שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 696 בתים ,  22:17, 25 במאי 2013
*'''קונטרס נרות שבת קודש''' - על במצוות [[הדלקת נרות שבת]] קודש. יצא לאור לרגל [[מבצע נרות שבת קודש]] בשנים [[תשל"ה]] - [[תשל"ו]] בשני חלקים: א': ביאור מצוות [[נרות שבת]] קודש ותוכנה, הלכותיה, מנהגיה ופלפולים בדיניה של הדלקתה על ידי רווקה, כתקנת [[הרבי]]. '''ב'''': בירור זמן ההדלקה האמיתי של נרות שבת על פי דעת [[אדמו"ר הזקן]] ב[[שולחן ערוך הרב]].
*[[מאסר וגאולת אדמו"ר האמצעי (ספר)]]
*[[פרקים בתולדות חב"ד]], אסופת מאמרים בתולדות חב"ד שפורסמו בבמות שונות, [[תשס"ה]].*[[ארכיון לוי יצחק]], שלושים מכתבים מארכיונו של אביו של הרבי רבי לוי יצחק, [[תשס"ד]].
*[[שאלות ותשובות אדמו"ר הזקן]], מהדורה חדשה, [[תשס"ז]].
*[[שארית יהודה]], שו"ת בשו"ע מהמהרי"ל מיאנוביץ - אחי אדמו"ר הזקן, מהדורה חדשה, [[תשס"ט]].
*[[יומן השליחות המיוחדת]]- יומן של שליחותו של הרבי לרוסיה לאיתור ופדיית ספרייתו של אדמו"ר הריי"צ, [[תשס"ב]].*[[ליובאוויטש (ספר)]]- תולדות העיירה ליובאוויטש, [[תשס"א]].*[[תיקוני מקוואות]]- לפי תקנות רבותינו נשיאינו, [[תשנ"ח]].*[[זכרון לבני ישראל]]- זכרונותיו של הר' [[ישראל ג'ייקובסון]], [[תשנ"ב]].*[[תולדות חב"ד בארץ הקודש]], [[תשמ"ח]].*[[תולדות חב"ד בארצות הברית]], תשמ"ח.*[[תולדות חב"ד ברוסיה הסובייטית]], [[תשמ"ט]].*[[תולדות חב"ד ברוסיה הצארית]], [[תש"ע]]*[[תולדות חב"ד בפולין ליטא ולטביא]], [[תשע"א]]*[[אמירה לנכרי (ספר)]]- ליקוט אודות דיני אמירה לנכרי בשו"ע אדמו"ר הזקן, [[תשס"ז]].
== קישורים חיצוניים ==

תפריט ניווט