שיחת משתמש:שלום/ארכיון 14

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
ההודעה האחרונה בדף השיחה של שלום/ארכיון 14 התקבלה מהמשתמש בר מצרא בתאריך ל' בניסן ה'תשע"א.
תיבת ארכיון

כיתוב תמונה

א - ב - ג - ד - ה - ו

אברהם פריז

ממה נפשך, אם גובל באיסורי תורה - למה לא למחוק הכל (ואם לא - למה למחוק)? חסיד שוטה - בית מדרש. תשע"א = ביאת משיח. אין ביאה ללא משיח, אין משיח ללא ביאה. כ"ט בניסן ה'תשע"א.

אני מסופק בזה, וצריך עיון, והעמד דבר על חזקתו. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים כ"ט בניסן ה'תשע"א, למניינם 19:29, 3 במאי 2011 (UTC)

תימא לי

מדוע הפסקת לענות על שאלותי? האם זהו נידוי חרם ושמתא שלך עלי? בר מצרא - שיחה

אני, באמת, מאוד נהנה לשוחח עימך. אך אנא המנע מהתקפות אישיות מכל סוג, והשתדל להתייחס לגופו של עניין ופחות לגופו של אדם. מיד אחרי שתקרא הודעה זו, אתה יכול למחוק אותה. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:32, 4 במאי 2011 (UTC)

מיד אחרי שתקרא הודעה זו, אתה יכול למחוק אותה

וכ"כ למה? (הגהה וביאור בד"א: מפני מה אתה מפחד? מדוע אתה רוצה להעלים את זה? מה הרווחת בדף נקי כאן?) אינך אלא חולה שיש בו סכנה (הגהה: והכוונה להצד הרוחני שבזה, וא"כ י"ל שהסכנה אף היא רוחנית), ונפק"מ להלכה שמותר לחלל את השבת, (באופן הרוחני כאמור).

צא טמא!!!

הכותב לכבוד ויקר התורה ולומדיה בר מצרא - שיחה 00:38, 4 במאי 2011 (UTC)

אתה באמת בחור מעניין. אני דואג לכבודך, וכאשר אני מציג צל צילו של ביקורת על כבוד תורתך, אני מציע לך למחוק את דבריי - לאחר קריאתם, אך כנראה שלא עלתה בדעתך אפשרות כזו. --בברכה, שָׁלוֹם - יְהוּדִים מְשׂוֹחֲחִים ל' בניסן ה'תשע"א, למניינם 00:40, 4 במאי 2011 (UTC)

האם תוכל להיות כנה ולומר לי האם כוונתך בהא הייתה בשביל ה"כבוד" שלי? (וא"כ מחול לך וכו'), או שמא מהטענות שמניתי לעיל? בר מצרא - שיחה 00:44, 4 במאי 2011 (UTC)