אינו בשל כלל, ונראה בעליל שנכתב מהזכרון ללא עיון בשום מקור כלל. למשל: תוס' אינם חולקים על רש"י, ממתי המחלוקת היא בין חסידים לליטאים (וממתי חסידים מטלטלים בנ.י.? זה שהרב קליין פסק כך הוא כמובן לא להתיר הטלטול לכתחילה, אלא להציל את אלו שמטלטלים בלאו הכי, כשיטת הרבי), איפה בתניא מוזכר שרה"ר הוא עולם התוהו, ועוד. ועיקר העיקרים: בענינים הכי יסודיים כאלו, שיש עליהם שפע מקורות חב"דיים, לכתוב בלי להביא שום מקור - לא מאדה"ז, לא מהצ"צ ולא מאד"ש מה"מ - הרי זה כמאן דליתיה. ואולי יסתייע לכתבו מחדש. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 21:06, ט"ז באב ה'תשפ"א