דף זה מיועד להתוועד, לטכס עצה ולהביא את המשיח.
|
תיבת ארכיון
|
ברוך שובך!
למרות שלא היה מוצדק, כנראה שהיה שווה, ה"וואשן זיך" שעשו לך, זה החזיר אותך בעוצמה לפה! מקוה שבפעם הבאה לא תחזור בנסיבות שכאלו. אם כבר, תוכל לבדוק את שיחה:כפל בסופו.--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • כ"ח באלול ה'תש"ף • 21:27, 17 בספטמבר 2020 (UTC)
- לא הבנתי מהו ה"וואשן זיך"... בנוגע לשיחה שם, איני בטוח שהצלחתי להבין על מה בדיוק הדיון בתורה אור שם. ובכל מקרה, לשון התו"א קצרה וקשה להבנה, וכדאי לעיין באותו מאמר כפי שמופיע בהנחת אדמו"ר האמצעי בסידור עם דא"ח (הקטע הרלוונטי כאן בסוף העמוד ואילך), ולראות אם יש שם הכרעה לספקותיך. אם זה עוד לא עזר, פרט לי יותר מהו הספק, ואנסה להתבונן בל"נ. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 21:50, כ"ח באלול ה'תש"ף
- הספק הוא: האם הה"א הכפולה היא במילוי ב"ן (כפי שהובא בתחילת המאמר בתורה אור), בה' עילאה ותתאה (כפי שהובא בסוף המאמר שם), או בכללי מילוי ה' (משמע מההנחה של האדמו"ר האמצעי)--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • כ"ח באלול ה'תש"ף • 22:37, 17 בספטמבר 2020 (UTC)
- גם אני מצטרף לברכות על הפעולות באתר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 20:55 • כ"ט באלול תש"פ
- גם במאמר שבסידור הוא מתייחס לכפילות של ה' עילאה ותתאה בתוך שם הוי'. ולהעיר שמה שכתבת "בכללי מילוי ה'" אינו מדוייק, כי מילוי ה' בה' כפולה הוא רק במילוי ב"ן, ובשאר המילויים זה ה"י או ה"א. אבל השאלה בהחלט טובה. עולה ברעיוני הרהור אולי באופן כללי מילוי האות ה' (במילוי ב"ן) הוא בה' כפולה (ה"ה), אלא שבזה גופא בשם הוי' - באות ה' עילאה מודגש יותר הה' הראשונה (ה"ה), ובאות ה' תתאה מודגש יותר הה' שבמילוי (ה"ה). אבל צ"ע אם זה נכון, וא"כ, מה המשמעות של זה. אכן יש לעיין בזה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:40, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- נו, נחכה שהוועדה הרוחנית תגיע ותגאל אותנו מיוון המצולה, או אולי אני בעצמי אשאל רב--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • ג' בתשרי ה'תשפ"א • 20:19, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
- גם במאמר שבסידור הוא מתייחס לכפילות של ה' עילאה ותתאה בתוך שם הוי'. ולהעיר שמה שכתבת "בכללי מילוי ה'" אינו מדוייק, כי מילוי ה' בה' כפולה הוא רק במילוי ב"ן, ובשאר המילויים זה ה"י או ה"א. אבל השאלה בהחלט טובה. עולה ברעיוני הרהור אולי באופן כללי מילוי האות ה' (במילוי ב"ן) הוא בה' כפולה (ה"ה), אלא שבזה גופא בשם הוי' - באות ה' עילאה מודגש יותר הה' הראשונה (ה"ה), ובאות ה' תתאה מודגש יותר הה' שבמילוי (ה"ה). אבל צ"ע אם זה נכון, וא"כ, מה המשמעות של זה. אכן יש לעיין בזה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 17:40, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- גם אני מצטרף לברכות על הפעולות באתר. ● חלוקת קונטרסים • שיחה • יחי המלך המשיח • 20:55 • כ"ט באלול תש"פ
- הספק הוא: האם הה"א הכפולה היא במילוי ב"ן (כפי שהובא בתחילת המאמר בתורה אור), בה' עילאה ותתאה (כפי שהובא בסוף המאמר שם), או בכללי מילוי ה' (משמע מההנחה של האדמו"ר האמצעי)--יוסי מ. • וקרא זה אל זה • כ"ח באלול ה'תש"ף • 22:37, 17 בספטמבר 2020 (UTC)
מייל
יש לכבודו מייל? אשמח לדבר איתך בפרטי -- ● שיחה ● 18:32, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
- ראה לעיל בדף זה. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:35, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- זה אומר לי שהמייל שגוי משום מה, שלח לי מייל ל:alon.chabadpedia@gmail.com -- ● שיחה ● 18:42, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
- שלחתי. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 18:49, ג' בתשרי ה'תשפ"א
- זה אומר לי שהמייל שגוי משום מה, שלח לי מייל ל:alon.chabadpedia@gmail.com -- ● שיחה ● 18:42, 21 בספטמבר 2020 (UTC)
בהיות שהבעת דעתך בעבר...
עיין כאן... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 09:58, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
מדוע?
העברת חזרה??? כבר הארכנו בזה ודובר ע"כ רבות, דשנו את הנושא והגענו להסכמות בנדון! ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 11:50, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- הייתי באמצע לכתוב הודעה בדף שיחתך ונפל לי האינטרנט. בדיוק רציתי אני לשאול אותך מדוע - אחרי שהגענו להסכמות שללא הכרעה ברורה מהם הקריטריונים מי כן ומי לא - אי אפשר להעביר אף אחד; ואתה רץ כך לדרכך? נשום עמוק ידידי היקר, התאזר בסבלנות, פתח דיון והתחל רק לאחר הסכמה רחבה מכלל המשתמשים על הקריטריונים. ככה עובדים כאן. בהצלחה -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 12:00, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- זה ממש משגע, עיין כאן, ותראה שכבר כתבתי ע"ז, אף אחד לא הביע התנגדות, וכבר היה לנו ע"ז כיון שלם, למה שוב? ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 12:47, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- משגע בהחלט. האם שכחת את מה שכתבת באותו דיון עצמו אליו קישרת: "כולם מסכימים לזה, פשוט צריך לקבוע קריטריונים, כי אם כל יום יכתבו על זה לא יצא מזה כלום וכו'"? האם אחר כך היה דיון על הקריטריונים ואני שכחתי? ומשגע לא פחות, מניין צץ לו לפתע הקריטריון המוזר "שנולדו עד תר"ס"? -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:08, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- ולהעיר גם, שלפני שכותבים שאיש לא הביע התנגדות - כדאי לבדוק האם למשל שיע.ק הביע התנגדות. כבר אמרתי כמ"פ שאני באותה דעה שלך, רק שלגמרי לא מצליח להבין את הפזיזות וקיצורי הדרך. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:12, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- א. לא שכחתי, התכוונתי שבהמשך, אך לע"ע זה כן, ואף אחד לא הביע התנגדות בלוח מודעות, שיע אמנם התנגד באולם דיונים, אך חמשה (לכה"פ) לעומתו היו בעד. ב. מה רע בקריטריון זה? וגא"כ: הצעתיו ולא היתה התנגדות, והיית יכול להעיר ע"כ! ג. מה הקשר לגרסאות אצל רבי יצחק אלחנן? ד. לא היו כאן פזיזות וקיצורי דרך, אלא כמ"ש לעיל. ה. עפכהנ"ל, מוטב שפשוט תפתח דיון ע"כ באולם דיונים במקום שנבזבז זמננו בכתיבת שו"ת... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:29, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- א. על זה הסברתי מכבר (והייתי בטוח שקיבלת): לא משנים אחד כי עליו יש הסכמה, ועוד אחד, ואז עוד שנה נפתח דיון, אחרי שחצי עם תואר "רבי" וחצי לא. זה מתכון לבלגן. קודם - דיון מקיף על מדיניות כוללת, ואח"כ תחילת העבודה. אגב, גם אם זה לא באמת חוק, לענ"ד דעתו של שיע נחשבת כמו עשרה משתמשים שנכנסו לאתר לפני יומיים, העתיקו והדביקו קצת וכבר מתיימרים לקבוע מדיניות. ב-ג. איפה הצעת את הקריטריון? קישרתי לשם כי רק שם ראיתי אותו. בכל אופן הוא מוזר להחריד, מה הקשר? עד תר"ס נולדו רבנים ומאז החלה ירידת הדורות? ואיך שיהיה, אי אפשר לקבוע מדיניות באתר בענינים עקרוניים על סמך הצעה של משתמש בודד שלא התנגדו לה, אלא צריך הסכמה רחבה מכו"כ משתמשים, ועל זה הנני חוזר שוב ושוב וכולי האי ואולי. ד-ה. אני ניסיתי לפתוח דיון - הוא זה שקישרתי אליו - ולא הלך כמו שצריך, אז התייאשתי. אדרבה, אם יש בך רוח צעירה אתה מוזמן לדרבן ולעורר עד שידונו ויגיעו למסקנות על דעת הקהל (וכדאי לעורר גם את המשתמשים היודעים דבר או שנים על אנציקלופדיה שיחוו דעתם). כשתפתח דיון כזה, אהיה בהתלבטות קשה על הקריטריונים, כמו שכתבתי לך מכבר, שהרי תר"ס הוא קריטריון מוזר וקריטריון אחר אין לי להציע. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:38, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- אמנם יש לי מה לענות, אך אתאפק בפתיחתי ע"כ דיון באולם... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:46, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- ת"ח, טוב מאוחר מלעולם לא, ואשמח לשמוע את חוות דעתך המפורטת בנושא שם. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:20, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- קודם פתחתי את הדיון בעיקר בשביל הצעות, ולכן עוד לא הנחתי שם את חוו,ד כי אני אכן מתחבט בנושא. בימים הבאים אני מקווה שיהיו כבר הכרעות וכו'... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 14:27, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- הוא אשר אמרתי שם. קודם מתחבטים, אח"כ מעלים הצעות, בסוף מגיעים להכרעות. אוי לנו אם יקדמו ההכרעות לדיונים (זה לצערי קורה כאן לפעמים). -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:28, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- קודם פתחתי את הדיון בעיקר בשביל הצעות, ולכן עוד לא הנחתי שם את חוו,ד כי אני אכן מתחבט בנושא. בימים הבאים אני מקווה שיהיו כבר הכרעות וכו'... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 14:27, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- ת"ח, טוב מאוחר מלעולם לא, ואשמח לשמוע את חוות דעתך המפורטת בנושא שם. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 14:20, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- אמנם יש לי מה לענות, אך אתאפק בפתיחתי ע"כ דיון באולם... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:46, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- א. על זה הסברתי מכבר (והייתי בטוח שקיבלת): לא משנים אחד כי עליו יש הסכמה, ועוד אחד, ואז עוד שנה נפתח דיון, אחרי שחצי עם תואר "רבי" וחצי לא. זה מתכון לבלגן. קודם - דיון מקיף על מדיניות כוללת, ואח"כ תחילת העבודה. אגב, גם אם זה לא באמת חוק, לענ"ד דעתו של שיע נחשבת כמו עשרה משתמשים שנכנסו לאתר לפני יומיים, העתיקו והדביקו קצת וכבר מתיימרים לקבוע מדיניות. ב-ג. איפה הצעת את הקריטריון? קישרתי לשם כי רק שם ראיתי אותו. בכל אופן הוא מוזר להחריד, מה הקשר? עד תר"ס נולדו רבנים ומאז החלה ירידת הדורות? ואיך שיהיה, אי אפשר לקבוע מדיניות באתר בענינים עקרוניים על סמך הצעה של משתמש בודד שלא התנגדו לה, אלא צריך הסכמה רחבה מכו"כ משתמשים, ועל זה הנני חוזר שוב ושוב וכולי האי ואולי. ד-ה. אני ניסיתי לפתוח דיון - הוא זה שקישרתי אליו - ולא הלך כמו שצריך, אז התייאשתי. אדרבה, אם יש בך רוח צעירה אתה מוזמן לדרבן ולעורר עד שידונו ויגיעו למסקנות על דעת הקהל (וכדאי לעורר גם את המשתמשים היודעים דבר או שנים על אנציקלופדיה שיחוו דעתם). כשתפתח דיון כזה, אהיה בהתלבטות קשה על הקריטריונים, כמו שכתבתי לך מכבר, שהרי תר"ס הוא קריטריון מוזר וקריטריון אחר אין לי להציע. -- קרייזי אבאוט משיח • מביאים אותו ביחד - 13:38, י"ג בתשרי ה'תשפ"א
- א. לא שכחתי, התכוונתי שבהמשך, אך לע"ע זה כן, ואף אחד לא הביע התנגדות בלוח מודעות, שיע אמנם התנגד באולם דיונים, אך חמשה (לכה"פ) לעומתו היו בעד. ב. מה רע בקריטריון זה? וגא"כ: הצעתיו ולא היתה התנגדות, והיית יכול להעיר ע"כ! ג. מה הקשר לגרסאות אצל רבי יצחק אלחנן? ד. לא היו כאן פזיזות וקיצורי דרך, אלא כמ"ש לעיל. ה. עפכהנ"ל, מוטב שפשוט תפתח דיון ע"כ באולם דיונים במקום שנבזבז זמננו בכתיבת שו"ת... ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 13:29, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א
- זה ממש משגע, עיין כאן, ותראה שכבר כתבתי ע"ז, אף אחד לא הביע התנגדות, וכבר היה לנו ע"ז כיון שלם, למה שוב? ~ חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 12:47, י"ג בתשרי, ה'תשפ"א