שיחה:תשע"ה: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 1,161 בתים ,  17 באוגוסט 2015
אין תקציר עריכה
מאין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 26: שורה 26:
::::וראה שם בהמשך הביאור בזה שהרי הכריז גם 'לאלתר לתשובה'
::::וראה שם בהמשך הביאור בזה שהרי הכריז גם 'לאלתר לתשובה'
::::אולם הסגנון מוטעה שהיה צריך לכתוב בשנה זו יבוא משיח ולא רק יתגלה הרבי שלא מובן בדיוק מהלשון מה המשמעות (והכי טוב היה להוסיף ש"עם ישראל "בוטח" שהגיע זמן הגאולה ובשנה זו יבוא המשיח - שהרי סו"ס אין זה עוד קץ או זמן מוגבל וכו' כמבואר בכ"מ)
::::אולם הסגנון מוטעה שהיה צריך לכתוב בשנה זו יבוא משיח ולא רק יתגלה הרבי שלא מובן בדיוק מהלשון מה המשמעות (והכי טוב היה להוסיף ש"עם ישראל "בוטח" שהגיע זמן הגאולה ובשנה זו יבוא המשיח - שהרי סו"ס אין זה עוד קץ או זמן מוגבל וכו' כמבואר בכ"מ)
אל לעם ישראל להיות בוטח שהגיע זמן הגאולה בשנה זו, מכיוון שאם לא יבוא - זה יביא לירידה באמונה - צריך לבטוח רק בהשם שהוא יגאל אותנו מתי שהוא יחליט לגאול אותנו, לפי חשבונות שמיים, המבוססים גם על מעשינו כאן בארץ, ולא לפי לוח זמנים ספציפי ולא מבוסס שאנו כביכול מכתיבים לו.
שנת תשע"ה הנוכחית מסתיימת תוך 4 שבועות. זה לא ריאלי להיות בוטח שמשיח יתגלה לעיני כל ישראל בגאולה השלמה תוך 4 שבועות בלבד. מבלי להתייחס לזהות המשיח - שזה דבר שנוי במחלוקת..
ניתן לקוות ולצפות, אבל בטחון בטווחי זמן ספציפיים שבתוך האלף השישי - ובמיוחד בטווחי זמן כל כך קצרים זה מאוד לא ריאלי ולא סביר - למרות שהדבר אפשרי בהחלט.
אך להפוך את האפשרי לוודאי זה חטא לאמת ולהגיון הבסיסי ובכלל.
משתמש אלמוני

תפריט ניווט