שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
:::::אני לא חולק עליך בעובדות, אני פשוט טוען שמה ש'''הוא''' פעל בעניין, אינו מצדיק את הזכרתו בערך.--[[משתמש:Sh12|שניאור]] 04:52, 29 באפריל 2010 (UTC)
:::::: בתקופה ההיא, ר' רמי היה נותן החסות המרכזי של העיתון, וקיים בפועל את המאמר בעל המאה הוא בעל הדיעה. והוראותיו היו ברורות: איש לא הולך לאוהל, לא מזכירים לחלוטין את האוהל, גם אם כתוב בפירוש שהוא של אדמו"ר הריי"צ, גם בער"ה לא הולכים לאוהל, בגין מראית עין. בלית ברירה נשמעו לו, למרות שרוב מוחלט של חברי הנהלת, מערכת, כותבים, הוגי דיעות ומרואיינים של בית משיח הולכים לאוהל. גם רוב מוחלט של היושבים על כסאות הפלסטיק ביד אליהו, והמשפיעים בגבעת וושינגטון, הולכים לאוהל. נראה לי שהיחידים שהינם בתפקיד ולא הולכים הם: הרב מיידובניק והרב ציק. ואיני מבין למה כיום מתחשבים במיעוט שולי זה. למרות שכאן בחב"דפדיה, אני גם נשמע לכל הוראת המנהלים, וכך כולם צריכים לנהוג בכבוד כלפי ההנהלה החשובה. [[משתמש:פיני|פיני]] · [[שיחת משתמש:פיני|(טובת הזולת)]] 05:40, 29 באפריל 2010 (UTC)
:::::::אולי כדאי להבין שהמציאות היום היא שבעיתון לא מוזכר האוהל, לא בגלל אנטיאן, אלא דווקא בגלל שהמנהל (מענדי) והעורכים אינם הולכים לאוהל. הרב מיידובניק אגב, כן הולך לאוהל. אתה יכול כן לכתוב שרמי אנטיאן בתקופה ההיא החזיק כלכלית את העיתון והשפיע על תכניו בעניין--[[משתמש:Sh12|שניאור]] 06:01, 29 באפריל 2010 (UTC)
2,168

עריכות

תפריט ניווט