ירמיהו ברנובר: הבדלים בין גרסאות בדף

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 851 בתים ,  7 ביוני 2011
(הוספות קטנות מויקיפדיה)
שורה 27: שורה 27:


==ארגון שמי"ר==
==ארגון שמי"ר==
ברנובר עומד בראש "[[שמי"ר]]" – אירגון אקדמאים שומרי מצוות יוצאי רוסיה, ובמסגרתו קידם מפעל תרגום של שורת ספרי יסוד יהודיים לרוסית.  
ברנובר עומד בראש "[[שמי"ר]]" – אירגון אקדמאים שומרי מצוות יוצאי רוסיה, ובמסגרתו קידם מפעל תרגום של שורת ספרי יסוד יהודיים לרוסית.  הוא הצטרף להנהגת אגודת שמי"ר בעצתו של הרבי במטרה להפיץ יהדות בין דוברי רוסית דרך הוצאת ספרים. ספרי שמי"ר היו הספרים הראשונים שהגיעו לברית המועצות עוד בתקופת ליאוניד ברז'נייב.  


בסוף שנות המ' נתמנה על ידי אדמו"ר שליט"א לעמוד בראש פרוייקט ייחודי שנועד לקלוט את גלי העליה מרוסיה – הקמת שכונת שמי"ר בירושלים שתשלב פתרונות תעסוקה הולמים לעולים.
בתחילת שנות ה-90 היה העורך הראשי של האנציקלופדיה ליהדות רוסיה ב-3 כרכים. כמו כן הוציא לאור חומש עם תרגום רוסי חדש. ספרו הנוסף הוא "הדרך חזרה" - סיפור חייו של ברנובר מלידתו עד חצייתו את גבולות ברית המועצות לישראל. בנוסף הוציא 2 ספרי ביוגרפיות על הרבי מליובאוויטש. בנוסף פרסם עשרות מאמרים על תורה ומדע ב-3 שפות.
 
בסוף שנות המ' נתמנה על ידי הרבי לעמוד בראש פרוייקט ייחודי שנועד לקלוט את גלי העליה מרוסיה – הקמת שכונת שמי"ר בירושלים שתשלב פתרונות תעסוקה הולמים לעולים.


==יו"ר מטה משיח בארץ הקודש==
==יו"ר מטה משיח בארץ הקודש==
39,916

עריכות

תפריט ניווט