שיחה:בית משיח (שבועון)
איחוד ערכים ושילובם
הן בבית משיח, כפ"ח וכו' כדאי להכניס פיסקה מפורטת יותר של כותבים: אנשים שמגיע להם ערך נפרד תהי' רק הפני' ל'ערך נרחב', ואילו חבר'ה שלבד כתיבתם אין מה לכתוב עליהם - כמו נתן אברהם שנמחק וישראל יהודה שלא קיים - יכללו בכאן. מה דעתכם? בברכה, חסיד חב"ד - שוחחו עימי!
- בעד!!!--אדג. עושים כבוד לליובאויטש. חבדפדיה. צו השעה 19:52, 21 באפריל 2010 (UTC)
התעקשות של sh12 להשאיר בדותות ושקרים על העיתון כפר חב"ד
שקר ראשון: העיתון כפר חב"ד לא חדל לעסוק בנושאי משיח וגאולה.
שקר שני: העיתון ממשיך לפרסם מאמרים גם של משיחיסטים.
שקר שלישי: מעולם לא יצא פסק להמשיך לכתוב יחי בשער העיתון. (24.188.234.2)
- ציטוט מדף המשתמש שלך: "הינך מתבקש לערוך דיון בטרם תבצע שינויים השנויים במחלוקת. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 19:14, 21 באפריל 2010 (UTC)" --שניאור 20:42, 21 באפריל 2010 (UTC)
- מומלץ שגם המשחזרים יפרטו איזה פרט בדיוק בעריכה שנוי במחלוקת sh12 נוהג בשרירותיות ולא טורח לנמק את שחזוריו, אם יש לו מחלוקת על פרט אחד מעריכתי יואיל נא ויפרטו. (24.188.234.2).
- אשמח, לפני הכל, אתה הרי יודע שמה שהוספת ומחקת בערך שנוי במחלוקת. אם לא, נעצור כאן. במידה וכן, אז היות וכבר קיבלת הערה בעבר (הלא רחוק) בעניין, אם ברצונך להשפיע (וזה בסדר) אין בעיה, רק הכנס את הפסקאות בדף השיחה וידונו בהם. המדיניות של חב"דפדיה (וגם שלי) היא לכתוב עובדות ולא אמוציות. הבעיה כאן היא שאתה מכניס פרשנויות לתוך עובדות וב'סלט' הזה צריכים לעשות סדר. את הסדר אפשר לעשות בדף השיחה בנחת, ולא 'לעיני כל ישראל' בערך עצמו. אם אתה רוצה להשפיע, עשה את זה בדרך מקובלת ולא באישון לילה ובחטף. סליחה על הטפת המוסר. --שניאור 20:53, 21 באפריל 2010 (UTC)
- ועדיין לא זכינו לפירוט איזה מהשקרים שפירטתי הינו אמת.(24.188.234.2)
- אשמח, לפני הכל, אתה הרי יודע שמה שהוספת ומחקת בערך שנוי במחלוקת. אם לא, נעצור כאן. במידה וכן, אז היות וכבר קיבלת הערה בעבר (הלא רחוק) בעניין, אם ברצונך להשפיע (וזה בסדר) אין בעיה, רק הכנס את הפסקאות בדף השיחה וידונו בהם. המדיניות של חב"דפדיה (וגם שלי) היא לכתוב עובדות ולא אמוציות. הבעיה כאן היא שאתה מכניס פרשנויות לתוך עובדות וב'סלט' הזה צריכים לעשות סדר. את הסדר אפשר לעשות בדף השיחה בנחת, ולא 'לעיני כל ישראל' בערך עצמו. אם אתה רוצה להשפיע, עשה את זה בדרך מקובלת ולא באישון לילה ובחטף. סליחה על הטפת המוסר. --שניאור 20:53, 21 באפריל 2010 (UTC)
- מומלץ שגם המשחזרים יפרטו איזה פרט בדיוק בעריכה שנוי במחלוקת sh12 נוהג בשרירותיות ולא טורח לנמק את שחזוריו, אם יש לו מחלוקת על פרט אחד מעריכתי יואיל נא ויפרטו. (24.188.234.2).
הצעת ניסוח
"העיתון החל לצאת בחודש מנחם אב תשנ"ד, בעקבות שינויים דרמטיים בעיתון כפר חב"ד; הסרת ה"יחי" מעמוד השער (נגד דעת רבני חב"ד בנידון), ביזוי אמונת חסידי חב"ד בחייו הנצחיים של הרבי ופרסום זהותו ופיטור כותבים בעלי דעה שונה מהעורכים."
לגבי הפיטורים, אני מסופק. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:39, 21 באפריל 2010 (UTC)
"נגד דעת רבני חב"ד" - אם תוכל ציין מקור הדבר היחיד שיש זה צילום טיוטא שפירסם וולפא (שגם לטענתו לא התקבלה בסופו של דבר). "ביזוי וכו' כשהעיתון ב"מ קם עדיין לא נוסדה האמונה ובטח שכפר חב"ד לא ביזה אותה, בכל אופן אם כבר אז "את פרשנות חלק מחסידי חב"ד לאמונה בחיי הרבי".
- כפ"ח נקט בגישה של זלזול באמונת החסידים בחייו של הרבי וזה לא משנה עם זה פרשנות או התפלספות. לגבי הרבנים יש בהחלט מקום לניסוח שונה. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:46, 21 באפריל 2010 (UTC)
אגב, מדוע הושמטה הפיסקא שלי בייחס לעמדות העלון ב"מ?
- כנראה כחלק מכלל עריכותיך המגמתיות. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:54, 21 באפריל 2010 (UTC)
- באמת כשאישיות מסוימת מראה שהיא אינה מכירה בכללים, עריכותיה מתבטלות. מעבר לזה עריכותיך שם היו בחלקם נכונות אך ראויות לכתיבה באופן שונה. יכול להיות שהעיתון זז בנושאים מסוימים קצת לכאן או לשם (כמובן שיש לעיתון ועדה רוחנית אקטיבית שהיא מחליטה על הקו) עקב חילופי עורכים וכו', אך בצורה שאתה הצגת את הדברים משתמע שמישהו חזר בו מדעותיו, מה שלא קרה.--שניאור 08:37, 22 באפריל 2010 (UTC)
- כנראה כחלק מכלל עריכותיך המגמתיות. --בהצלחה! חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 21:54, 21 באפריל 2010 (UTC)
שימת לב
צריך לראות מה עושים עם הרב חיים אשכנזי בקטגוריית הכותבים הקבועים. אחרי הכל תרומתו היא גדולה, (אפילו בשבוע האחרון).--שניאור 08:41, 22 באפריל 2010 (UTC)
- כפשוט שיש להסירו. --חיים נהר ¤ (שׂיג ושׂיח) 11:31, 23 באפריל 2010 (UTC)
- אני בעד מה שחסיד עשה. אבל צריכים לנבור בארכיון ולהרחיב את הרשימה.--שניאור 17:11, 23 באפריל 2010 (UTC)