חומש תורה תמימה: הבדלים בין גרסאות בדף

נוספו 199 בתים ,  2 בפברואר 2014
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
אין תקציר עריכה
שורה 1: שורה 1:
'''חומש תורה תמימה''', הוא לקט של מאמרי חז"ל על פסוקי התורה, בעריכת הרב ברוך אפשטטין מפינסק. הוא נודע בנוסח המדוייק שלו לחומש.  
'''חומש תורה תמימה''', הוא לקט של מאמרי חז"ל על פסוקי התורה, בעריכת ברוך אפשטיין מפינסק, עם פירושים של אפשטיין על מאמרי חז"ל.


[[אדמו"ר הריי"צ]] וכן [[הרבי]] השתמשו בספר בשעת [[קריאת התורה]]. לעומת זאת, כאשר חילקו את הספר בחלוקת פרסים באחד ממוסדות חב"ד, ביקש הרבי להוציא את הספר מרשימת הספרים המחולקים{{מקור}}.
[[אדמו"ר הריי"צ]] וכן [[הרבי]] השתמשו בספר בשעת [[קריאת התורה]] ככל הנראה בשל ליקוטי מאמרי חז"ל שבחומש. לעומת זאת, כאשר חילקו את הספר בחלוקת פרסים באחד ממוסדות חב"ד, ביקש הרבי להוציא את הספר מרשימת הספרים המחולקים{{מקור}}{{הערה|יתכן בשל פירושו המפופקפק של אפשטיין לחומש, ראה בהמשך הערך}}.


יש המפקפקים בספר זה ובמחברו, וסוברים כי המחבר היה משכיל וגם בספר נמצאים ענינים מפוקפקים{{הערה|1=[http://www.shturem.net/index.php?section=artdays&id=785]}}
יש המפקפקים בספר זה ובמחברו, וסוברים כי המחבר היה משכיל וגם בספר נמצאים ענינים מפוקפקים{{הערה|1=[שטורם נט http://www.shturem.net/index.php?section=artdays&id=785]}}


{{הערות שוליים}}
{{הערות שוליים}}
[[קטגוריה:ספרות תורנית]]
[[קטגוריה:ספרות תורנית]]
39,916

עריכות