בסיום הפסקא הראשונה נכתב כך: "השם "תומכי תמימים" הוא מכיון שלומדים בו "תמימים", הלומדים את תורת הנגלה ותורת החסידות".
לעומת זאת בערך של 'תמים' (הנמצא ב"ערכים חב"דים") נכתב בדיוק להיפך: "הכינוי "תמים" הגיע בעקבות שמה של הישיבה תומכי תמימים".
והנכון הוא לכאורה, שגם שם הישיבה "(תומכי) תמימים", וגם שם הלומדים בה "תמימים", נקרא כך על שם שלומדים בה "תורה תמימה", היינו, תורת הנגלה והחסידות יחדיו.
לכן, יש לתקן ולכתוב "השם "תומכי תמימים" (כמו גם שם תלמידי הישיבה "תמימים"), נקבע על שם שתלמידיה לומדים "תורה תמימה [שלימה]", כלומר, הן תורת הנגלה והן תורת החסידות".
(בערך של 'תמים', לאו דווקא שצריך לשנות, כי סו"ס אי"ז טעות לומר שתלמידי הישיבה נקראים 'תמימים' על שם הישיבה).
שמונה 'עשר' ולא 'עשרה'
בפסקא השניה נכתב: "בחר הרבי הרש"ב בשמונה עשרה התלמידים הראשונים", וצריך להיות "שמונה עשר".
מה עם "חיילי בית דוד"?
בכל הערך לא נזכר מילה (!) על המושג "חיילי בית דוד". כמו גם (היינו הך) על המלחמה שלהם ב"אלו אשר חרפו עקבותת משיחך" (סה"ש תש"ב ע' קלב - בלה"ק).
וכאשר יתווסף החסר, וודאי יש להוסיף את החידוש בהנ"ל שהתווסף בשנים האחרונות, אשר "תקופת המלחמה" הנ"ל "הסתיימה כבר" (ש"פ תצא תנש"א), ואשר נמצאים כבר ב"גמר הנצחון דמלחמת בית דוד" (ש"פ וירא תשנ"ב).