שינויים

קפיצה לניווט קפיצה לחיפוש
נוספו 12,164 בתים ,  14:31, 21 במרץ 2019
<!-- נא לא למחוק שורה זו ולא את השורות שמעליה – בבקשה כתבו רק מתחת לשורה זו. -->
== חבל שאתם לא שמים גם תאריכים לועזיים ==זה לא מתאים לשיטת חב"ד לסגור את האתר רק לאנשים מבתים מאוד חרדים שמשתמשים רק בתאריכים עבריים. רוב היהודים היום אינם חיים עם התאריכים האלו, וקשה מאוד לעקוב אחרי השתלשלויות העניינים. האתר הופך ללא רלוונטי להרבה אנשים. [[מיוחד:תרומות/77.183.52.68|77.183.52.68]] 09:41, 26 בפברואר 2019 (UTC)
== האם יש טעם להוסיף לערכי התאריכים ==
מדוע הכותרת הראשית באינפו מבשרת על הגעה ל-7,00 ערכים בחב"דפדיה, שעה שבעמוד הראשי ובסטטיסטיקות מספר הערכים הוא 6,977? זה טעות רק אצלי? אם לא - יש כאן בושה רצינית. • בברכת "יהפכו [[בין המצרים|ימים אלו]] [[ביטול הצומות לעתיד לבוא|לששון ולשמחה]]" -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 23:48, כ"ו בתמוז ה'תשע"ח
== הוספת מקורות == מה דעתכם על הוספת מקורות מקושרים לפתגמים בלוח היום יום כפי שעשיתי ב'''[http://chabadpedia.co.il/index.php?title=%D7%AA%D7%91%D7%A0%D7%99%D7%AA%3A%D7%94%D7%99%D7%95%D7%9D_%D7%99%D7%95%D7%9D%2F%D7%99%22%D7%90_%D7%A0%D7%99%D7%A1%D7%9F&type=revision&diff=314882&oldid=67006 עריכה זו]'''? באם אתם חושבים שהדבר נכון, למי יש כח להתגייס? [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]] 15:25, 3 באוגוסט 2018 (IST) == דפי הפניה ==כיצד ניתן למחוק דף הפניה? (מי שכותב "[[אריה לייב שרה'ס]]" מופנה לערך על ה[[סבא משפולי|שפאלער זיידע]], והא ניחא אם זה היה נובע מכך שלשיטת הרעבע הם (לכאורה) אותו אחד, אבל חב"דפדיה (משום מה) אינה סוברת כך שכן יש כבר ערך נפרד שקוראים לו [[לייב שרה'ס]]) [[משתמש:פיצי|פיצי]] • [[שיחת משתמש:פיצי|שיחה]] • כ"ח באב ה'תשע"ח • 00:07, 9 באוגוסט 2018 (IST):שיניתי. כל אחד יכול לשנות הפניה לערך אחר (כפי שתוכל לראות בעריכתי), אך למחוק דף - הפניה או אחר - יכול רק מפעיל.:אם נפגשים, בדרך אגב, זה המקום להודות לך על השקעתך בערכים החשובים ביותר - ערכי תורת החסידות. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 00:40, כ"ח באב ה'תשע"ח ::וכמו שכבר הזכרתי, זה קצת מעניין שבאתר כגון זה שנושא את השם '''חב"ד'''פדיה לא חיברו אותם לערך אחד (אמנם זכור לי ששמעתי שמצאו שני קברים באמת, וטענת הרעבע הייתה שעד שלא יראו שתי קברים - זה אותו אחד - אבל אני לא בטוח שזה נכון). [[משתמש:פיצי|פיצי]] • [[שיחת משתמש:פיצי|שיחה]] • כ"ח באב ה'תשע"ח • 01:01, 9 באוגוסט 2018 (IST) == ניגון אואואו אואואו איי איי איי איי == בהמשך לשאלה שנשאלה בפורום ויקיפדיה הכה את המומחה הנה ההעתק המלא:יש שיר אחד, לדעתי מזוהה עם זרם החב"ד. המילים הם כלהלן: "אוהו-אוהו-אוהו-אוהו אי-יא-יא-יאי""אוהו-אוהו-אוהו-אוהו אי-יא-יא-יאי""אוהו-אוהו-אוהו-אוהו אי-יא-יא-יאי"שחוזרים על עצמם מספר רב של פעמים. מישהו מזהה?  אולי הכוונה לניגון הצמח צדק? או למה שהתשמשו בו בתשדיר הזה?לכאורה הוא מתכוון לקטע מתשדיר המפד"ל, יש את הקטע גם בסוף השיר ג'ו כפרה של טיפקס בביצוע מעט שונה מהרגיל. בכל אופן, אני מצטרף לשאלה.הקטע של מפד"ל - מה מקורו? לא ידוע לי מה מקורו, אך אורי אורבך מציין בספרו שזהו ניגון חתונות. לפי המקור הזה, מדובר בניגון של חב"ד. סוף ציטוט.לא הצלחתי להכניס את הקישורים אבל אכן מדובר בקטע המפורסם שהיה בתשדיר המפד''ל. מהו באמת שמו המקורי של הניגון? --[[מיוחד:תרומות/79.182.19.34|79.182.19.34]] 22:53, 25 בספטמבר 2018 (IST): זה לא פורים היום!... • '''[[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] • [[שיחת משתמש:כתית למאור|בית הבד]]''' 23:17, ט"ז בתשרי, ה'תשע"ט ''<font size="1">(25 בספט' למניינם)</font>'', [[בשורת הגאולה|ימות המשיח]]::לתשומת לבך [[משתמש:כתית למאור|כתית למאור]] השאלה נשאלה ברצינות גמורה. העתקתי את השאלה באופן הזה, מאחר ואי אפשר להכניס כאן קישורים. ובכן אני מקווה שהבנתם באיזה ניגון מדובר, האם זהו אכן ניגון חב"ד? ואם כן מה שמו? [[מיוחד:תרומות/79.182.123.216|79.182.123.216]] 11:50, 26 בספטמבר 2018 (IST)גם אני שאלתי פעם את השאלה הזאת ולפי מה שאמרו לי אנשים שמבינים בתחום - זה לא ניגון חב"ד אלא לחן עממי שמקורו לא ידוע == קיום מילה == שלום, ידוע לי כי בתורה יש חשיבות רבה לקיום הבטחה, {{ציטוטון|אמר רבא: בשעה שמכניסין אדם לדין, אומרים לו: נשאת ונתת באמונה? קבעת עתים לתורה? עסקת בפריה ורביה? צפית לישועה? פלפלת בחכמה? הבנת דבר מתוך דבר? }}  אני מחפש פירוש העוסק בחשיבות לקיום מילה שאמר אדם. לא בהכרח הבטחה. ציין שיעשה ולא נעשה הדבר. ברור לי כי קיים הדבר בפרט ובכלל חשיבות הזהירות בהוצאת מילה מהשפה.  איני מוצאת זאת באחד המסכות או המשניות אשמח לעזרה והרחבה.  תודה. == המכלול == יש אתר שנקרא המכלול שמבקש לייצר אלטרנטיבה לויקיפדיהנכנסתי לעריכה שם ושאלתי אם אפשר לייבא ערכים מכאן לשם, בתודה [[משתמש:חבר|חבר]] - [[שיחת משתמש:חבר|שיחה]] - היום, [[י"ז בטבת]] [[ה'תשע"ט]] מגיע משיח.:ידוע לי בבירור שיובאו לשם ערכים רבים מחב"דפדיה. (אגב, אם כבר הזכירו את המכלול, אני מזמין בזאת את כלל העורכים לערוך שם!). בברכה, [[משתמש:א.ב. קיסר|א.ב. קיסר]] - [[שיחת משתמש:א.ב. קיסר|שיחה]] 18:42, 29 בדצמבר 2018 (UTC) == הטמעת עץ התניא == עם סיום העבודה המאומצת והרחבה של בניית [[עץ התניא]] עם תרשים מפורט ברור ומסודר של חלוקת הנושאים בספר התניא בצורה ויזואלים המושכת את הלב מאירה את העיניים ומסדרת את ההבנה - נשאלת השאלה בבית המדרש:#מי מתנדב לעבור על הכותרות ולשפץ אותם לראות שהן אכן מובנות וברורות?#כיצד והיכן יש להטמיע את התבנית כדי שתהיה שימושית? (האם נכון לדעתכם להציב את העץ של כל נושא בפרקים השייכים לו?)#האם יש צורך 'לצבוע' את הריבועים?#האם התבנית כבר מספיק בשלה בשביל לפרסם עליה באינפו? או שכדאי להמתין שעוד מאנ"ש יעברו עליה וישפצו אותה (כיון שזו תקופה קצת 'רדומה' בלי הרבה עורכים, החשש הוא שאם נמתין יותר מידי בסוף שום דבר לא יצא לפועל. יישר כח לכל מי שיענה. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 22:10, י"ד באדר א', ה'תשע"ט 22:10, 19 בפברואר 2019 (UTC):דבר ראשון ישר כח על כל המאמץ.:#לדעתי כדאי להכניס את התבנית בערך [[ספר התניא]] ובכל פרק בפני עצמו להכניס רק את אותו הפרק ולא את כל העץ כפי שמוכנס בפרק א' ואת כל העץ אפשר להכניס בצד שמאל איפה שמוצגים כל הפרקים בחיפוש מהיר בין 'ספר התניא' ל'שער והסכמה':#כדאי ב[[תבנית:עץ תניא/ליקוטי אמרים כללי|עץ הכללי]] לסדר את הריבועים בצורה ישרה באמצע שלכל ריבוע (למטה) יהיה שני שורות, זה נראה אפשרי, ואולי גם צבעים שיותר מושכים את העין באם אפשר.:#עדיף לסדר שהברירת מחדל של העץ תהיה מוצגת ולא מוסתרת כי זה לא כ"כ ברור שאפשר לפתוח את זה (אולי להעביר את ה'הצגה' לאמצע).:בכללות הערך ממש יפה. [[משתמש: חלוקת קונטרסים|חלוקת קונטרסים]] - [[שיחת משתמש: חלוקת קונטרסים|שיחה]] - [[יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד|יחי המלך המשיח שליט"א]] 23:55, 19 בפברואר 2019 (UTC)::#אני לא ממש מבין בעץ, ועשיתי את ההגדרות הפשוטות הרגילות שיש. אחרי שהעיקר כבר בנוי, מה שצריך עכשיו זה רק מישהו שמבין בעיצוב התבנית שישלים את העבודה.::#הקופלימנטים בעיקר למו"ר אבי שליט"א שבנה את זה, אני רק עשיתי את העבודה הטכנית. [[מיוחד:תרומות/212.179.174.213|212.179.174.213]] 10:07, 20 בפברואר 2019 (UTC) :::#בעיצוב - מה יש להשלים? :::#אני מוריד את ההסתרה כברירת מחדל--'''[[משתמש:Men770|Men770]] ● [[שיחת משתמש:Men770|שיחה]] ● [mailto:men770b@gmail.com מייל]. כעת,ט"ו באדר א' ה'תשע"ט, 15:03 מגיע [[משיח]]! יחי המלך!'''::::בעיצוב יש הרבה, לדוגמא: בתרשים הכללי בשורה התחתונה הריבועים לא באותו רוחב, ובצורה חסרת פרופורציה. בשורה הראשונה היה עדיף 'להכריח' שהפסוק יהיה בשורה אחת כך שיהיה ברורה שהחלק הימני של התרשים שייך ל'כי קרוב' והשמאלי ל'לעשותו'. כדאי גם לצבוע את כל הריבועים בצבעים נעימים לעין - ובכל התרשימים באופן אחיד. גם בתרשים של כו-לד הריבוע הראשון צר ללא שום צורך וזה לא מסתדר בעין. דבר נוסף - התרשימים לא תמיד ממורכזים. לא יודע אם כל מה שכתבתי יש איך יוצרים לטפל, ואני גם בטוח שלא כתבתי הכל, אבל לענ"ד גם ברור שבמצב העכשווי זה לא נקרא שהעסק מושלם מבחינת העיצוב. [[משתמש:להתראות|להתראות]] - [[שיחת משתמש:להתראות|שיחה]], 10:08, ט"ז באדר א', ה'תשע"ט 10:07, 21 בפברואר 2019 (UTC):::::לענ"ד, תבנית גדולה חייבת להיות בברירת מחדל של הסתרה, אחרת זה מכער את הערכים (פעם כשהוסיפו את [[תבנית:גאולה ומשיח]] לערכים, היא היתה בהצגה כברירת מחדל, וזה היה נראה לא טוב עד שב"ה תוקן). יישר כח על עצם התבנית החשובה כמובן. -- [[משתמש:קרייזי אבאוט משיח|קרייזי אבאוט משיח]] • [[שיחת משתמש:קרייזי אבאוט משיח|מביאים אותו ביחד]] - 00:40, י"ז באדר א' ה'תשע"ט == ערך? תפילה ב"כוונות הרשש" שהוסר == שלום, בעבר היה ערך על תפילה בכוונות הרשש, שם הובאה תשובה באיגרת מהאדמו"ר, שלנו יש את המקורות שלנו ושהבעש"ט קיבל גם מאחיה השילוני.
שלום!למה הערך הזה הוסר?אני משתמש חדש, אולי מישהו יוכל לעזור לי ויסביר לי איך יוצרים ערךמגיעים לאיגרת הזו?
משתמש אלמוני

תפריט ניווט