לתשומת לבכם, אתר חב"דפדיה צפוי לעבור פעולות תחזוקה ושדרוג היום יום רביעי י"ד אייר (22/05/24).
החל מהשעה שמונה בערב לפי שעון ישראל, למשך כשלוש שעות. בזמן זה לא תתאפשר עריכה ובחלק מהזמן האתר לא יהיה זמין, נא היערכו בהתאם

הבדלים בין גרסאות בדף "משתמש:שף ויתיב"

מתוך חב"דפדיה, אנציקלופדיה חב"דית חופשית
קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
(יצירת דף עם התוכן "שלום וברכה! הסלוגן שלי הוא "אהוב אריסטו ואהוב אפלטון, אך האמת אהוב יותר מכולם". אני סבור א...")
 
 
(72 גרסאות ביניים של 15 משתמשים אינן מוצגות)
שורה 1: שורה 1:
שלום וברכה!
+
כי מי שאין בו מדה טובה הזאת לראות תמיד רק טוב וישר בישראל, ואין בו מדה הטובה הקדושה לספר תמיד בשבחי ישראל, ושישראל יהיו משובחין ומפוארין תמיד בעיניו. ואין בו המידה טובה הקדושה ללמד זכות וסנגוריא על ישראל עם קדושו, אזי ידע נאמנה שלא יזכה כל ימי חייו לכנוס בפתח שער עבודת הבורא.
 
 
הסלוגן שלי הוא "אהוב אריסטו ואהוב אפלטון, אך האמת אהוב יותר מכולם".
 
 
 
אני סבור אשר אנציקלופדיה אמורה להיות מקבץ עובדות, ולא במה לפרשנויות. כמובן שאפשר להביא פרשנויות כמידע (היינו "עובדות א.ב.ג. התפרשו ע"י פב"פ כ-א.ב.ג."). אך כאשר פרשנות מוצגת כעובדה שאין עליה עוררין, אני מתחיל כבר להתעצבן...
 
 
 
בנוסף, אני דוגל מאוד בשיטה האומרת אשר חצי אמת הרי היא כשקר, וע"כ צריכים להביא את '''כל''' העובדות (כולל אלה אשר לא כ"כ "נוח" לנו איתם).
 
 
 
הנ"ל הוא חוץ מ'''א)''' כשמדובר אודות "צארסקי פאמיליע" שצריך להפחית העיסוק בזה ככל האפשרי. '''ב)''' לא לכתוב פרטים אשר יכולים להזיק לאנשים אשר חיים איתנו כיום.
 
 
 
מ"חרם הקדמונים" אינני כ"כ מפחד, אך לה"ר על בנ"א חי זה איסור דאורייתא...
 
 
 
ככלל, אני נמנע לערוך או אף להציץ בערכים הנוגעים לעניני המחלוקת בחב"ד, כי א) ע"פ רוב ערכים אלו נוגדים את פרשנותי דלעיל למילה "אנציקלופדיה", ב) ערכים אלה - ממה שראיתי - הם חד-צדדיים בצורה מבהילה, ג) בודאי שאין זה מוסיף נחת לאבינו רוענו - כ"ק אדמו"ר שליט"א.
 
 
 
מעניינים אותי בפרט עובדות על החסידים מהדורות הקודמים, כרגע אני עוסק במיוחד בתולדות החסידים מאחורי מסך הברזל. כל מי שיש לו ידע/מסמכים/תמונות שטרם פורסמו מתבקש בכל לשון של בקשה ליצור איתי קשר.
 

גרסה אחרונה מ־10:31, 15 בספטמבר 2021

כי מי שאין בו מדה טובה הזאת לראות תמיד רק טוב וישר בישראל, ואין בו מדה הטובה הקדושה לספר תמיד בשבחי ישראל, ושישראל יהיו משובחין ומפוארין תמיד בעיניו. ואין בו המידה טובה הקדושה ללמד זכות וסנגוריא על ישראל עם קדושו, אזי ידע נאמנה שלא יזכה כל ימי חייו לכנוס בפתח שער עבודת הבורא.