פתיחת התפריט הראשי

שינויים

נוספו 3 בתים ,  12:27, 3 באוגוסט 2016
אין תקציר עריכה
זמן קצר לאחר החתונה קיבל לידיו ניהול מחלקה ב[[ישיבת הדר התורה]] בעוד זוגתו החלה לעסוק בחינוך במסגרת [[מכון חנה (קראון הייטס)|מכון חנה]].
במקביל, עסק בסיוע ל[[ועד להפצת שיחות]] והיה ממונה על שליחת השיחות המודפסות באמצעות הדואר למנויים הקבועים, וכן עשה לעצמו מנהג לפני ההתוועדויות הגדולות של הרבי במועדים חסידיים להסתובב עם רכב בשכונות היהודיות הסמוכות לקראון הייטס ולהודיע באמצעות רמקולים על התוועדותההתוועדות, ואף לפרסם על כך מודעות בעיתונים היהודיים - ‘דער טאג’, ‘דער מארגן’, ‘ג’ואיש פרעס’, ולדאוג למימון של ולממן אוטובוסים שיאספו בחינם מהסכונות שיביאו ללא תשלום מהשכונות אנשים המעוניינים להשתתף בהתוועדות.
בשנת [[תשל"ו]], הרחיב את פעילותו בהפצת מעיינות החסידות באמצעות העיתונים, והחל לפרסם מידי שבוע בעיתון היהודי [[אלגעמיינער זשורנאל]] נקודה משיחה מוגהת של הרבי, ומזמן לזמן היה מפרסם נקודות משיחות הרבי גם בעיתונות היהודית בשפה האנגלית, ובהזדמנויות רבות מימן מכספו אף מודעות התעוררות על [[מבצעי הרבי]].
בסיום שנת האבלות, חלם חלום בו דורש ממנו הרבי להמשיך במנהגו הטוב, על אף שחדל לשמש כשליח ציבור. בעקבות החלום, קיבל על עצמו באופן קבוע את קריאת הפתגמים, ובשנים האחרונות הקריאם מבימת ההתוועדויות באמצעות מיקרופון.
לאחר שנפל למשכב, החל להחליפו בתפקיד ר' [[נחום קפלינסקי]], משמשי בית המדרש ב770ב [[770]], ולאחר כשנתיים של ייסורים נפטר ב[[כ"א סיון]] [[תשע"ו]].
==קישורים חיצוניים==
372

עריכות