אחרון של פסח: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 5 בתים ,  24 באוגוסט 2016
מ
החלפת טקסט – " נגלה" ב־" נגלה "
מ (החלפת טקסט – " סיון " ב־" סיוון ")
מ (החלפת טקסט – " נגלה" ב־" נגלה ")
שורה 11: שורה 11:
[[הרבי]]{{הערה|1=[http://chabadlibrary.org/books/default.aspx?furl=/admur/tm/7/9/83&search=%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%94 תורת מנחם [[תש"כ]] עמ' 39]}} הוסיף, כי לכאורה אינו מובן:
[[הרבי]]{{הערה|1=[http://chabadlibrary.org/books/default.aspx?furl=/admur/tm/7/9/83&search=%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%94 תורת מנחם [[תש"כ]] עמ' 39]}} הוסיף, כי לכאורה אינו מובן:


גם על פי נגלה - הרי [[חודש ניסן]] בכלל הוא זמן של גאולה, כמארז"ל{{הערה|ר"ה יא, רע"א. שמו"ר פט"ו, יא.}} "ב[[ניסן]] נגאלו וב[[ניסן]] עתידין להגאל", ובפרט באחרון של פסח שבו מפטירין "ויצא חוטר מגזע ישי וגו'"{{הערה|ישעי' יא, א.}}, ואם כן, מה חידש הבעש"ט בענין זה?
גם על פי [[נגלה]]  - הרי [[חודש ניסן]] בכלל הוא זמן של גאולה, כמארז"ל{{הערה|ר"ה יא, רע"א. שמו"ר פט"ו, יא.}} "ב[[ניסן]] נגאלו וב[[ניסן]] עתידין להגאל", ובפרט באחרון של פסח שבו מפטירין "ויצא חוטר מגזע ישי וגו'"{{הערה|ישעי' יא, א.}}, ואם כן, מה חידש הבעש"ט בענין זה?


והביאור בזה:
והביאור בזה: