכונת סטרט סיטי הסמוכה והחל לפעול עם הקהילה הישראלית המקומית. בעקבות השתלטות אפרו-אמריקאיים על השכונה עזבו רוב התושבים היהודיים את האזור ועברו לשכונת קנארסי כשהרב פרידמן עבר בעקבותיהם להתגורר במקום ופתח גם שם [[בית חב"ד]]. בהמשך, עבר לשכונת מיל בייסין שם המשיך את פעילותו עם בני הקהילה.


==משפחתו==
==משפחתו==
2,066

עריכות

תפריט ניווט