14,734
עריכות
מ (החלפת טקסט – "</REF>" ב־"}}") |
מ (החלפת טקסט – " ע"ה" ב־"") |
||
שורה 15: | שורה 15: | ||
הטעם, הסביר הרבי, י"ל שמה שלא כולם הסכימו להצעה זו שהרי זה לוקח זמן משיעורים דלימוד המוסר, לימוד ה[[חסידות]] וכן פלפול וכו', מלבד השיעורים הקבועים שנסדרו על ידי אנשי כנסת הגדולה וב[[תפלה]] בכל יום, וכן תקנות שונות של הרבנים כל אחד ואחד. | הטעם, הסביר הרבי, י"ל שמה שלא כולם הסכימו להצעה זו שהרי זה לוקח זמן משיעורים דלימוד המוסר, לימוד ה[[חסידות]] וכן פלפול וכו', מלבד השיעורים הקבועים שנסדרו על ידי אנשי כנסת הגדולה וב[[תפלה]] בכל יום, וכן תקנות שונות של הרבנים כל אחד ואחד. | ||
כן יש התייחסות ל"דף היומי" באגרות קודש (כרך י"ד ע' תח) במענה לרב יודאסין | כן יש התייחסות ל"דף היומי" באגרות קודש (כרך י"ד ע' תח) במענה לרב יודאסין שרצה להדפיס חידושים על הש"ס לטובת לומדי ה"דף יומי", ששיעור זה מוגבל הוא "הגבלות למעלה והגבלות גם למטה". | ||
עם זאת ראינו התייחסויות של הרבי לטובת אלו שלומדים את מסלול הדף יומי, ולדוגמא ראה ביקור האדמו"ר מגור התוועדויות - שנת תשד"מ כרך ב' עמוד 1047 ואילך (וראה במיוחד ע' 1051). ע"כ. ונראה לומר שזהו עבור אלו שלומדים את המסלול, אבל חסידי חב"ד אינם לומדים את הדף יומי. | עם זאת ראינו התייחסויות של הרבי לטובת אלו שלומדים את מסלול הדף יומי, ולדוגמא ראה ביקור האדמו"ר מגור התוועדויות - שנת תשד"מ כרך ב' עמוד 1047 ואילך (וראה במיוחד ע' 1051). ע"כ. ונראה לומר שזהו עבור אלו שלומדים את המסלול, אבל חסידי חב"ד אינם לומדים את הדף יומי. |