חב"ד באינטרנט: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 22 בתים ,  19 באוגוסט 2016
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
תגית: עריכה ממכשיר נייד
שורה 30: שורה 30:
===חב"ד און ליין===
===חב"ד און ליין===
{{ערך מורחב|חב"ד און ליין (אתר)}}
{{ערך מורחב|חב"ד און ליין (אתר)}}
'''חב"ד און ליין''' ('''col.org.il''') הוא אתר חדשות חב"די שהוקם בשנת [[תש"ס]] על ידי ר' דוד זאב רוטנברג ור' פנחס גורליק. כעבור מספר שנים נרכש האתר על ידי ר' שמואל ריבקין וכיום הוא בניהולו של בנו ר' יוסף ריבקין. העורך הראשי הינו ר' מנחם כהן. בשנת [[תשס"ח]] השיק האתר מהדורה ב[[אנגלית]] בשם "COL לייב" ('''collive.com''') על ידי ר' יהודה לייב צייטלין, שליח הרבי בטוסון שבאריזונה, המשמש כעורכו הראשי.
'''חב"ד און ליין''' ('''col.org.il''') הוא אתר חדשות חב"די שהוקם בשנת [[תש"ס]] על ידי דוד זאב רוטנברג ופנחס גורליק. כעבור מספר שנים נרכש האתר על ידי שמואל ריבקין וכיום הוא בניהולו של בנו יוסף ריבקין. העורך הראשי הינו מנחם כהן. בשנת [[תשס"ח]] השיק האתר מהדורה ב[[אנגלית]] בשם "COL לייב" ('''collive.com''') על ידי יהודה לייב צייטלין, שליח הרבי בטוסון שבאריזונה, המשמש כעורכו הראשי.


===שטורעם===
===שטורעם===
{{ערך מורחב|שטורעם (אתר)}}
{{ערך מורחב|שטורעם (אתר)}}
'''שטורעם''' ('''shturem.net''') הוא אתר חדשות חב"די שהוקם בשנת ה'[[תשס"ו]] ומשמש גם כבמה לכותבים חב"דיים, גלריות וקטעי וידאו ואודיו על חב"ד, מדורי נוסטלגיה וזכרונות, מדור תורני ועוד. העורך הראשי הוא ר' [[יאיר בורוכוב]] מ[[רחובות]].
'''שטורעם''' ('''shturem.net''') הוא אתר חדשות חב"די שהוקם בשנת ה'[[תשס"ו]] ומשמש גם כבמה לכותבים חב"דיים, גלריות וקטעי וידאו ואודיו על חב"ד, מדורי נוסטלגיה וזכרונות, מדור תורני ועוד. העורך הראשי הוא [[יאיר בורוכוב]] מ[[רחובות]].


==אתרי בתי חב"ד==
==אתרי בתי חב"ד==
2,066

עריכות

תפריט ניווט