אחרון של פסח: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
הוסרו 5 בתים ,  2 בפברואר 2016
מ
החלפת טקסט – "ז"ל" ב־""
מ (החלפת טקסט – "<REF>" ב־"{{הערה|1=")
מ (החלפת טקסט – "ז"ל" ב־"")
שורה 11: שורה 11:
[[הרבי]]{{הערה|1=[http://chabadlibrary.org/books/default.aspx?furl=/admur/tm/7/9/83&search=%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%94 תורת מנחם תש"כ עמ' 39]}} הוסיף, כי לכאורה אינו מובן:
[[הרבי]]{{הערה|1=[http://chabadlibrary.org/books/default.aspx?furl=/admur/tm/7/9/83&search=%D7%94%D7%A2%D7%A8%D7%91%D7%94 תורת מנחם תש"כ עמ' 39]}} הוסיף, כי לכאורה אינו מובן:


גם על פי נגלה - הרי חודש ניסן בכלל הוא זמן של גאולה, כמארז"ל{{הערה|1=ר"ה יא, רע"א. שמו"ר פט"ו, יא.}} "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להגאל", ובפרט באחרון של פסח שבו מפטירין "ויצא חוטר מגזע ישי וגו'"{{הערה|1=ישעי' יא, א.}}, ואם כן, מה חידש הבעש"ט בענין זה?
גם על פי נגלה - הרי חודש ניסן בכלל הוא זמן של גאולה, כמאר{{הערה|1=ר"ה יא, רע"א. שמו"ר פט"ו, יא.}} "בניסן נגאלו ובניסן עתידין להגאל", ובפרט באחרון של פסח שבו מפטירין "ויצא חוטר מגזע ישי וגו'"{{הערה|1=ישעי' יא, א.}}, ואם כן, מה חידש הבעש"ט בענין זה?


והביאור בזה:
והביאור בזה:

תפריט ניווט