שיחת משתמש:כתית למאור
תיבת ארכיון
|
שינוי שם
כיצד אני משנה את שם המשתמש שלי?--יחי מלכנו משיחנו לעד - שיחה 11:26, 23 במרץ 2017 (UTC)
- פותח חדש, ומבקש מאחד המנהלים שליט"א לחסום את השם הישן. בהצלחה • כתית למאור • בית הבד 11:50, כ"ו באדר, ה'תשע"ז (24 במרץ למניינם), ימות המשיח
תמיהה
כתוב בחב"דפדיה (בעזרה דף משתמש) ציטוט: "יש להמנע מעריכת דפי משתמש של משתמשים אחרים ללא רשותם". ובכל זאת שינית בדף משתמש שלי, היית כותב לי ואני הייתי משנה אצלי רון - שיחה יחי המלך 22:00, 24 ביוני 2017 (UTC).
- כבר התנצלתי בתקציר העריכה, ואם תרצה אעשה זאת שוב. ובקיצור, הרב רון מה רצונך להשיג בהערתך זו שהגיעה אחרי זמן כ"כ ארוך מאז שהשינוי נעשה? • כתית למאור • בית הבד 08:52, א' בתמוז, ה'תשע"ז (25 ביוני למניינם), ימות המשיח
- שום דבר רק רציתי להבין מה הסיבה ששינית את זה ולא אמרת לי. נ.ב. אני לא חושב שזה יהיה קידוש ה' גדול שהגולשים הלא חבדי"ם יראו שבחב"ד משתמשים בציניות האתר הזה נועד בשביל לקדש שם שמים ולא להפך... רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 21:07, 27 ביוני 2017 (UTC)
- 1. לא זוכר בדיוק מה חשבתי אז (כנראה משהו בסגנון של - אם אתה חדש לאו דווקא שתבין..), ואני מתנצל שוב. 2. לא הבנתי, אתה לא חב"דניק, ומה הקשר לציניות? • כתית למאור • בית הבד 10:52, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- שום דבר רק רציתי להבין מה הסיבה ששינית את זה ולא אמרת לי. נ.ב. אני לא חושב שזה יהיה קידוש ה' גדול שהגולשים הלא חבדי"ם יראו שבחב"ד משתמשים בציניות האתר הזה נועד בשביל לקדש שם שמים ולא להפך... רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 21:07, 27 ביוני 2017 (UTC)
- מה פירוש אתה לא חבדני"ק? ברור שאני כן. לגבי ציניות, לגולשים הלא חבדי"ם לשון כמו הרב רון וכו' נשמע כמו ציניות וזילזול. נ.ב. משתמש חדש הוא בהכרח לא מבין דברים? יכול להיות שהוא מבוגר ממך בעשרים שנה או עם ניסיון רב יותר בטכנולוגיה ... רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 12:57, 28 ביוני 2017 (UTC)
- הרב רון זוהי פניה מכובדת. אני מתנצל מראש בפני אלו החושבים שמדובר בציניות. ואגב, אשמח להכירך (דרך האימייל...) וכתבתי שאני לא ממש זוכר מה חשבתי אז.. • כתית למאור • בית הבד 14:44, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- סלח לי שחשדתיך על ביטוים ציניים. נ.ב. אני מעדיף להישאר אנונימי. תודה. ד' תמוז התשע"ז רון בואו נדבר על זה
- אימייל זה יכול להיות ג"כ אנונימי. (אגב, כדאי לשים לב למספר ה: ששמים בתחילת השורה). פשוט אמרת שאתה יכול להיות מבוגר ממני ב20 שנה, וזה מסקרן אותי - האמנם? • כתית למאור • בית הבד 19:03, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- אני לא יודע בן כמה אתה.. אני כתבתי את זה שתבין שזה לא הולך לפי מי שחדש או ותיק. (אגב למה חשבת שאני לא חבדניק? זה מוזר כי רואים שאני כן לפי החתימה שלי ומה שכתבתי בדף המשתמש). רון - בואו נדבר על זה ה' תמוז התשע"ז --יחי המלך 16:31, 29 ביוני 2017 (UTC)
- אני יודע, אך הדבר ארע, זה לא היה שינוי תוכן שיעצבן למעלה מיכולת הסיבולת, בוא נתקדם... אתה מוזמן לבקר בדף משתמש שלי ולהצטרף לאחד הפרוייקטים שמצויינים בתחתיתו. (לא חשבתי.. כתבת, אז שאלתי..) • כתית למאור • בית הבד 21:08, ה' בתמוז, ה'תשע"ז (29 ביוני למניינם), ימות המשיח
- אני לא יודע בן כמה אתה.. אני כתבתי את זה שתבין שזה לא הולך לפי מי שחדש או ותיק. (אגב למה חשבת שאני לא חבדניק? זה מוזר כי רואים שאני כן לפי החתימה שלי ומה שכתבתי בדף המשתמש). רון - בואו נדבר על זה ה' תמוז התשע"ז --יחי המלך 16:31, 29 ביוני 2017 (UTC)
- אימייל זה יכול להיות ג"כ אנונימי. (אגב, כדאי לשים לב למספר ה: ששמים בתחילת השורה). פשוט אמרת שאתה יכול להיות מבוגר ממני ב20 שנה, וזה מסקרן אותי - האמנם? • כתית למאור • בית הבד 19:03, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- סלח לי שחשדתיך על ביטוים ציניים. נ.ב. אני מעדיף להישאר אנונימי. תודה. ד' תמוז התשע"ז רון בואו נדבר על זה
- הרב רון זוהי פניה מכובדת. אני מתנצל מראש בפני אלו החושבים שמדובר בציניות. ואגב, אשמח להכירך (דרך האימייל...) וכתבתי שאני לא ממש זוכר מה חשבתי אז.. • כתית למאור • בית הבד 14:44, ד' בתמוז, ה'תשע"ז (28 ביוני למניינם), ימות המשיח
- מה פירוש אתה לא חבדני"ק? ברור שאני כן. לגבי ציניות, לגולשים הלא חבדי"ם לשון כמו הרב רון וכו' נשמע כמו ציניות וזילזול. נ.ב. משתמש חדש הוא בהכרח לא מבין דברים? יכול להיות שהוא מבוגר ממך בעשרים שנה או עם ניסיון רב יותר בטכנולוגיה ... רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 12:57, 28 ביוני 2017 (UTC)
לא הבנתי, איזה דבר ארע? ואיזה שינוי תוכן? רון - בואו נדבר על זה --יחי המלך 19:39, 1 ביולי 2017 (UTC)
עזרה
אתה יכול לנקד את הציטוט מהמקרא בערך צפרדע? (פשוט אין לי אפשרות לנקד) רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 10:41, 12 ביולי 2017 (UTC).
- בהזדמנות, אבל לא מנקדים, מעתיקים טקסט מנוקד... • כתית למאור • בית הבד 11:34, י"ח בתמוז, ה'תשע"ז (12 ביולי למניינם), ימות המשיח
- לזה התכוונתי. מאיפה אפשר להעתיק? רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 12:26, 12 ביולי 2017 (UTC).
- ויקיטקטס למשל 209.140.35.142 11:10, 17 ביולי 2017 (UTC)
- תודה. רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 12:44, 20 ביולי 2017 (UTC).
- ויקיטקטס למשל 209.140.35.142 11:10, 17 ביולי 2017 (UTC)
- לזה התכוונתי. מאיפה אפשר להעתיק? רון - בואו נדבר על זה, --יחי המלך 12:26, 12 ביולי 2017 (UTC).
תבנית:לשוניות עובדת
ראה אולם דיונים--Men770 - שיחה. כעת,כ"ה באב ה'תשע"ז, 07:58 מגיע משיח! יחי המלך!
שחזורך
שחזור זה וזה הינם בגלל התוכן (שלא נעשה על ידי) או העיצוב הכללי ש(בעיני) שיפרתי?--קער אַ וועלט היינט! - שיחה 13:28, 1 באוקטובר 2017 (UTC)
- לא הבנתי אם אתה שינת או לא. זהו שינוי פוליטי ולכן הוא שוחזר. • כתית למאור • בית הבד 02:04, י"ב בתשרי, ה'תשע"ח (2 באוק' למניינם), ימות המשיח
התוועדות חירום!
--קער אַ וועלט היינט! - שיחה 18:40, 4 בנובמבר 2017 (UTC)
אני לא ידוע בדיוק לענות
ב"ה. אבל התכוונתי לערוך, לקחת חומר שהכנסתי ולסדר אותו יותר אתה בטח מתכון על מה שהכנסתי שלושה מכתבים של מרדכי פעווזנער?
אני לא יודע בדיוק איך לענות, אתה יכול לענות בדף שלי וכו',
א' מחב"ד - שיחה 03:23, 29 באפריל 2018 (IST)
רמב"ם פרענקל
ב"ה
ישר כח על העזרה בעריכת הערך.
הדבר שמסמל אצלי הערכה לעבודתי כאשר מישהו משפרה.
לא הבנתי למה הסרת את הלינק לכתוב בהפלס, על הזיופים בספר המפתח,
לענ"ד הכתבה בפלס, היא הרבה יותר חזקה, כי יש מ"מ מדוייקים היכן נזכרו הספרים הנ"ל. א' מחב"ד - שיחה 22:34, 9 במאי 2018 (IST)
- לענ"ד, זה כמו שתביא מ"מ מיתד נאמן.. • כתית למאור • בית הבד 06:50, כ"ה באייר, ה'תשע"ח (10 במאי למניינם), ימות המשיח
- חחח. זה כמו לציין לפרנקל עצמו, ולאגרות בעל התניא ובני דורו, וכיוצ"ב, ועכ"ז לא ראינו שהרבי ימנע מלציין קבוע, וכמה שציינתי בגוף הערך, שישנה שיחה שב 4!! מקומות הרבי מצטט הגירסא של השינויי גירסאות שלהם, דרך אגב אני רוצה להוסיף שהרבי לא החזיק מהגירסא המוזרה שלהם, שהם שילבו גירסא לפי הבנתם וצעקו על כך "זוהי גירסת הרמב"ם המקורית", שזה אדרבה נגד שיטת הרבי, שכאשר יש גירסא לא מתאימה בדרך כלל היא האמתיתי ולא להיפך,
- נוסף לזה בדעתי להקדיש זמן, ולציין שכאשר הם הגיהו את "הגהות מיימניות" נגד גירסא שאדמה"ז מביא, יתכן מאוד שהם הגיהו מדעתם,
- דרך אגב, הערך של פרנקל בוויקי מאוד דל לפי ערך, וראיתי שכאשר אנשים מחפשים משהו, ומגיעים לחבדפדיה ואצלנו כתוב טוב ולענין, הם פשוט מקבלים את הגירסא שלנוו וגודל הזכות והאחריותא' מחב"ד - שיחה 13:35, 10 במאי 2018 (IST)
שיחזור
בנוגע למה ששיחזרת לי בערך נצחיות חייו של הרבי. כתבתי את זה על פי שיחת חיי שרה נ"ב סעיף א' ועוד שכבר סיימו להיות מוכנים לקבלת פני משיח ועכשיו צריך לקבל אותו בפועל ממש. בנוגע להבדל עיין בס' עניינו של משיח בחלק התגלות משיח. אם אני זוכר נכון בסוף פרק לג'. זה נמצא גם בקובץ הערות התמימים ואנ"ש ע"י הרב שד"ב וולף קובץ נח' לע"ד. וכן קובץ הערות התמימים ואנ"ש ישיבת חח"ל חיפה קובץ יו"ד בשם הת' משיח אוריאן נראה לי. חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 09:30, 24 ביולי 2018 (IST)
סליחה, עכשיו בדקתי בספר עניינו של משיח וזה מופיע בסוף פרק מא' בעמ' 589. חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 09:34, 24 ביולי 2018 (IST)
- הנקודה היא, שצריך להכין את העולם לקבל בפועל ממש. אם לא, מהי השליחות, אתה יכול להיות מוכן בעצמך, אבל אדם אחר, אם לא תכין אותו הוא לא יהיה מוכן. וע"ד שהדור מוכן ויש רק פצעים בעור, אבל מ"מ אותם צריך לרפא... אם הייתי מדבר עמך פנים בפנים הייתי במשפט אחד מבהיר לך את העניין. • כתית למאור • בית הבד 14:10, י"ב באב, ה'תשע"ח (24 ביולי למניינם), ימות המשיח
- כתוב עכשיו - שההוראה העיקרית של הרבי היא הכנת העולם לקבל פני משיח, וזה לא נכון! וכאן אני רוצה לעשות קצת סדר, הרבי אומר ב'נח' נ"ב שאמנם כל אחד כשלעצמו אולי צריך תיקון אבל אין זה מפריע לעבודה הכללית שמבחינתה אנו כבר מוכנים לגאולה. לאחר מכן ב'חיי שרה' נ"ב הרבי מוסיף שכבר סיימו את השליחות (שהיא להכין עולם לקבלת פניו) ועכשיו מה שנשאר זה (לא להכין עולם אלא) לקבל בפועל! ובמילא כשאתה כותב בערך מהי הוראתו העיקרית של הרבי שליט"א מלך המשיח אתה לא כותב שצריך להכין את העולם ח"ו (כי את עבודה זו כבר סיימו ואין סותר לזה שנשאר לתקן דברים אישיים) אלא שצריך לקבל את פניו בפועל ממש.חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 01:44, 30 ביולי 2018 (IST)
- אז צריך לכתוב שדואגים לכך שכל אנשי הדור יקבלו בפועל.. • כתית למאור • בית הבד 15:52, י"ח באב, ה'תשע"ח (30 ביולי למניינם), ימות המשיח
- ישר כח על ההבנה, חבל שבערך עדין כתוב "יעמדו מוכנים" ולא "יקבלו בפועל" כפי שסיכמנו. הייתי משנה, אבל אני יודע שתשחזר אותי ללא חקירה ודרישה בשיחה, אז אני מעדיף שאתה תעשה זאת. - חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 17:13, 2 באוגוסט 2018 (IST)
- זוהי לשון אד"ש: "והכוונה בפשטות היא – שמכינוס השלוחים צריכים לבוא ולהביא החלטות טובות כיצד כל שליח צריך להתכונן בעצמו ולהכין את כל בנ"י במקומו ובעירו וכו' לקבלת פני משיח צדקנו, ע"י שהוא מסביר את ענינו של משיח, כמבואר בתושב"כ ובתושבע"פ, באופן המתקבל אצל כל אחד ואחד לפי שכלו והבנתו, כולל במיוחד – ע"י לימוד עניני משיח וגאולה, ובפרט באופן של חכמה בינה ודעת." ואין אחר דברי המלך כלום! • כתית למאור • בית הבד 22:13, כ"א באב, ה'תשע"ח (2 באוג' למניינם), ימות המשיח
- ישר כח על ההבנה, חבל שבערך עדין כתוב "יעמדו מוכנים" ולא "יקבלו בפועל" כפי שסיכמנו. הייתי משנה, אבל אני יודע שתשחזר אותי ללא חקירה ודרישה בשיחה, אז אני מעדיף שאתה תעשה זאת. - חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 17:13, 2 באוגוסט 2018 (IST)
- אז צריך לכתוב שדואגים לכך שכל אנשי הדור יקבלו בפועל.. • כתית למאור • בית הבד 15:52, י"ח באב, ה'תשע"ח (30 ביולי למניינם), ימות המשיח
- כתוב עכשיו - שההוראה העיקרית של הרבי היא הכנת העולם לקבל פני משיח, וזה לא נכון! וכאן אני רוצה לעשות קצת סדר, הרבי אומר ב'נח' נ"ב שאמנם כל אחד כשלעצמו אולי צריך תיקון אבל אין זה מפריע לעבודה הכללית שמבחינתה אנו כבר מוכנים לגאולה. לאחר מכן ב'חיי שרה' נ"ב הרבי מוסיף שכבר סיימו את השליחות (שהיא להכין עולם לקבלת פניו) ועכשיו מה שנשאר זה (לא להכין עולם אלא) לקבל בפועל! ובמילא כשאתה כותב בערך מהי הוראתו העיקרית של הרבי שליט"א מלך המשיח אתה לא כותב שצריך להכין את העולם ח"ו (כי את עבודה זו כבר סיימו ואין סותר לזה שנשאר לתקן דברים אישיים) אלא שצריך לקבל את פניו בפועל ממש.חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 01:44, 30 ביולי 2018 (IST)
שיחזור 2
בנוגע למה ששיחזרת בדף יוסף יצחק קרץ עיין בדיון שהיה בדף של שלום דובער ברוד ותחזיר את מה שעשיתי. (המסקנה שם היא שצריך לרשום ביקורת במקום למחוק את הערך.) חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 01:44, 30 ביולי 2018 (IST)
- זו לא ביקורת נכונה! • כתית למאור • בית הבד 15:42, י"ח באב, ה'תשע"ח (30 ביולי למניינם), ימות המשיח
- ביקורת נכונה מאוד!
יחי
בקשר לערך של קרץ אתה לא הסתכלת בדף השיחה של ברוד ולכן שיחזרת את מה ששיחזרת. הדיון שם הגיע למסקנה שצריך לכתוב ביקורת וזה מה שעשיתי. לאחר מכן שיחזרת אותי ואחד אחר שיחזר אותך. בקשר למה שכתבת שהאתר הזה קיים להפצת המעיינות ולא ל.. זה מה שגם אני טענתי שם ולכן אמרתי שכיון שיש עליו ביקורת.. כדאי להשמיט את הערך עד יעבור זעם. אחרים אמרו כי "אהוב את הביקורת" ולכן נאלצתי לנסח ביקורת שלא תפגע בהפצת המעיינות. חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 00:46, 31 ביולי 2018 (IST)
- דבריך אינם מחזיקים מים, ללא אישור של אחד מהמנהלים כאן, דברים אלו לא ישארו. וווב שהזכרת לי על הערכים האחרים... • כתית למאור • בית הבד 07:09, י"ט באב, ה'תשע"ח (31 ביולי למניינם), ימות המשיח
שחזורים
מדוע שחזרת את עריכותיי? האם הבטת בתוכנן? תוקידידס - שיחה, 14:02, י"ד באייר, ה'תשע"ט 14:02, 19 במאי 2019 (IST)
- משתמש חדש, שמוחק ערכים ומותיר תבנית {{למחיקה}}, דינו כמשחית - ועריכותיו תשוחזרנה. • כתית למאור • בית הבד 20:00, י"ד באייר, ה'תשע"ט (19 במאי למניינם), ימות המשיח
- טיעון לא משכנע. לא אתקן את מעשיך, אעדיף שתבין מעצמך שטעית. בהצלחה לך. תוקידידס - שיחה, 20:23, י"ד באייר, ה'תשע"ט 20:23, 19 במאי 2019 (IST)
- אם יש לך בעיה תוכל תמיד לפנות לשיע.ק. יש למקום כללים, ותוכל לראות אותם בדפי העזרה והמדיניות. בברכה! • כתית למאור • בית הבד 20:26, י"ד באייר, ה'תשע"ט (19 במאי למניינם), ימות המשיח
- סליחה שאני נדחף לשיחה, אבל לדעתי כל הערכים עליהם שם תוקידידס תבנית מחיקה, אכן זקוקים לתבנית כזו. יעקב בן שמואל - שיחה, 20:48, י"ד באייר, ה'תשע"ט 20:48, 19 במאי 2019 (IST)
- אז לא מוחקים את הכל, אלא מניחים את התבנית, וממתינים שיתפתח דיון, או שאחד המנהלים ימחק אותו. • כתית למאור • בית הבד 20:53, י"ד באייר, ה'תשע"ט (19 במאי למניינם), ימות המשיח
- אחד החסרונות שבהרשאת מנטר, זה יכולת לשחזר עריכה בלא לראות אותה. ובענייננו, מטבע הדברים צודק הרב כתית שיש להיות זהיר ביותר כלפי משתמשים חדשים אשר עושים סוג עריכות כאלה בסיטונאות. אך מדובר בערכים רובם בני שורה אחת ותו לא. כפי שאמר פעם ידידי המשוגע, אם למישהו יש אומץ לכתוב, לא בטוח שיהיה אומץ למחוק... שף ויתיב • קאנפרענץ רום 14:08, 20 במאי 2019 (IST)
- אז לא מוחקים את הכל, אלא מניחים את התבנית, וממתינים שיתפתח דיון, או שאחד המנהלים ימחק אותו. • כתית למאור • בית הבד 20:53, י"ד באייר, ה'תשע"ט (19 במאי למניינם), ימות המשיח
- סליחה שאני נדחף לשיחה, אבל לדעתי כל הערכים עליהם שם תוקידידס תבנית מחיקה, אכן זקוקים לתבנית כזו. יעקב בן שמואל - שיחה, 20:48, י"ד באייר, ה'תשע"ט 20:48, 19 במאי 2019 (IST)
- אם יש לך בעיה תוכל תמיד לפנות לשיע.ק. יש למקום כללים, ותוכל לראות אותם בדפי העזרה והמדיניות. בברכה! • כתית למאור • בית הבד 20:26, י"ד באייר, ה'תשע"ט (19 במאי למניינם), ימות המשיח
- טיעון לא משכנע. לא אתקן את מעשיך, אעדיף שתבין מעצמך שטעית. בהצלחה לך. תוקידידס - שיחה, 20:23, י"ד באייר, ה'תשע"ט 20:23, 19 במאי 2019 (IST)
מחיקה
אני לא מבן למה מחקת? הרבה ערכים יש משפחתו בסגנון הזה-- הודעה זו הושארה על ידי אנונימי/ת.
- אין ערכים בסגנון הזה, בשאר הערכים כותבים רק את בניו ואם מוסיפים זה רק אם זה מישהו ממש רציני ● חלוקת קונטרסים - שיחה - יחי המלך המשיח שליט"א 12:00, 8 בדצמבר 2019 (UTC)
- אם אכן יש, יש למחוק גם בערכים אלו! • כתית למאור • בית הבד 22:36, י' בכסלו, ה'תש"ף (8 בדצמ' למניינם), ימות המשיח
ל"ג שמח.
א. ביעתא בכותחא, כלשון הגמ' בכתובות. ב. תוכל להפנות אותי לערך חשוב להפצת המעיינות הזקוק לעריכה ושיפוץ? בברכת הגאולה השלימה. כיפת יחי - שיחה, 23:32, י"ז באייר, ה'תש"ף 23:32, 11 במאי 2020 (IST)
- טעות לעולם חוזרת..
- בדף המשתמש שלי יש כמה מיזמים, תוכל לפנות אליהם.. (זה וזה וגם זה וזה) • כתית למאור • בית הבד 11:52, י"ח באייר, ה'תש"ף (12 במאי למניינם), ימות המשיח 11:52, 12 במאי 2020 (IST)
ערכים מומלצים
העמדתי לדיון את חב"ד סטרשלה ואדמו"ר הריי"צ, צריך 3 שיאשרו להעמיד א"ז להצבעה, אני כבר הגהתי כמיטב יכולתי את הערכים, יש מצב שאתה מצטרף??? ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 15:48, 5 ביוני 2020 (IST)
הרשאות מפעיל מערכת
ברכות לרגל היבחרך למפעיל מערכת בחב"דפדיה - האנציקלופדיה החב"דית ברשת. הצלחה רבה בתפקיד. שיע • שיחה ג' בתמוז ה'תש"ף 22:38, 25 ביוני 2020 (UTC)
- מצטרף לברכות... חברך משכבר הימים אליהו ב. - שיחה, 03:10, ד' בתמוז, ה'תש"ף 03:10, 26 ביוני 2020 (UTC)
- תודה, מקווה שאצליח בתפקיד החדש... • כתית למאור • בית הבד 06:41, ד' בתמוז, ה'תש"ף (26 ביוני למניינם), ימות המשיח 06:41, 26 ביוני 2020 (UTC)
- מזל"ט. אני מקוה שתהיה יותר פעיל, אין ראוי ממך לתפקיד... ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 09:29, ד' בתמוז, ה'תש"ף
- תודה, מקווה שאצליח בתפקיד החדש... • כתית למאור • בית הבד 06:41, ד' בתמוז, ה'תש"ף (26 ביוני למניינם), ימות המשיח 06:41, 26 ביוני 2020 (UTC)
כמדומני.
נוהגים לבקש מהמשתמש לשנות את שמו כשהוא בעייתי, ואם אינו מסכים אז חוסמים אותו, כך נראה לי. בהצלחה! כיפת יחי ~ בסוד שיח ~ 18:05, ז' בתמוז, ה'תש"ף (29 ביוני למניינם), ימות המשיח
- ואגב, אני שמח לראות שהיה שווה לבחור אותך, כשאתה שם לב על דברים שבהם מפעיל מערכת צריך, דהיינו מחיקות / חסימות ושימת לב לכל השטויות שמפריעות לאור כאן להתגלות.. ||| חב"דניק ~ בית חב"ד פתוח ~ 19:57, ז' בתמוז, ה'תש"ף
שניאור זלמן אליהו הנדל
אני יפתח עליו ערך ואבקשך אם תוכל אחר כך להוסיף ולתקן בו כטוב בעיניך. אליהו ב. - שיחה, 04:42, י' באב, ה'תש"ף 04:42, 31 ביולי 2020 (UTC)
- אין לי מה להוסיף יותר ממך!אתה מכיר אותו בטח יותר טוב.. • כתית למאור • בית הבד 08:46, י' באב, ה'תש"ף (31 ביולי למניינם), ימות המשיח 08:46, 31 ביולי 2020 (UTC)
- אגב
- יש מה לעשות ערך על חוש הציור?
- מה בנוגע לזכויות יוצרים על המאגר של ספר החסידים? אפשר להעלות משם תמונות לכאן בציון מקור? אליהו ב. - שיחה, 11:55, י' באב, ה'תש"ף 11:55, 31 ביולי 2020 (UTC)
- בהחלט, יש התייחסויות מעניינות בעיקר של אדמו"ר הקודם, כמו ליקוט ז, ובסהמ תשי.
- צריך לשאול אצל האחראים על הספריה, ואולי שיע.ק ידע לומר יותר טוב.
בברכה • כתית למאור • בית הבד 12:42, י' באב, ה'תש"ף (31 ביולי למניינם), ימות המשיח 12:42, 31 ביולי 2020 (UTC)
אשמח לשמוע את חוות דעתך
על מה שכתבתי באולם הדיונים--חסיד ליובאוויטש - שיחה, 14:21, ט"ו באב, ה'תש"ף 14:21, 5 באוגוסט 2020 (UTC)
חסימה מיידית
נא לחסום את המשחית ר' איד ולשקול לתבוע אותו. זה כבר בלתי נסבל!! צריך לעשות לזה סוף!! חסיד של הרבי • שיחה • חב"ד לעבודה! 19:35, 9 באוגוסט 2020 (UTC)
בנוגע למה שמחקת פה...
אני יכול לראות את הארכיון (לא להחזיר, רק פשוט אני צריך לבדוק שם משהו)? לאמטערנעצ'יק - שיחה, 10:11, א' באלול, ה'תש"ף
- לא, אינני זוכר אם אני מחקתי, אך בכדי שתראה, יש צורך לשחזר את הדף. • כתית למאור • בית הבד 10:14, א' באלול, ה'תש"ף (21 באוג' למניינם), ימות המשיח 10:14, 21 באוגוסט 2020 (UTC)
- לא רואה אפשרות כזאת. אבדוק לאמטערנעצ'יק - שיחה, 10:20, א' באלול, ה'תש"ף
צנזור בדיקה על דף המשתמש של חסיד של הרבי
אינני נמנה על חוג חב"ד אבל לא נראה לי מתאים הדברים שכותב "חסיד של הרבי" בדף משתמש שלו יש שם הרבה שטויות ובפרט גישה של זלזול בת"ח
- אתה לא נמנה על חוג חב"ד? דווקא נראה שכן... ואגב, למיטב ידיעתי נהוג לחתום!!! --212.76.99.140 16:37, 23 באוגוסט 2020 (UTC)
- מי אתם? לאמטערנעצ'יק - שיחה, 14:45, ד' באלול, ה'תש"ף
מייל
יש לך מייל?--'''יוסי מ. *יחי המלך המשיח*''' - שיחה, 15:02, ד' באלול, ה'תש"ף 15:02, 24 באוגוסט 2020 (UTC)
הרב כתית
אני בדיוק עכשיו באמצע עבודה על ערך של מוקצה ( משתמש:חסיד ליובאוויטש/מוקצה ) , וחלק מהחיפושים בספרים וכדו', אני מוצא משהו שנראה לי גם קשור אליך...:
ידוע הפתגם שאמר כ"ק אדמו"ר מוהרש"ב נ"ע (ספר השיחות 'תורת שלום' עמ' 26) בנוגע למאסרו של אדמו"ר הזקן ממנו נגאל בי"ט כסלו, "מה הזית הזה כשכותשין אותו, הוא מוציא שמנו" (שמות-רבה, פרשה ל"ו), כן על-ידי הקטרוגים שהיו בפטרבורג נתגלה הפנימיות דווקא.
בשבת-פרשת וישב תשמ"ב (התוועדויות תשמ"ב כרך ב' עמ' 575) הסביר הרבי בהרחבה את משמעות הפתגם, וביאר שישנם שלושה מצבים בעניין זה: 1. קודם הכתישה (המאסר). 2. לאחר הכתישה (לאחר הגאולה מהמאסר). 3. בעת הכתישה (המאסר) עצמו.
לפני המאסר גם היה גילוי תורת החסידות, אך מובן שלא ניתן להשוותו לגילוי תורת החסידות שלאחר המאסר, שאז נפעל עיקר העניין של יפוצו מעיינותיך חוצה. אמנם, בעת המאסר עצמו לא יכול היה להיות גילוי החסידות, ולכן הרי זה לכאורה למטה יותר מהמעמד-ומצב שלפני המאסר. כאן הוסיף הרבי (לפי התוועדויות שם, בלתי-מוגה):
ויש לומר שענין זה (שבעת המאסר לא היה גילוי החסידות) הוא בדוגמא לזית שנמצא תחת קורת בית-הבד (בעת הכתישה) – שיש לו דין מוקצה דהיינו, היות שבערב שבת בין השמשות לא היה הזית ראוי לאכילה (כי היה מונח כבר תחת קורת בית הבד והתחילה כתישתו). זאת אומרת, שעל-ידי שהכניס את הזית תחת קורת בית-הבד דחה אותו בידים, ולכן הרי זה מוקצה.
ודוגמתו בנמשל – אי-יכולתו של אדמו"ר הזקן לומר חסידות בעת שבתו במאסר (בעת הכתישה) הוא על-דרך העניין דמוקצה.
אבל לכאורה אינו מובן:
מבואר בשולחן-ערוך (אורח חיים, סימן ש"י סעיף ב') שבנוגע לכל הפירות כו' (חוץ מגרוגרות וצימוקים) אין דין מוקצה אפילו אם דחה אותם בידיים, אם כן גם לאחרי שהזית נמצא תחת קורת בית-הבד היינו לאחרי שדחה אותו בידיים, אין לו דין מוקצה, ויכול להוציאו ולאכלו כו'?!
והביאור בזה:
האמור לעיל שגם לאחרי שדחה אותם בידיים אין בהם דין מוקצה – הרי זה דוקא כאשר חוזר בו מדחייתו ורוצה לאכול את הפירות שאז מתבטלת הדחייה בידיים, ולכן אין זה מוקצה. אבל כאשר הוא ממשיך לדחות אותם בידיים, הנה עת הדחייה הרי זה בוודאי מוקצה מאחר שאינו רוצה לאכול דבר זה.
ובענייננו – כל זמן ישיבת אדמו"ר הזקן במאסר (בעת הכתישה הרי זה בדוגמת העניין שממשיך לדחותו בידיים (שדוחה את הזית ואינו רוצה לאכול), ולכן הרי זה בגדר של מוקצה. בפרט שלאחרי שמכניסים את הזית תחת קורת בית-הבד נמאס הזית למאכל אדם, מאחר שבעת הכתישה מתערב בשר הזית עם השמן והשמרים והגרעין כו', ואם-כן הרי בוודאי שממשיך לדחותו בידיים.
ונוסף לזה: לדעת רבי יהודה יש דין מוקצה באוכלין שדחה אותם בידיים. ואף-על-פי שההלכה אינה כן – הרי ידוע ש"אלו ואלו דברי אלקים חיים", ואם-כן האמור לעיל מתאים לדעת רבי יהודה על-כל-פנים.
אתה מוזמן גם לעזור לי שם קצת.. --ליובאוויטשפדיה · עושים סדר בליובאוויטש· שיחה 08:32, 26 באוגוסט 2020 (UTC)