שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 788 בתים ,  15:44, 23 בדצמבר 2014
←‏מיזם תניא: פסקה חדשה
הכנסתי תמונה חדשה של הפסק דין, אך שכחתי להקטין את התמונה, וכעת אינו נותן גישה לדף [קובץ:הפסק דין.JPG].--[[משתמש:די העכסטע צייט|די העכסטע צייט]] - [[שיחת משתמש:די העכסטע צייט|שיחה]] 17:24, 21 בדצמבר 2014 (UTC)
:להשכלה, פתרון שמצאתי למקרה שכזה, הוא להוסיף בשורת הכתובת את הקוד &action=history מה שמוביל אותך להיסטוריה, ומאפשר למחוק לשחזר וכו'. כך לדוגמה שורת הכתובת של הקובץ האמור היא: <nowiki>http://chabadpedia.co.il/index.php?title=קובץ:הפסק_דין.JPG</nowiki> אז משנים אותה ל<nowiki>http://chabadpedia.co.il/index.php?title=קובץ:הפסק_דין.JPG&action=history</nowiki>. בהצלחה
 
== מיזם תניא ==
 
התחלתי לעבוד על מיזם התניא, נראה לי שכדאי להגדיל את גודל הכתב של הטקסטים בתבנית של התניא, נראה לי שזה נמצא בתוך תבנית אחת בשביל כל הערכים של התניא, אתה יודע איך אפשר להגדיל את הכתב? ואגב כדי להגדיל את מספר הצפיות והעריכות בחב"דפדיה עלה בדעתי שאולי כדאי להכניס לבית משיח כתבה מיוחדת על חב"דפדיה וכך להגדיל את המודעות לאתר, חנוכה שמח.--[[משתמש:די העכסטע צייט|די העכסטע צייט]] - [[שיחת משתמש:די העכסטע צייט|שיחה]] 12:44, 23 בדצמבר 2014 (UTC)

תפריט ניווט